Friday, May 25, 2007

Οι άλλοι έχουν δίκιο, όχι εγώ.


Ο Μπλόγκερ του Πασόκ: είναι ένας δυναμικός και δραστήριος μπλογκερ που και έχει συμβάλει σοβαρά στην ανάπτυξη του ελληνικού μπλόγκινγκ και είναι αξιόπιστος στις τεχνικές του πληροφορίες.

Το τέκνο του νεποτισμού: είναι ένας παλαίμαχος δημοσιογράφος. Και δεν παύει να είναι ένας από τους πρώτους έλληνες γιού-τιούμπερς.

Ο Μέγας Λογοκριτής των εικαστικών: ...κατά βάθος μου είναι συμπαθής.

Οι κόκορες που είναι κότες
: Προσπαθούν ειλικρινά να βρουν μια άκρη. Όσο μπερδεμένοι και αν είναι και όσο και αν οι Θατσερικές τους επιρροές είναι ανατριχιαστικές...

.

5 comments:

λολιτα said...

Μεσιέ ουρφ νομίζω οτι με την επιλογή σας αυτή μας δείξατε πως οσοι μπλόγκερ με τον έναν ή τον αλλο τρόπο ασχολούνται με την πολιτική ειναι τοσο κακοί στο δίκτυο οσο και στον πολιτικό τους βίο...


Αν και τα λόγια σας ίσως επειδή πηγάζουν απο εσας θα τολμούσα να πω οτι είναι και εγκωμιαστικά..Τουλάχιστον γι αυτούς που γνωρίζω προσωπικά..


Με εκτίμηση το λολιτάκι σας

TRAVAGIA said...

όλοι δίκιο έχουμε!!!! χαχαχαχα!!!!

Μπαμπης Ζαβος said...

Πράγματι αγαπηττέ συμφωνώ απ΄ολυτα με όλα αυτα' καί τα λοιπά αλλά εγο περασα απλώς νά ενημερώσω τους αγαπητους θαυμαστάς μου πωθ το ραντευου που ειχαμε με τα τυπογραφεία ανβλιθικε λογω τεχνικών προβλημα΄'τοων.

Αλλά θά επανελθουμε με νεας εκδοσεις ταχυστότατα. Προς το παρόν απλως περρασσα να δοκιμ΄ασω το νεο μου πρόσωπον.

Αφτιά

Anonymous said...

liakopoulos liakopoulos liakopoulos
liakopoulos

+liakopouleison+

Urfurslaag said...

μου αρέσει αυτό το ποστ...κάποια μου είπε ότι σφάζω με το βαμβάκι, χεχε