Wednesday, March 10, 2010

Εικόνες Αναρχίας (έκθεση)

.








Στον αυτοδιαχειριζόμενο κοινωνικό χώρο "Νοσότρος" στη Θεμιστοκλέους 66, δίπλα στην πλατεία Εξαρχείων, ο Ουρφουρσλάαγκ παρουσιάζει για πρώτη φορά μια σειρά από ζωγραφικά έργα μικρών διαστάσεων, έντονα εικονογραφικά και στρατευμένα σε μια μεγάλη γκάμα τεχνικών και ύφους.

Τα εγκαίνια θα γίνουν την Τρίτη 16 Μαρτίου στις 20:00
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι την Τετάρτη 31 Μαρτίου
Ο χώρος θα είναι ανοιχτός κάθε μέρα, από τις 18:30 μέχρι τις 23:30

.

6 comments:

Anonymous said...

Καλή επιτυχία Ουρφ!

Μου άρεσε η δουλειά που είδα στο βίντεο. Αντι-προπαγάνδα.

Δεν είμαι βέβαια σίγουρος κατά πόσο το αλφάδι ως λατρευτικό σύμβολο θα προσελκύσει περισσότερους από όσους θα απωθήσει. Κυνικά εντελώς το λέω.

Και φιλικά :-)

Idom said...

Λίγες ώρες μετά τα εγκαίνια:

Ουρφ, μπράβο! Φανερή η ευλογία από το Μακαρονοτέρας.
Είσαι εκλεκτός!

Μού άρεσε πολύ και ο χώρος. Μπράβο στα παιδιά!

Καλή συνέχεια.
Idom

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητέ Αδερφέ Υπουργέ Αμύνης:

Τα Φλατζάκια μου, ενθουσιάσθηκαν με την ζωγραφικήν σας. Ο παπαγάλος μου κος Λεώ θέλη να αγοράση ολον το στέκι. Κε πάλι συνχαρητήριαν.

+Αναρχοαυτόνομων+,
Πρ.Φλάντζαc

Βρομιστεράκι said...

Άντε να τελειώνετε να πάρω το έργο μου παρακαλώ ;)

Εξαιρετικός!

Ω.Ω. said...

ΜουσΟΥμά ; ; ; ;

Urfurslaag said...

μουσουμα!!! χααχααχαχαχαχαχαχαχαχαα