Μην πυροβολείτε τον αρτίστα.
.
Δεδομένο: ένας αδέσποτος σκύλος δέθηκε σε μια γκαλερί για 3 ώρες.
Δεδομένο: Ενα τεράστιο παραπληροφορημένο παγκόσμιο κίνημα συμπαράστασης στον σκύλο και ενάντια στον καλλιτέχνη ξεσηκώθηκε και με ουρλιαχτά έπνιξε τους ψιθύρους της αλήθειας.
Στην περίπτωση που ο σκύλος δεν έπαθε τίποτα αντίθετα ταϊστηκε κιόλας από τον γκαλερίστα η όλη κατάσταση είναι πολύ γελοία για να ασχοληθεί κανείς μαζί της.
Αλλά θα εξετάσω την ακραία περίπτωση που ο σκύλος αφέθηκε να πεθάνει από πείνα και δίψα.
Σε αυτή τη περίπτωση ο καλλιτέχνης κατασκεύασε έναν ήρωα και έναν αντιήρωα. Ο σκύλος από ένα ανώνυμο κοπρόσκυλο αφημένο στην τύχη του έγινε ένας ήρωας με όνομα (Ναβιδάδ)
και ο καλλιτέχνης ένας δαίμονας ο Βάργκας. Στα δύο αυτά πρόσωπα συμβολίζεται το σύγχρονο δράμα των αδέσποτων που παίζεται στους δρόμους των πόλεών μας.
Τα δύο αυτά πρόσωπα συμβολοποιούν το σύνολο των αδέσποτων και των ανθρώπων και την μεταξύ τους σχέση. Τα αδέσποτα αφήνονται να πεθάνουν στο ξένο προς αυτά περιβάλλον των πόλεών μας με το φιλότεχνο κοινό να υπογραμμίζει με την αδιαφορία του αυτή τη κατάσταση.
Πολύ πρόσφατα μια φίλη παρατηρούσε της γάτες της γειτονιάς της να πεθαίνουν από φόλες.
Κανείς δεν έκλαψε γι αυτές. Δύο εκατομμύρια άνθρωποι έκλαψαν για τον Ναβιδάδ.
Σε ευχαριστούμε Βάργκας γι αυτά τα δάκρυα.
.
54 comments:
ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΙΣΤΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΔΙΨΑ (ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΧΩΡΙΣ ΦΑΙ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕΡΕΣ)
ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ:-)
Έι! καλημέρα Αθηνά! να είσαι βέβαιη πως η πρόθεση του καλλιτέχνη δεν ήταν να σκοτώσει έναν σκύλο. Αυτά γίνονται καθημερινά έξω από τις γκαλερί από όλους εμάς με την αδιαφορία μας. Η πρόθεσή του ήταν να αναπαραστήσει αυτην την πράξη...
Δεν πρέπει να διευκρινήσεις αν αυτό το ποστ σου είναι σατιρικό ή όχι;
Γιατί μόνον για σοβαρή άποψη δεν μπορώ να εκτιμήσω την "συμπαράσταση στον σκύλο".
Προσωπικώς, στέκομαι στις καλλιτεχνάρες του κώλου που δεν διστάζουν να χρησιμοποιούν ζωντανά χωρίς τη θέλησή τους, στο θράσος που έχουν πολλοί ατάλαντοι να αυτοπροσδιορίζονται ως καλλιτέχνες και στην ηλιθιότητα κάποιων δήθεν φιλότεχνων να τους αποδέχονται ως τέτοιους και να κριτικάρουν τις διάφορες μαλακίες που παρουσιάζουν ως έργα τέχνης.
Kαι, βέβαια, εξακολουθεί να ισχύει η πρότασή μου να μου κάνεις το μοντέλο για να "συμβολοποιήσω το σύνολο" των πνιγέντων σε ναυάγια από σκοπιμότητα ή αδιαφορία. Μόνον τρεις ώρες θα σε κλείσω σε ένα βαρέλι ξέχειλο με νερό. Θα του βάλω μάλιστα και φινιστρίνι για να "συμβολοποιήσω το σύνολο" των πλοίων που ναυάγησαν αλλά και για να βλέπουν οι φιλότεχνοι τις μπουρμπουλήθρες που θα κάνεις.
Τι λες επ' αυτού; Δεν είναι πολύ καλλιτεχνική η σύλληψή μου;
Βρε Αρτουά τι στράβωμα είναι αυτό. Και ευτυχώς η δυστυχώς ο καλλιτεχνικός κόσμος αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από τέτοιες "καλλιτεχνάρες","φιλοτεχνάρες" και "γκαλεριστάρες" που τόσο εύκολα απορρίπτεις επειδή σου προκαλούν αμηχανία. Δεν είναι δικό τους πρόβλημα αν δεν γίνονται αντιληπτοί είναι δικό σου που η παιδεία σου είναι ελλιπής. Τέχνη δεν είναι μόνο ο ηνίοχος γιου νόου.
Σαφώς και δεν είναι δικό τους πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι στους οικείους τους και στους οικείους των "φιλοτέχνων" που τον παίρνουν σοβαρά. Κανονικά θα έπρεπε να τους είχαν οδηγήσει στον ψυχίατρο όσο ήταν νωρίς.
Και, δεν είναι από αμηχανία βρε Urfurslaag! Είναι που έχω αναπτυγμένη την αίσθηση του δήθεν και του γελοίου.
Τελικώς, θα μου κάτσεις ως μοντέλο;
Άντε... θα σου δώσω και καλαμάκι να αναπνέεις, δεν θα σε αφήσω να πνιγείς εν ονόματι της """""""Τέχνης""""""
οκ με καλαμάκι δέχομαι...αλλά θα βραχει η μάσκα και είναι από παπιέ μασε...
:-)
Κατα τα άλλα είσαι τόσο ασφαλής με το κριτήριο σου που βαφτίζεις κάτι δήθεν και γελοίο χωρις να το έχεις δει, αλλά και χωρίς να γνωρίζεις την πορεία του καλλιτέχνη.
Αναρωτιέμαι γνωρίζεις πόσοι καλλιτέχνες έχουν χρησιμοποιήσει ζώα νεκρά ή ζωντανά σε περφόρμανς τους; Γνωρίζεις το έργο του Γιόζεφ Μπόις; πιστεύεις πως αυτός ήταν δήθεν;
"Η πρόθεσή του ήταν να αναπαραστήσει αυτην την πράξη..."
και εσύ με αυτό το ποστ αναπαριστάς την μαλακία που δέρνει τον κόσμο?
01100100 01100001 01101101 01101110 00100000 01100010 01101001 01110100 01100011 01101000
Oyrf,
απέφυγα να σχολιάσω όλες τις προηγούμενες μέρες εδώ - ή αλλού σχετικά με το ζήτημα.
Ο λόγος είναι ότι έχω στείλει ένα mail στην PETA και περιμένω απάντηση (από προχθές)...
Νομίζω ότι στη βάση συμφωνούν όλοι με όλους στα πολύ προφανή. Τόσ ώστε είναι περιττό να τα γράψουμε ξανά.
Κρατάω μόνο κάτι που έγραψες και το θεωρώ σπουδαίο, σχετικά με το ότι η τέχνη συνίσταται στη μετουσίωση.
Ουρφ, για τον Μπόις, αναφέρεσαι στη γνωστή ιστορία με το τσακάλι?
(πιφ!)
:Ρ
Και το τσακάλι και τον λαγό. Αλλά και το λίπος που έχει χρησιμοποιήσει σε πολλά έργα του. Το έργο με το τσακάλι είναι το πιό κοντινό όμως σε αυτην την ιστορία...θα ψάξω να βρω μια φωτό να εικονογραφίσω το ποστ.
Urfurslaag said: γνωρίζεις πόσοι καλλιτέχνες έχουν χρησιμοποιήσει ζώα νεκρά ή ζωντανά σε περφόρμανς τους;
Και από πότε η ποσότητα καθορίζει την ποιότητα;
Αχ Urfurslaag! για να μπορεί κάποιος να εκτιμήσει την τέχνη, πρέπει πρώτα να μάθει να περιφρονεί τις ζυγαριές, τα σταθμά και τα μέτρα.
Η τέχνη δεν "πουλιέται" με το κιλό, με το μέτρο και με την ποσότητα. Αν επιχειρηματολογείς με το "πόσοι" μάλλον η δική σου αντίληψη και παιδεία περί τέχνης είναι ελλιπής.
--
Μανταλένα,
Το όνομα του τσακαλιού χρησιμοποιείται συχνά
για να ορίσει την περιφρόνηση.
Αυτό συμβαίνει γιατί ακολουθεί
παντού το λιοντάρι και ζει
από τα υπολείμματα του κυνηγιού του.
...
(από την Κτηνολογία του Ρέξροθ)
Γι αυτό μην ξαναπείς ποτέ σου "τσακάλι" κάποιον με την έννοια του "ξύπνιου".
Δεν πυροβολούμε τον αρτίστα!ΑΝ και 8άπρεπε, γιατί το λιγότερο κρατούσε δεμένο το σκυλί όσπου ψόφησε!*
Τέχνη μωρέ το λες αυτό?
κι εσυ βρε α8ηνα.. αμέσως να περηφανευτείς που είμαστε συμφοιτήτριες στο AOYSBITS ART UNIVERSITÄT!
Εχω 'εμπνευση" και καλες προ8έσεις .. καλλιτεχνικές ! Φέρε και τη φίλη σου αυτή με τα γατιά να σας δέσουμε στο λαιμό με κόφτη.. Κι εγω 8α φέρω τους εξαγριωμένους bloggers να κάνουμε ΤΕΧΝΗ!
΄)Pppp
* τι κρίμα δεν βρήκαμε το σκυλολόι να μας το επιβαιβεώσει! Αρα πιστε'υουμε(?) τον γκαλεριστα και το κτήνος..Ετσι μας βολεύει ..
Αρτουά, δεν είπα κανέναν "τσακάλι"...
Η ιστορία του τι είναι τέχνη πάντως είναι η πιο παλιά συζήτηση του κόσμου.
Εγώ απλώς θα έθετα ορισμένα κριτήρια (προσωπικά) και θα ξεμπέρδευα με τις συμβατικότητες, θεωρώντας ότι το τι είναι η όχι τέχνη είναι κάτι υποκειμενικό που έχει να κάνει εν πολλοίς με το αν αυτό που παρακολουθείς, μυρίζεις, βλέπεις, ακούς κ.λπ. (και αναφέρομαι σαφώς στο αισθησιακό ερέθισμα πρωτίστως, κυρία αμπράμοβίτς μου), σου προκαλεί κάτι συναισθηματικά.
Από εκεί και πέρα, νόμοι, έννοιες, απαγορεύσεις κ.λπ. είναι κουβέντα να γίνεται.
"Πιστεύω στα πάντα - τα πάντα είναι ιερά / δεν πιστεύω σε τίποτα - τίποτε δεν είναι ιερό"
έλεγε ο Τομ ρόμπινς και μπορούν να ισχύουν και τα δυο ταυτόχρονα.
Σκέφτηκα εν τέλει, ότι -ανεξάρτητα από το τι θα μου απαντήσουν απ' την PETA, που τι άλλο θα μπορούσαν να μου απαντήσουν δηλαδή; Τι περιμένω;- το περιστατικό με το σκύλο δεν είναι του γούστου μου
αφού
1.
με προσβάλλει ως άνθρωπο που θέλει να διαφοροποιείται από την ασχήμια της κοινής πρακτικής (αν ήθελε να απευθυνθεί μόνο στους φιλότεχνους και την αναισθησία των αστών, ας πήγαινε σε επιλεγμένους στόχους να εκθέσει ή ας προειδοποιούσε με κάποιον τρόπο, διαφορετικά αισθάνομαι ότι με συμπεριλαμβάνει κι εμένα στους αποδέκτες και αυτό με εξοργίζει)
και
2.
με φορτίζει αρνητικά, κάτι που ελάχιστα έχω ανάγκη, από τη στιγμή που δεν μου δίνεται στο πλαίσιο της performance η δυνατότητα να του εκφράσω με τη σειρά μου τη διαφωνία μου με το έργο του, αντιμετωπίζωντάς τον, πιθανόν -τι λέω; ΣΙΓΟΥΡΑ- με αντίστοιχα συμβολικό τρόπο.
Αρτουά παίζεις με τις λέξεις και δεν παίζεις και άσχημα-αυτό είναι το δικό σου πεδίο. Τα εικαστικά είναι ο δικός μου χώρος και προφανώς δεν αναφέρομαι στο πόσοι (φαντάζομαι αναρίθμητοι) αλλά στο πόσα σημαντικά έργα σταθμοί στην σύγχρονη τέχνη έχουν χρησιμοποιήσει ζώα ζωντανα η νεκρα.
Τα κριτήρια δεν οξύνονται χωρίς πληροφόρηση και ειδικά σε χώρους που δεν είμαστε εξοικειωμένοι.
Φαντάσου να κρίνω το έργο της Ελφριντε Γιέλινεκ ως σκουπίδι μόνο και μόνο επειδή δεν έχω ξαναδεί τέτοιο τρόπο γραφής? Πόσο μαλάκας θα ήμουν?
Μανταλένα δεν είναι ζήτημα αν είναι του γούστου μας το έργο αλλά αν είναι έργο ή αν επιτρέπεται να το κάνει...
Χειμωνιάτικη Λιακάδα, τι απέγινε το άκουσον μεν..? το σκυλί δεν πέθανε. Ο γκαλερίστας το άφησε ελεύθερο μετα τα εγκαίνια της έκθεσης.
Η τελευταια σου παρατηρηση,μου αρεσε παρα πολυ και εκει ειναι που βλεπεις την υποκρισια του κοσμου μπροστα σε τετοια γεγονοτα.....
ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΡΙΞΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΝ ΤΩ ΑΜΑ!
ΟΥΡΦ, ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΦΕΛΙΚΑ! ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΑΒΙΔΑΔ ΤΟΥ ΣΡΕΝΤΙΝΓΚΕΡ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΓΚΑΛΛΕΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΠΕΘΑΝΕ Η ΟΧΙ. ΚΙ ΑΝ ΠΕΘΑΝΕ ΠΕΘΑΝΕ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 'Η ΑΠΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟ.
ΥΓ.
ΠΗΡΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΡΙΞΑ ΕΣΕΝΑ ΜΙΑ
ΥΓΓ
ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΦΕΡΟΜΕΝΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ, ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΚΑΛΛΕΡΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΣΕ Ο ΓΚΑΡΝΤΙΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ, ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, Ο ΧΑΜΠΑΤΣΟΥΚ ΑΠΑΝΤΑ "Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ" ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΡΕΝΤΙΓΚΕΡΟΤΗΤΑ, ΟΜΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟ ΣΚΥΛΙ.
Η άρνηση μας να μας να φορτιστούμε αρνητική είναι που αφήνει αδέσποτα σκυλια και ανθρώπους να πεθαίνουν στους δρόμους.
Urfur, είμαστε τελικά αρκετοί,
ο αρκούδος, ο Elikas, εσύ, εγώ, ο chumba... (tribes.wordpress.com)
Εφόσον δεχτούμε οτι το σκυλί έμεινε μόνο 3 ώρες δεμενο, να επανεξετάσουμε το αν πρέπει ενας ζωντανός οργανισμός να γίνεται εν αγνοία του μέρος ενός έργου τέχνης. Και εμένα μου αρεσει ο ελέφαντας του Baksy, και εμένα μου άρεσε η ταινία " Η Αρκούδα" και το τραγούδι Seamus των Pink Floyd (που ποτίσανε LSD το σκύλο για να τραγουδίσει!!!) αλλά δεν ξέρω τι θα έλεγα αν είμουν απο τη μερία του ζώου.
Μου φάινεται πως είναι λίγο σαν το μύθο με το Αβρααμ και τον Θεό, που χρησιμοποίησε τους ανθρωπους για δικούς του ναρκισσικούς σκοπούς.
Αν συμφωνείς σε ρόλους Θεού - Υπόδουλομένου, οκ.
Αν στην δεύτερη περίπτωση το σκυλί αφέθηκε να ψοφήσει, για να τον κανει ήρωα πάλι και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να ήθελε το σκυλί. Πίθανότατα χέστηκε για το ηρωικό, θα ήθελε απλώς να φάει, να είναι ελεύθερο και να πηδάει. (σεξουαλικως).
Είναι ήρωες η θύματα αυτοί που μπλέκονται και πεθαίνουν σε μία μάχη χωρίς να το θέλουν;
Νομίζω πάτως πως ο καλλιτέχνης ίσως επήτηδες αφήνει ολες τις απαντησεις του ασαφείς για να γίνει συζήτηση.
Αυτό (για τις ανθρωπινες αξίες) είνα καλό.
Βάζουμε τον Βάργκας σε ένα μαντρί με πεινασμένα σκυλιά.
Τα πεινασμένα σκυλιά συμβολίζουν όλους τους κινδύνους που μπορεί να διατρέξει ένας καλλιτέχνης.
Ο κατασπαραγμός του Βάργκας από τα σκυλιά, θα δημιουργήσει συγκίνηση και θα κάνει τον κόσμο να κλάψει τουλαχιστόν γι αυτόν τον καλλιτέχνη, μιάς και δεν κλαίει για τους υπόλοιπους που πεθαίνουν από τυχόντα ατυχήματα ανά τον κόσμο χωρίς να το γνωρίζει.
:Ρ
Mantalena, το ξέρω, παρεμπιπτόντως το έγραψα αλλά και για ν' αρπάξω την ευκαιρία να περάσω το ποίημα.
---
Spy, σωστή η πρότασή σου. Προσφέρω "Το μαντρί". Είναι μια γκαλερί στην Παιανία που φτιάχνει ωραίο τυρί. Μιλάμε για αληθινό έργο τέχνης.
---
Urfurslaag, αν έπαιζα με τις λέξεις θα σε ρωτούσα αν εννοούσες αυτή την ευχαριστία σου:
Σε ευχαριστούμε Βάργκας γι αυτά τα δάκρυα.
Αλλά, επειδή δεν παίζω με τις λέξεις, παρά μόνον με ό,τι αυτές σημαίνουν, το πήρα για χιούμορ.
Για αυτό που πήρες για "δικό μου" χιούμορ σου απαντώ ΕΔΩ
Καλό σαββατοκύριακο σε όλους.
Ή είσαι ανενημέρωτος, γιατί ο "καλλιτέχνης" είπε πως το σκυλί θα πέθαινε ούτως ή άλλως και τα σχετικά, ή είσαι ανόητος και αναίσθητος, ή απλά προσπαθείς να φανείς και να γίνεις γνωστός μέσω ενός ηλίθιου κτήνους, που αν δεν έκανε ότι έκανε, δεν θα τον ήξερε ούτε η μάνα του... Κaτά τ' άλλα συμφωνώ με τον Artois. Λοιπόν έγινε γνωστό το όνομα σου! Μπορείς να συνεχίσεις ατάραχος να επαινείς όλους αυτούς που κάνανε απωθητική την Τέχνη στον Κόσμο...
ΑΡΚΟΥΔΑ
Πάντως και η ιδέα του Spy νομίζω πως είναι εξαιρετική!!!
Arkouda.
αααα δηλαδή η πράξη του ψυχάκια είναι κατακριτέα μόνο αν το σκυλί τελικά πέ8ανε?
Τι κρίμα δεν βρήκαμε το σόι του σκύλου να μας το επιβαιβεώσει!
Αρα πιστεύουμε(?) τον γκαλερίστα και το κτήνος-καλλιτέχνη ..Ετσι σε βολεύει!
Ελα, να παίξεις το ρόλο του σκύλου να σου εξηγήσω εγώ τι σημαίνει «τέχνη» και υπέρβαση όταν είναι πάνω στο δικό σου το πετσί ... Α8ΗΝΑΑααα ...... να τα ξυραφάκια και το άλάτι ...
Ρε ουστ από δώ φιλότεχνοι του κόλου!
Κι αυτά που τσαμπουνάς περί εκ8έσεων του τύπου και καλλιτεχνίας εγώ τα ακούω βερεσέ. Σκέψου να μην 8εωρούσε τον εαυτό του καλλιτέχνη αλλά χασάπη τι 8α μας έδειχνε!..
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΙ , ΔΗ8ΕΝ ΤηΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΑΣΤΕΣ!
@ artois Προηγείτε από χτες πρόσκληση να παίξει το ρόλο του σκύλου, να αποδείξουμε στο φιλο8έαμο κοινό μια άλλη εικαστκή άποψη ..πιο προχωρημένη..Αλλοιώς αυτοί οι άξεστοι δεν καταλαβαίνουν Τέχνη παιδί μου. Αν 8ες μετά ευχαρίστως να στον δώσουμε να τον "δροσίσεις -ποτίσεις " ..
τι λες δεν 8α ειναι πολύ "ουάωωω " κάτι τέτοιο?
Στη Θυσία, ο Ταρκόφσκι δεν καίει ζωντανή μια αγελάδα;
Ωχ πράγματι! πάει και αυτός...θα τον φάει η Λιακάδα και η Αρκούδα...
Αγαπητές Λιακάδα και Αρκούδα.
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ! δεν θέλετε να χάσω την δική μου γιατί και σαν λιμενεργάτης ξέρω να βρίζω και να τρολιάζω μέχρι εκεί που δεν φαντάζεστε...
Λοιπόν. Σε μερικούς από εμάς δεν μας ενδιαφέρει να γίνουμε γνωστοί και μάλιστα ειδικά στην μπλογκόσφαιρα. Μερικοί από εμας κάνουμε ότι κάνουμε εδωμέσα για το κέφι μας και επειδή εδωμέσα δεν δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν.
Δεν γνωρίζω αν πέθαε η όχι ο σκύλος. Υποστηρίζω πως το έργο είναι ένα καλό έργο φτιαγμένο από έναν καλό σύγχρονο καλλιτέχνη ακόμα και αν ο σκύλος πέθανε.
Η τέχνη σε μεγάλο βαθμό κρίνεται από τον συγχρονισμό της με την κοινωνία, με το κατα πόσο αντανακλά την κοινωνία.
Δεν ξέρω που ζείτε εσείς αλλά εγώ ζω σε μια κοινωνία που είναι σχιζοφρενική και κτηνώδης. Αν θέλω να την καθρεφτίσω δεν θα ζωγραφίσω λουλουδάκια.
Και η τέχνη είναι απωθητική όταν είναι ψόφια και γλύφει κώλους όχι όταν είναι νευρώδης και επιθετική.
Oyrf,
θα συμφωνήσω μαζί σου μέχρι κεραίας.
Θέλω να κατανοήσεις όμως και το γεγονός ότι εμένα με προσβάλλει αυτό το έργο και ότι αν τύχαινε να παρευρεθώ στην έκθεση τέχνης του Ουρουγουανού, θα έκανα κι εγώ τη δική μου performance.
Τι;
Χμ. Θα το περιγράψω ως "μια συνειδητή πράξη σκληρότητας σε ένα σκληρό κόσμο που χρειάζεται εξωτερεικευμένα αντικειμενικά σύμβολα για να αντιληφθεί τη θνησιγενή πεμπτουσία του".
Όπως σωστά έγραψες: "σε μια κοινωνία που είναι σχιζοφρενική και κτηνώδης, αν θέλω να την καθρεφτίσω δεν θα ζωγραφίσω λουλουδάκια".
To cut a long story short, ακριβώς γι' αυτό θα έσπαγα στον ξύλο όποιον σχετιζόταν με αυτή την έκθεση.
______"Παρτο αλλιώς" VΕRSΙΟΝ____
Αν τώρα, βρίσκεις ότι υπάρχει πεδίο να συζητήσουμε με ποιον τρόπο σε "μια κοινωνία που είναι σχιζοφρενική και κτηνώδης" δεν είναι απαραίτητο να γίνεις σίριαλ κίλερ για να την καθρεφτίσεις, το συζητάμε.
Διαφορετικά, επαναλαμβάνω, δεν έχω κανένα πρόβλημα να συμφωνήσω μαζί σου (ή με τον καλλιτέχνη) και να προετοιμαστώ για μια κοινωνία με φόνους. Περισσότερους φόνους.
Θα τα γαμήσω όλα κι όποιος κάνει πιο πολλούς ρούμπους. Το θεωρείς σωστό;
Νομίζω ότι καταλήγεις να υποστηρίζεις άθελά σου, αυτό ακριβώς που αντιμάχεσαι.
Εντάξει, η αλήθεια είναι πως κουράστηκα κι έφαγα πολύτιμο χρόνο για να κλονίσω την καθεστηκυία αντίληψη ότι απλά έχουμε να κάνουμε με έναν παρανοϊκό σαδιστή που ήθελε να γίνει διάσημος. Δυστυχώς, είμαστε ελάχιστοι αυτοί που μπήκαμε σε δεύτερες σκέψεις και αναζητήσαμε αν και τι είδους αλήθεια μπορεί να υπάρχει από πίσω.
Τα επιχειρήματα μου τα έχω σκορπίσει σ' όλη τη Βλακόσφαιρα. Το ίδιο έχει γίνει με σένα Urfurs, καθώς και με πέντε-έξι άλλους. Άντε να 'χουν προστεθεί κι άλλοι τόσοι...
Αυτό που εξακολουθούν να μη θέλουν να καταλάβουν όσοι την πάτησαν (και σιγά μην το παραδεχτούν κι από πάνω) είναι ότι το θέμα πλέον δεν είναι αν διετέλεσε κάποιο έγκλημα ο Vargas. Το θέμα είναι ότι συμμετέχουμε σ' ένα έργο τέχνης άθελά μας εμείς οι ίδιοι. "Διαβάζοντας αυτό που είμαστε" (για να παραφράσω τον αγαπητό Vargas). Είτε υπογράφοντας νεφελώδεις διαμαρτυρίες λοιπόν, είτε σχολιάζοντας νοσηρές περιγραφές της κόλασης που θεωρούμε ότι δικαιούται ο καλλιτέχνης, είτε υπερασπίζοντας τον με επιχειρήματα και στοιχεία από τον εξαγριωμένο όχλο. Ώρες-ώρες νιώθω σαν να παίζω κομπάρσος σε ταινία με τον Φρανκεστάιν, στη σκηνή που ξεσηκώνονται οι χωρικοί με τους δαυλούς και τα δικράνια. Μεσαίωνας φίλε...
Είναι εντυπωσιακό πάντως το ότι σε μία χώρα που καυχιέται ότι γέννησε τον πολιτισμό οι σημερινοί κάτοικοί της απέχουν τόσο πολύ από το νόημα του. Συγγνώμη αν ακούγομαι ελιτιστής, αλλά η στάση της πλειοψηφίας απέναντι στο τι συμβολίζει η τέχνη και ποιοί είναι οι λόγοι ύπαρξης της με σαστίζει. Μου φαίνεται αδιανόητο επειδή εγώ δεν κατανοώ τους νόμους της κβαντομηχανικής να σηκωθώ να πάω να κάψω το CERN. Το οποίο ψάχνει τη δική του αλήθεια από έναν άλλο δρόμο. Και αν όχι αυτό, πολλά άλλα εργαστήρια, βιομηχανίες κι ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε έχουν ξεκληρίσει αμέτρητες ποσότητες ζώων - συχνά με βασανιστικούς τρόπους. Όμως όχι, για τους Ταλιμπάν πρέπει να φταίει ο παρηκμασμένος καλλιτέχνης και το άρρωστο μυαλό του. Τα ίδια ακριβώς έλεγε κι ο Γκέμπελς για τον Καντίνσκυ, και τι υγιή κι όμορφο κόσμο φρόντισε να δημιουργήσει μετά, ε;
Μεταξύ μας, αμφιβάλλω αν ο senior Vargas είχε στο μυαλό του ένα τόσο διαδραστικό πείραμα κι αν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί την πρόσληψή του από το ευρύ κοινό. Δύο εκατομμύρια υπογραφές φίλε, με τόσες ρίχνουμε την κυβέρνηση όποτε μας γουστάρει μιλάμε. Και όλες στράφηκαν για ένα σκυλί που ίσως...
Την ταπεινή μου σγγνώμη για το σεντόνι.
@ Michael Sc: Περιγράφεις ίσως την ιδανική αντίδραση απέναντι σε αυτό το έργο. Θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου όμως για το αν θα αντιδρούσες με αυτόν τον τρόπο γιατί η δύναμη της αμηχανίας σε έναν χώρο τέχνης είναι όπως ξέρεις τεράστια. Ισως γι αυτό δεν αντέδρασε κανένας έτσι...
Μου αρέσει πάρα πολύ το μπλογκ σου, ποιός το έχει φλαγκάρει; γιατί βγάζει αυτή τη προειδοποίηση περιεχομενου;
Και ναι, υπάρχει πεδίο να συζητήσουμε άλλωστε είμαι φανατικά εναντίων της βίας και υπέρ του διαλόγου...
Νεφέλικα τις ταπεινές μου ευχαριστίες για το σεντόνι σου. Μακάρι να έβλεπα περισσότερα τέτοια σεντόνια στο μπλογκ μου.
Τάδε έφη Νεφέλικας:
Δύο εκατομμύρια υπογραφές φίλε, με τόσες ρίχνουμε την κυβέρνηση όποτε μας γουστάρει μιλάμε. Και όλες στράφηκαν για ένα σκυλί που ίσως...
Ακριβώς αυτή η επιλεκτική αναισθησία (κι όχι ευαισθησία...) είναι το σκάνδαλο. Διαβάζω τώρα δεξιά-αριστερά κάποιους που το μασάνε τώρα, εντάξει ίσως να μην είναι αλήθεια, αλλά μόνο η ιδέα είναι αξιοκατάκριτη, τα ζώα έχουν δικαιώματα κλπ. Δεν είμαστε σοβαροί πλέον, δλδ θα κάνουμε διαδικτυακό ακτιβισμό και για ιδέες; Να ξεκινήσω κι εγώ ένα petition: Ο Ούρφους είναι ένας κακόγουστος καλλιτέχνης με βρωμερό στόμα, αν αύριο βρίσει τη δική σας μάνα πρέπει από τώρα να τον καταδικάσετε. ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΤΩΡΑ!
@Urf
"Μακάρι να έβλεπα περισσότερα τέτοια σεντόνια στο μπλογκ μου."
Θέλετε να ανταλλάξουμε βλογ;
Εγώ κατά λάθος πέρασα από δω...και ανέβασα πίεση.Οποιος από εσάς ενστερνίζεται και χειροκροτεί τέτοιου είδους τέχνη ας έρθει να τον δέσω εγώ για 3 ώρες,γιατί σίγουρα για "δέσιμο" θα είναι...
Και μην ακούω δικαιολογίες τύπου"αφού αδιαφορούμε για αυτά εξω απο την γκαλερί ας,πεθάνει αυτό μέσα να γίνει και αξέχαστο έργο τέχνης!!!
Εσεις μπορεί να αδιαφορείτε αλλά υπάρχουν και οι άλλοι που ενδιαφέρονται.Αν ήταν φάρσα,κατά την γνώμη μου ήταν τραγική, κατάπτυστη,που μόνο διεστραμμένα και άρρωστα μυαλά θα την έβγαζαν στο νετ.
Δεν είμαι καλλιτέχνης(ευτυχώς)κι ίσως γι αυτό να έγινα ενεργός άνθρωπος στην φιλοζωία...
Παναγιώτα πολύ φοβάμαι ότι έγινες ενεργός άνθρωπος στην βλακεία.
Nefelikas, καθώς μαθαίνω, το επόμενο project της καλλιτεχνάρας σας, θα λάβει χώρα στον Υμηττό. Μετά στην Πεντέλη, στον Αίνο, στη Γκιώνα, στον Ερύμανθο, στο Παγγαίο, στα Βαρδούσια. Θα είναι νύχτα και θα φυσάει τρελλά. Θα ανάψει πυροτεχνήματα για να "συμβολοποιήσει το σύνολο" των ζάπλουτων που γιορτάζουν τα γενέθλιά τους και θα πετάξει αναμμένα στουπιά για να "συμβολοποιήσει το σύνολο" των πυρομανών, καταπατητών, εμπόρων γης κλπ.
Τι σκέπτεσαι να κάνεις; Να κουραστείς για να "κλονίσεις την καθεστηκυία αντίληψη ότι απλά έχουμε να κάνουμε με έναν ψυχάκια που θέλει να το παίξει καλλιτέχνης" (και με άλλους εκατό ψυχάκηδες μαλάκες που νομίζουν ότι είναι καλλιτέχνης), ή να το παίξεις εθελοντής πυροσβέστης;
Παίδες,
αν είστε νεαρότατοι, μέχρι 20-22, δικαιολογείστε να νομίζετε ότι δείχνετε προχώ, δήθεν, κιετς, ξοδεύοντας χρόνο και φαιά για να γράφετε αναλύσεις περί της τέχνης του σκυλοκαλλιτέχνη. Αν, όμως, τα έχετε περάσει, πρέπει να φροντίσετε να απαλλαγείτε από τα μετεφηβικά κόμπλεξ.
Ελα βρε Αρτουά τι σχόλιο ήταν αυτό...γιου καν ντου μπετερ δαν δατ.
Προτιμώ την ενεργή βλακεία μου,από την εγκεφαλική καλλιτεχνική μ@@@@@α.
Urfurslaag, δεν ήταν σχόλιο. Ερώτηση-δίλημμα προς τον Νefelikas ήταν, και μια φιλική "παραίνεση" προς όσους ξοδεύουν "κόπο και χρόνο" για τέτοιες καλλιτεχνάρες. Εκ πείρας ομιλώ, γιατί πέρασα κι εγώ τη μετεφηβική ηλικία, με όλα τα συμπλέγματά της.
Τώρα, στα τριάντα τρία μου, δεν έχω πια ούτε κόμπλεξ, ούτε σπυράκια.
υ.γ.
...αλλά επειδή, εκτός από 33 είμαι και ειλικρινής θα προτιμούσα να βρίσκομαι στην μετεφηβεία και ας είχα ΚΑΙ κόμπλεξ, ΚΑΙ σπυράκια, ΚΑΙ ας στήριζα, ακόμα κι αυτήν τη σκυλοκαλλιτεχνάρα.
(σε παρακαλώ, αυτό με την ηλικία μου δεν θέλω να διαρρεύσει, γιατί σε άλλα μπλογκς λέω ότι είμαι δεκαεξάχρονο)
ΧΑΧΑΧΑΧΑ Αρτουά !!! ε ναι αυτό είναι ένα σχόλιο αντάξιό σου :-)
Παναγιώτα...χμμμμμ τα θέλει ο κώλος σου ε?
Τελευταίο! Μην κομπάζεις πως ξέρεις από Τέχνη, ούτε πως ξέρεις να βρίζεις σαν λιμενεργάτης. Είσαι ένας άδειος τενκές, γι αυτό και μπορείς και κάνεις τόση φασαρία... Τίποτα περισσότερο. Ότι και να μάθεις στη ζωή σου θα φιλτραριστεί από το απόλυτο κενό... Και σου λέω ένα. Ο "καλλιτέχνης" περί ου ο λόγος, μου πέφτει λίγο μακριά... Τα εγχώρια αντίγραφα του όμως όχι.
ΑΡΚΟΥΔΑ
Αρκούδα λυπάμαι υπομονή τέλος. Έρχομαι στο μπλογκ σου.
artois
Αν το τρολάρισμα ήταν έργο τέχνης, θα ήσουν ο Ντα Βίντσι.
Nefelika,
Μια επισήμανση:
οι 2.000.000 υπογραφές αυτές "δεν ρίχνουν κυβέρνηση" πουθενά γιατί δεν πρoέρχονται από μια μόνο χώρα.
¨Εχουν ψηφίσει κατά του καλλιτέχνη από όλο τον κόσμο.
Αν το καλοσκεφθείς, και ο Χίτλερ τέχνη δημιουργούσε στο Νταχάου και στο Αουσβιτς. Ηταν λάτρης του ωραίου, του καθαρού απο προσμίξεις, της μουσικής. Τώρα αν στη πορεία πέθαναν μερικά εκατ. Εβραίοι, σιγά τώρα, μπρός στη Τέχνη..με τα ζώα θα ασχοληθουμε?
Ο Χίτλερ επίσης ήταν φανατικός ζωόφιλος και χορτοφάγος...
Επίσης είχε δώσει εξετάσεις στη Σχολή Καλών Τεχνών της Βιέννης όπου νομίζω δεν έγινε δεκτός. Οι προθέσεις του καλές ήταν, το κακό είναι ότι οι ανθρωποι παγκοσμίως τον θυμούνται σαν ..δολοφόνο μαζών.
Ναί στην Τέχνη εφόσον η τελευταία σέβεται τη ζωή. Οποιουδήποτε πλάσματος.
Καλή σου Κυριακή
Oyrf,
ευχαριστώ. Δεν μου το φλάγκαρε κανείς το blog (τουλάχιστον ακόμα!), η επιλογή του να έχεις notification όμως, είναι διαθέσιμη από τον blogger σε όλους όσοι έχουν blog στο blogspot.
Για να ΜΗ μου το flagaroυν λοιπόν, προνόησα μόνος μου να προειδοποιώ για "adult content".
Που δεν φιλοξενώ και τίποτα σπουδαίο δηλαδή, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
ΥΓ.
Μην έχεις καμία αμφιβολία για το αν θα αντιδρούσα έτσι όπως γράφω. Στο κάτω κάτω, δέξου το 50-50.
Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί μαι χρονιά στον Εθνικό Κήπο με ένα project της ΑΣΚΤ, που μια "καλή κοπέλα" ήθελε να ανατινάξει το γεφυράκι στη λιμνούλα με τις πάπιες και με κρατούσαν με νύχια και με δόντια για να μην στήσω κι εγώ μια performance με όλμους εκεί δίπλα.
;/
nefelikas said: artois Αν το τρολάρισμα ήταν έργο τέχνης, θα ήσουν ο Ντα Βίντσι.
Νefelikas,
μου θυμίζεις κάποιες χαζούλες υποψήφιες καλλιστείων που έχουν αποστηθίσει πέντε φράσεις κλισέ και δίνουν άσχετες απαντήσεις σε συγκεκριμένες, και επί του προκειμένου σχετικές, ερωτήσεις.
Στρίμωγμα ψάλτου, "τρολ".
Λοιπές απαντήσεις ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ
ΕΔΩ κι ΕΔΩ
Αλλά, κυρίως, ΕΔΩ, σ' αυτό το σχόλιο του Αιρετικού:
Συμφωνώ απόλυτα με τον Παράφωνο. Δεν είναι τέχνη, δεν είναι πολιτισμός, ψαγμενιά, το να πάρεις ένα ταλαιπωρημένο πλάσμα και να το κάνεις έκθεμα. Μου μοιάζει με τους βάρβαρους εκείνους που στα παλιότερα χρόνια περιφέρανε στις “πολιτισμένες” πόλεις της Ευρώπης και της Αμερικής άγρια ζώα από τις ζούγκλες κλεισμένα σε κλουβιά, μου μοιάζει με ρωμαϊκό θρίαμβο.
Δηλαδή τι θέλει να μας πει ο Vargas; Α, είστε κακοί, το σκυλί αυτό λιμοκτονεί στο δρόμο; Κομίζει γλαύκαν εις τας Αθήνας τότε. Το ξέρουμε ότι υπάρχουν σκυλιά που λιμοκτονούν στους δρόμους, ότι υπάρχουν αναίσθητοι που τα παίρνουν για λίγο και μετά τα διώχνουν, ότι υπάρχουν καθάρματα που κακοποιούν τα ζώα.
Και λοιπόν τι κατάφερε μ’αυτό το “έργο” του; Πέρασε κανένα μήνυμα κατά της κακομεταχείρισης των ζώων; Γιατί εγώ δεν είδα - εκτός πια κι αν είμαι τόσο ακαλλιέργητος, βλαχαδερό, βιλλουργέρης, πέτσακας, αμόρφωτος, χωριάταρος κι αγράμματος - καμμία καταγγελία, δεν είδα κανένα μήνυμα. Είδα ένα σκυλί που χρειαζόταν φροντίδα κι ήταν στο δρόμο, το οποίο το πήρε ο Vargas, το έδεσε σε μια γκαλλερί και τ’άφησε εκεί.
Κι όταν ζητήθηκαν εξηγήσεις από εκείνον κι από τους “κυρίους” της γκαλλερί, αρχίσανε οι αντιφάσεις. Ο μεν Vargas (αρνούμαι να τον αποκαλέσω καλλιτέχνη) το’ριξε στην τρελλή κι έλεγε “ε, καλά, έτσι κι αλλιώς θα πέθαινε, οπότε δεν έχει σημασία αν έζησε ή αν πέθανε, δεν απαντώ”, οι γκαλλερίστες λέγανε πως το’σκασε… Συγγνώμη, δηλαδή πόσο περίπλοκη ήταν η ερώτηση που τους κάνανε;
“Το σκυλί την έβγαλε καθαρή ή πέθανε (για χάρη της “τέχνης”);”
Ποιο κομμάτι αυτής της ερώτησης είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο για τους υπευθύνους αυτού του πράγματος ώστε δεν μπορούν να απαντήσουν με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ;
Οι υπεκφυγές τους εμένα μου δείχνουν ότι ξέρουν καλά πως αυτό που κάνανε είναι καταδικαστέο.
Ξέρετε τι λένε; Ο καλλιτέχνης υποφέρει για την τέχνη του. Προσέξτε όμως: το ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ είναι ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. Το ρήμα είναι ΥΠΟΦΕΡΕΙ. Στο κατηγόρημα έχουμε το λόγο, το σκοπό: ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ.
Από πότε το ρητό αυτό έγινε “ο καλλιτέχνης μπορεί να κάνει άλλους να υποφέρουν για την τέχνη του”;
Ως ερασιτέχνης της καλλιτεχνικής φωτογραφίας, σε ΟΛΑ τα περιοδικά που έχω διαβάσει και είχαν σχετικά άρθρα (Practical Photography, Amateur Photographer, Outdoor Photography), οι οδηγίες για τη φωτογράφηση ζώων αποδίδονται στη γλώσσα μας ως εξής:
Όταν φωτογραφίζετε ζώα, μην τα εξαναγκάζετε να κάνουν κάτι που δεν θα έκαναν από μόνα τους, μην τα ταλαιπωρείτε, μην τα φοβίζετε, μην τα βάζετε να εξαρτηθούν από τροφή που δεν έχετε σκοπό να συνεχίσετε να τους παρέχετε, μην τα εκθέτετε σε κίνδυνο, μην τα δένετε, μην τα κακομεταχειρίζεστε. ΠΡΟΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΖΩΟΥ, ΟΧΙ Η ΤΕΧΝΗ ΣΑΣ Ή ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ.
Νομίζω πως οι οδηγίες αυτές είναι πέρα για πέρα ξεκάθαρες και δεν σηκώνουν αντιρρήσεις.
Δεν σκοπεύω να σας παρακολουθώ από ποστ σε ποστ. Η μέθοδος "αμολάω μελάνι και την κάνω γι αλλού", είναι κουραστική για τις αντοχές μου. Συνέχισε να στρεψοδικείς και να τρολάρεις, ΕΣΥ, με αλλοπρόσσαλα σχόλια όπου θέλεις.
Επέστρεψα χωρίς κακή πρόθεση, μόνο γιά να σου πω, να προσπαθήσεις λίγο να δεις μέσα από τον δικό μου θυμό, από τα δικά μου μάτια, μέσα από τα μάτια ενός ζώου, μιάς Ζωής, τον Κόσμο! Κι αν αυτός ο Κόσμος που ζούμε είναι άθλιος, ας μην τον κάνουμε αθλιότερο! Κι ότι είπαμε, "νερό κι αλάτι", γιατί δεν θέλω να κρατώ κακία σε κανέναν, ούτε και να μου κρατάει κανείς. Εγώ ζω τον πόνο των ζώων καθημερινά... Κάνω ότι μπορώ, μα ποτέ δεν είναι αρκετό. Κι αυτός ο πόνος, έχει γίνει δικός μου και με σκοτώνει μέρα με τη μέρα...
Δεν θέλω λοιπόν να γίνω η αιτία να "κλειδώσεις" σε απόψεις κατά της Ζωής -όποια μορφή κι αν έχει- εξ αιτίας και του δικού μου "έντονου" τρόπου έκφρασης... Σε παρακαλώ μόνο να σκεφτείς... Τίποτε άλλο.
ΑΡΚΟΥΔΑ.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο.Καλύτερο όταν είναι ανοιχτό.Απορώ πότε...
Post a Comment