Friday, May 4, 2007

ΤΜΗΜΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ: Ο Αγκών μου. #1

.



.

Ο Αγκών μου
Τα απομνημονεύματα της αυτοεξορίας μου στην ακριτική Μύκονο.

Διά ποδός Ούρφουρσλάαγκ.


Αγαπημένοι σύντροφοι, πεφιλημένες συντρόφισσες!
Σας στέλνω τον αγωνιστικό μου αναστεναγμό από την μακρινή Μύκονο όπου είμαι εγκλωβισμένος. Εδώ στην γεμάτη στερήσεις ευτοεξορία μου στην πολυτραγουδισμένη Μύκονο αποφάσισα να κρατήσω ένα ημερολόγιο που θα με βοηθήσει να τακτοποιήσω τις σκέψεις μου, αλλά ταυτόχρονα θα αποτελέσει ένα corpus από κείμενα και σχόλια που θα απασχολήσει τους μελετητές του μέλλοντος.


Αλλά φεύ. Στα στήθια μου σπαράζει ένας λυγμός:
"Πότε, αχ πότε θα ξαναδώ το αγαπημένο μου Λιανοκλάδι;"


Ατάτσμεντ: Από σήμερα άρχισα να τακτοποιώ το αρχείο μου...έφτιαξα το νέο ΤΜΗΜΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ μπάς και σουλουπωθεί κάπως η κατάσταση με τα ΤΜΗΜΑΤΑ γιατί έχει ξεφύγει τελείως.

.

2 comments:

Μπαμπης Ζαβος said...

Ουρφουρσλάπ αν και εξόχος ανθυρόστομος στο προηγούμενο σου μπόστ, στο τωρινό μας επέδειξες ένα σπάνειο ταλέντο εις την ανθοδετικήν, τεχνη χρήσιμος, αλλα σπανίζουσα.

Urfurslaag said...

Ω Μπάμπη, Μπάμπη.

Λάμπεις Μπάμπη