Tuesday, December 8, 2009

Υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο μου

Είναι η πρώτη φορά που βλέπω στην χώρα μου να γίνεται τέτοια συντονισμένη και γκεμπελίστικη προπαγάνδα, με στόχο την σπίλωση και την ενοχοποίηση ενός ολόκληρου πολιτικού χώρου και την απενοχοποίηση και την δικαιολόγηση της αποκτηνωμένης και αυθαίρετης κρατικής καταστολής.


[disclaimer] Δεν θα κουραστώ να λέω πως είμαι κατά κάθε βίαιης δράσης. Όχι μόνο θεωρώ τη βία ως το κατεξοχήν εξουσιαστικό μέσο (και πώς είναι δυνατόν να μετέχουν τέτοιων μέσων αντιεξουσιαστές), αλλά και η βία δεν αλλάζει ποτέ τίποτα. Αν με πλακώσει στις σφαλιάρες ένας νεοναζί, δεν θα με κάνει οπαδό του Φύρερ, αντίθετα θα περιμένω πότε θα μου γυρίσει την πλάτη για να ανταποδώσω.

Από την άλλη, ένα κράτος που θέλει να ονομάζεται δημοκρατία οφείλει να σέβεται 2-3 βασικές αρχές του κράτους δικαίου και να μην διολισθαίνει σε ναζιστικού τύπου πρακτικές. Πολλώ δε μάλλον όταν αυτό το κράτος ονομάζει την υπηρεσία εσωτερικής ασφάλειάς του "υπουργείο προστασίας του πολίτη" με τον αρχιασφαλίτη-υπουργό να κάνει ασταμάτητα αναφορές στην προστασία των ατομικών ελευθεριών, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κλπ.

Αυτό που είδα λοιπόν αυτές τις μέρες είναι μια κτηνώδης καταπάτηση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών, πράγμα που έχω συνηθίσει σε ένα αστικό κράτος που νιώθει ότι απειλείται, αλλά ταυτόχρονα είδα να δίνεται ειδικό βάρος στην προπαγάνδιση της κτηνώδους αυτής δράσης. Και μάλιστα όχι μόνο από το κράτος, αλλά και από τη συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ που ο Αναρχικός χώρος αγαπά να ονομάζει "καθεστωτικά"- πρώτη φορά ένιωσα πόσο δίκιο έχει.


Περίπτωση πρώτη: Η εισβολή της αστυνομίας στο στέκι Ρεσάλτο. Εκεί σύμφωνα με την αστυνομία τα ενοχοποιητικά στοιχεία που βρέθηκαν ήταν μια σειρά από καθ΄όλα νόμιμα αντικείμενα που υπάρχουν σε κάθε σπίτι, σφυριά, άδεια μπουκάλια κλπ, όμως επειδή ο χώρος άνηκε σε Αναρχικούς, η αστυνομία τα μετέφρασε ως όπλα. Αν αυτό δεν είναι μια ξεκάθαρη πολιτική δίωξη, τότε δεν ξέρω τι είναι.
Το μόνο ενοχοποιητικό στοιχείο που βρέθηκε εκεί ήταν μια χειροβομβίδα κρότου-λάμψης που όμως δεν υπήρχε στην αρχική αναφορά της αστυνομίας, αλλά προστέθηκε μετά.

Περίπτωση δεύτερη: Το Δημαρχείο Κερατσινίου. Σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εισβολή στο Ρεσάλτο, διάφοροι κάτοικοι της περιοχής έκαναν συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου. Η αστυνομία εισέβαλε άμεσα και συνέλαβε τους καταληψίες. Μέχρι εδώ καλά. Αλλά σε μια προσπάθεια να δαιμονοποιήσουν τους καταληψίες έβγαλαν στη δημοσιότητα μια σειρά φωτογραφιών με τις "ζημιές" που έγιναν στο δημαρχείο. Οι ζημιές αυτές όμως ήταν ένα σπασμένο τζάμι εισόδου που έσπασαν οι ίδιοι οι μπάτσοι για να μπουν, μια που οι καταληψίες μπήκαν με την συναίνεση των δημοτικών υπαλλήλων, και μια σειρά από φωτογραφίες της αποθήκης του δημαρχείου όπου υπήρχαν στοιβαγμένες καρέκλες με δύο δάχτυλα σκόνη επάνω.
Αφήνοντας τέλος εντελώς έκθετη την αστυνομία το δημοτικό συμβούλιο Κερατσινίου δημοσιοποίησε ψήφισμα όπου λέει -μεταξύ άλλων- πως απολύτως κανένας βανδαλισμός δεν διαπράχτηκε από τους καταληψίες.

Περίπτωση τρίτη: Ο Πρύτανης Κίττας. Όργιο παραπληροφόρησης από τα "καθεστωτικά" μέσα, τα οποία μετέδωσαν μια δολοφονική επίθεση 200 ατόμων με σιδηρολοστούς που χτυπούσαν αλύπητα τον Πρύτανη ουρλιάζοντας "τώρα θα πεθάνεις", ενώ σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν ο Πρύτανης είχε ένα ελαφρύ χτύπημα στο κεφάλι, αλλά κυρίως ένα καρδιακό επεισόδιο, μια που άνθρωπος είχε χρόνιο πρόβλημα πάνω στο στριμωξίδι.

Περίπτωση τέταρτη: Σύμφωνα με τον Χρυσοχοΐδη "Θέλω να μου πει κάποιος εάν πλην ενός περιστατικού που ένα μηχανάκι έπεσε πάνω σε μια γυναίκα, υπήρξε γραντζούνισμα, αμυχή. Κανένα, τίποτα". Καταθέτοντας λοιπόν μια προσωπική μαρτυρία, μόνο μπροστά μου τραυματίστηκαν 4 άνθρωποι, αλλά υπάρχει και μια σωρεία φωτογραφιών που δείχνουν αιμόφυρτους διαδηλωτές, κτηνώδη χρήση άσκοπης βίας, πλήθος μαρτυριών για τραμπουκισμούς των ορδών του, βίντεο με ματατζήδες να πετάνε πέτρες σε διαδηλωτές, συστηματική και συντονισμένη τακτική της ομάδας Δέλτα να πέφτουν με τις μηχανές πάνω σε διαδηλωτές, ακόμα και πάνω σε μαθητές που τους συνόδευαν οι γονείς τους.

Περίπτωση πέμπτη: Ο αστυνομικός που τράβηξε πιστόλι: Ο Υπουργός και τα ΜΜΕ έσπευσαν να πουν πως ήταν σε νόμιμη άμυνα, πως κινδύνευε η ζωή του κλπ. Μια ενδιαφέρουσα μαρτυρία όμως φαίνεται να διαψεύδει αυτούς τους ισχυρισμούς.




Περίπτωση έκτη: Οι εξαγγελίες του Προ-Πο. Ο Χρυσοχοΐδης είχε δηλώσει ξεκάθαρα πριν 2 βδομάδες πως οι αστυνομικοί και τα ΜΑΤ "από σήμερα θα φέρουν διακριτικά και θα μπει τέλος σε κάθε συνεργασία της αστυνομίας με χρυσαυγίτες και παρακρατικούς". Όχι μόνο δεκάδες μαρτυρίες, αλλά ακόμα και βίντεο τον διαψεύδουν.


Επόμενο είναι φυσικά μια που όπως χαρακτηριστικά είπε και ένας Ματατζής "τον γράφω στ' αρχίδια μου τον υπουργό μου"

Οι περιπτώσεις είναι τόσες που θα μπορούσα να γράφω μέχρι μεθαύριο και ακόμα να έχω σκαλίσει μόνο την επιφάνεια της ασυνέπειας των εξαγγελιών, της αποκτήνωσης, της αλαζονείας και της αυθαιρεσίας των αστυνομικών ορδών. Πέρα όμως από την συνηθισμένη κτηνωδία της αστυνομίας, ένας νέος παράγοντας είναι η συστηματική και μεθοδευμένη παραπληροφόρηση από τις αρχές και τα ΜΜΕ, ένα νέο φαινόμενο ναζιστικού τύπου προπαγάνδας, που κάνει την αστυνομία και τα ΜΜΕ ακόμα πιο αναξιόπιστα.


Δεν ζούμε όμως στην ναζιστική Γερμανία του 1936, ζούμε στην κοινωνία της πληροφορίας και της δημοσιογραφίας των πολιτών και ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.


update: η χειροβομβίδα κρότου-λάμψης που βρέθηκε στο Ρεσάλτο τελικά ήταν χρησιμοποιημένη, άρα ανενεργή και φυσικά δεν συμπεριλήφθηκε στην δικογραφία.
.

29 comments:

πετρούλα said...

Πόσες καταστρατηγήσεις έχουν γίνει στο ονομα της προστασίας των δικαιωμάτων του πολίτη. Γενικά η βία όμως δεν ειναι ο δρόμος. Σαν απάντηση στη βία της κρατικής καταστολής θα μπορούσε να είναι η ένταση των ειρινικών, καθιστικών διαδηλώσεων χωρίς ίχνος βίας απο μεριάς διαδηλωτών. Θα μου πεις βεβαια τότε μετράει τι σκηνές θα δείξει η τηλεόραση και μάλλον θα έχεις δίκιο. Η χρήση όμως βίας από τους διαδηλωτές κάνει να χάνουν το δίκιο τους. Πρέπει όλοι να διαβάσουμε Γκάντι


και good to be back on blogging...

Michael_Sc said...

Ωραιότατο το νέο template ;)
δοκίμασε όμως να αλλάξεις χρώμα στα ενεργά/ανενεργά links, γιατί "χάνονται" οι αναφορές που κάνεις.

Περιεκτικά τα όσα γράφεις, καλό θα ήταν να φτάσουν στα αυτιά κάποιων σε υψηλά κλιμάκια.

Παναγιώτης Βρυώνης said...

Συμφωνώ με πολλά από αυτά που γράφεις, αλλά φοβάμαι ότι κάνεις και εσύ μερικά από τα σφάλματα που καταδικάζεις.

"ο Πρύτανης είχε ένα ελαφρύ χτύπημα στο κεφάλι, αλλά κυρίως ένα καρδιακό επεισόδιο, μια που άνθρωπος είχε χρόνιο πρόβλημα πάνω στο στριμωξίδι."

Βάλε κάτι άλλο, αντί για "πρύτανης" (π.χ. "πακιστανός") στην παραπάνω φράση και πες μου από ποιον θα περίμενες να την ακούσεις. Όλες οι πλευρές έχουν τις ζαρντινιέρες τους...

Ο αστυνομικός με την μηχανή, όπως και ο άλλος που τράβηξε όπλο, πρέπει να περάσουν δικαστήριο. Και αν εκτελούσαν εντολές, να δικαστούν και οι ανώτεροί τους. Να φροντίσουμε να συλλάβουμε και να δικάσουμε όμως και αυτούς που χτυπούσαν τον πεσμένο αστυνομικό με καδρόνια.

Δεν θέλω να κρατήσω ίσες αποστάσεις, δεν είμαι ουδέτερος. Αντίθετα, θέλω να απομονωθούν και να τιμωρηθούν όλοι όσοι καταφεύγουν στην βία, από όπου και αν προέρχονται. Και πρέπει ο καθένας μας να είναι πιο σκληρός με αυτούς που είναι στην δική του "πλευρά", όχι την "απέναντι".

Yellow Kid said...

"Βάλε κάτι άλλο, αντί για "πρύτανης" (π.χ. "πακιστανός") στην παραπάνω φράση και πες μου από ποιον θα περίμενες να την ακούσεις. Όλες οι πλευρές έχουν τις ζαρντινιέρες τους..."

Ναι, μόνο που το συμβάν με το πρύτανη έχει ακουστεί πολύ περισσότερο από εκείνα των Πακιστανών.

Yellow Kid said...

...Ασε που οι δικές τους ζαρντινιέρες καταμετρούνται ως "μεμονωμένο περιστατικο", ενώ των αντιεξουσιαστών ως "τρομοκρατία".

Anonymous said...

Χέσε μας ρε πασόκε vrypan...

Anonymous said...

Τι γίνεται εδώ πέρα ρε μαλάκες διαγωνισμός ποιος θα το παίξει πιο πολύ θύμα για να κερδίσει τις εντυπώσεις; ¨ολοι για τον πούτσο είστε

Anonymous said...

Τι νόημα έχει να καταδικάζεις τη βία και να δηλώνεις πασιφιστής και μετά δυο παραγράφους πιο κάτω να λες αυτά τα κουλά για τον πρύτανη. και να χρησιμοποιείς έγκυρες πηγές όπως έναν μαλάκας στο φέισμπουκ στην ουσία για να την δικαιολογήσεις.

Σαν την εκκλησία αφού μας πουνε οτι είναι ανθρωπιστές και σέβονται και καλά την ελευθερία του κάθε ενός, μετά ξεκινούν εκστρατεία να μην χτιστεί το τζαμί.

x-ray said...

Επίσης ματατζίδες χωρίς διακριτικά καταπατούν το άσυλο από την οδό Ακαδεμίας. Κυριακή 06 Δεκεμβρίου 2009.

2 φωτο

http://twitpic.com/sox6s
http://twitpic.com/soxow

Anonymous said...

Μα τι πανικος? Τι κραυγες εναντια στην βια? Σε μια κοινωνια δομημενη πανω στην βια ζητατε απο νεους ανθρωπους να δειξουν την πληρη ανωτεροτητα. Ασε που δυστηχως(πραγματικα δυστηχως) αν εξαιρεσεις τον Γκαντι(που και αυτο που καταφερε το αμφισβητω ως ενα σημειο) ολα οσα απολαμβανουμε ειναι αποτελεσμα βιαιων ενεργειων. Ειτε εξεγερσεις ειτε επαναστασεις ειτε απεργιες..

ATHENA said...

Βάλε κάτι άλλο, αντί για "πρύτανης" (π.χ. "πακιστανός") στην παραπάνω φράση και πες μου από ποιον θα περίμενες να την ακούσεις. Όλες οι πλευρές έχουν τις ζαρντινιέρες τους...
ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ, ΒΡΥΠΑΝ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟ (ΕΚΤΟΣ ΠΑΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗ ΤΟΥ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ)

1. ΙΔΙΑ ΒΙΑ ΥΠΕΣΤΗ Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑ Ο ΑΥΓΟΥΣΤΗΣ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕς ΤΗς ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΑΣ ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΕΙΣ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ?


2. ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΚΙΤΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ Ο ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ-ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣΙΑΝΟΣ-ΓΟΥΑΤΕΒΕΡ ΚΑΜΡΑΝ ΑΤΙΦ?

3. ΙΔΙΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Η
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟΥ, Ο ΞΕΝΟΦΩΝ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΑΙ Ο ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ?

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΣΟΦΟΤΕΡΟ ΜΟΥ ΚΥΡΙΟ ΠΡΥΤΑΝΗ, ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΔΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΚΟΥ, ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΝΕΟΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ, ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗς ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ.

abbax said...

Anti na anaparagete eksousiastiko logo katadikazontas ti via, skefteite poion eksypiretei i via na min einai anamesa sta opla mas. Sti sxesi mas me to kratos/kefalaio, afti tou eksouziazomenou me ton eksousiasti diladi, an apofasisoume oti kapoioi methodoi "de mas armozoun", vazoume ta xerakia mas kai vgazoume ta matakia mas. O eksousiastis mas den exei kanena endoiasmo gia to ti tha xrisimopoiisei gia na mas tsakisei. Oso tha tou prosferete loipon louloudakia me tin elpida oti tha ksypnisete ton nekro mesa tou anthropo, aftos tha sas dinei ksylo, sfaires kai vitrioli. Oso gia to epixeirima oti den tha metapeisoume tous neonazi me sfaliares, einai epieikos gia ton peoula mias kai o neonazi oute me lovotomi den metapeithetai, ti sfaliara den tin rixnoume gia na tou allaksoume ti gnomi, sto kato kato an eisai anarikos theleis oloi na aftokathorizontai oxi na tous peiseis giati exeis esy dikio, alla gia na antapodosoume afta pou mas dinei xronia tora aftos, oi batsoi kai oloi oi alloi fantastikoi afentes mas. Stamatiste na vafkalizeste me yfaki yperano kai koblex anoterotitas, kai i sfaliara exei tin aksia tis ekei pou prepei. Os pote tha paizoume me peiragmena zaria gia tous allous? Os pote tha arnoumaste na ta peiraksoume pros ofelos mas? Os pote epitelous tha malkizomaste me ennoies "dikaiosynis" kai "timiotitas" apenanti se enan exthro pou de sevetai kai den anagnorizei oute tin anthropia mas?

ps. epeidi kati eida gia ton gandhi, min aftapaste, den itan eirinistis, to na prosfereis ton eafto sou gia na ginei thyma xoris ton paramikro endoiasmo einai i skliroteri morfi vias, opos eipe kai enas syntrofos, i aftothysia einai proetoimasia gia na thysiaseis allous

ps2. edo tha me vreite anorthodox.squat.gr

Anonymous said...

Ναι ρε προηγούμενε κάτι τέτοια έλεγε και ο χίτλερ για τους εβραίους, φυσικά έμεινε στην ιστορία σαν ψυχοπαθής δολοφόνος, αφου πρώτα ο άκρατος ενθουσιασμός του κατέληξε στο να φάει μια πούτσα.

Καταδικάζω την βία αλλά και το διαρκές ξεκατίνιασμα ποιος είναι πιο βίαιος εμείς ή αυτοί καταντάει υποκρισία

Παναγιώτης Βρυώνης said...

@YellowKid: έχεις δίκιο, αλλά δεν νμίζω ότι η λύση είναι να αποσιωπήσουμε εξίσου και τα δύο, αλλά το αντίθετο, να φωνάξουμε και για τα δύο.

@anonymous 3: ο Αχιλλέας Πεκλάρης που αναφέρεται ως πηγή στο facebook είναι υπαρκτό πρόσωπο και η μαρτυρία του είναι απόλυτα αξιόπιστη.

@ATHENA: τα άκρα συγκλίνουν.

Anonymous said...

nai e? tetoia elege kai o adolfos? megalos antieksousiastis telika. Gia vres mou kai kanena tsitato etsi na xeis na stirikseis tin as poume gnomi sou. Re paparako pote tha matheis na parageis diki sou skepsi? kathe anthropo pou den tha xoraei sta stena sou oria antistasis tha ton vaftizeis fasista? ego diladi n'arxiso na se fonazo kota epeidi den exeis to tharros na valeis ta xeria sou ekei pou einai to stoma sou? fileirinisti mou esy

Zofos said...

Σύντομα τα περί μη βίας θα πάρουν την θέση που τους αξίζει στο νεκροταφείο των Καλών Προθέσεων.
Για το γόητρο της ΕΛΑΣ και τα μάτια του Πρετεντέρη το Κράτος πουλάει νταβατζιλίκι που θα έκανε περήφανο και τον πλέον φανατικό οπαδό της μετεμφυλιακής δεξιάς.Περίοδος προετοιμασίας είναι και οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις ξεκινούν με το που χτυπήσει το τσουνάμι της Οικονομικής Κρίσης(τίποτα δεν είδαμε ακόμα).Σύντομα το Κράτος θα βρεθεί αντιμέτωπο με οργισμένους προλεταρίους καμιά νεογλώσσα δεν θα είναι πειστική και τότε είναι που θα καλέσει την αδελφή του την ΒΙΑ.Η Ελλάδα του 21ου αιώνα δεν είναι ούτε Ινδία του 1940 ούτε USA του 1960 και στα σίγουρα κανείς δεν θέλει να κάνει τον Κινέζο(εργάτη).Ο καθένας ας διαλέξει το στρατόπεδο που ανήκει...
ΥΓ Σε περίπτωση που υπάρχουν αμφιβολίες για τα περί οικονομίας μια ματιά στον εξαιρετικο
http://www.epicurus2day.gr/
θα σας πείσει.

Urfurslaag said...

@Vrypan: Λοιπόν εγώ, προσπαθώ να κρατήσω ίσες αποστάσεις. Θεωρώ εξίσου "δικούς μου" τα χουλιγκάνια και τους μπάτσους:δηλαδή καθόλου.

Υπάρχε όμως μια τεράστια διαφορά. Τα χουλιγκάνια όταν τα πιάνουν τα σαπίζουν στο ξύλο και στη συνέχεια τους πετάνε και όλο τον ποινικό κώδικα στο κεφάλι.
Αντίθετα οι μπάτσοι τύπου ζαρντινιέρας εξετάζοντας το ιστορικό τέτοιων υποθέσεων αθωώνονται πάντοτε.

Και όταν ο Χρυσοχοϊδης βγαίνει και λέει πως εκτός από το περιστατικό με τον καμικάζι Δελτά η αστυνομία δεν έκανε "ούτε γρατζουνιά" δεν περιμένω να αλλάξει το παραμικρό σε αυτήν την ιστορία.

Urfurslaag said...

@Ανώνυμε(6:46): Τι ακριβώς κουλά λέω με τον Πρύτανη? αναφέρω το τι μετέφεραν τα δελτία ειδήσεων (Αλτερ, Μέγκα και Σταρ που άκουσα) και το ιατρικό ανακοινωθέν.

Urfurslaag said...

Τέλος σχετικά με την βία. Χρησιμοποιώντας βία απλά δαιμονοποιείς το κίνημα στην συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων οι οποίοι δεν είναι καθόλου ενημερωμένοι για τις θέσεις μας και βλέπουν απλώς τις πέτρες και τα καδρόνια.

Βγάζοντας την βία από το οπλοστάσιό μας ταυτόχρονα αφοπλίζουμε και το κράτος το οποίο είναι πολύ πιο βίαιο και αδίστακτο απο εμάς.

Και αναγκαστικά το φέρνουμε σε ένα επίπεδο ιδεολογικής αντιπαράθεσης όπου εκεί υπερέχουμε.

Και για να μη κολλάμε στον Γκάντι, ποιός πέτυχε περισσότερα? ο Μάλκομ Χ ή ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ?

Anonymous said...

@ανώνυμος 11.33

Τι με είπες παπαράκο και σκατά στα μούτρα σου. Ποιος σε είπε φασίστα όνειρο, είσαι τόσο χαζοχαρούμενος με το να τους ρημάξεις όλους με την βία που στο τέλος μάλλον δεν θα πείσεις κανέναν με αυτά που λες. Γιατι ο κόσμος δεν γουστάρει την εξουσία αλλά δεν γουστάρει επίσης και τους υπερβολικά τσαμπουκάδες.

abbax said...

"Βγάζοντας την βία από το οπλοστάσιό μας ταυτόχρονα αφοπλίζουμε και το κράτος το οποίο είναι πολύ πιο βίαιο και αδίστακτο απο εμάς."

e? gia eksigise mou to syllogismo sou giati ton vrisko epieikos sourealistiko, to ksylo stis eirinikes poreies diladi oi anthropoi to trone apo afoplismenous batsous?

"Και για να μη κολλάμε στον Γκάντι, ποιός πέτυχε περισσότερα? ο Μάλκομ Χ ή ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ?"

oi anthropoi pou piran tis moires tous sta xeria tous, opos ki an tous lene, kanenas igetis den "petyxe" tipota, pote

"Τι με είπες παπαράκο και σκατά στα μούτρα σου. Ποιος σε είπε φασίστα όνειρο, είσαι τόσο χαζοχαρούμενος με το να τους ρημάξεις όλους με την βία που στο τέλος μάλλον δεν θα πείσεις κανέναν με αυτά που λες. Γιατι ο κόσμος δεν γουστάρει την εξουσία αλλά δεν γουστάρει επίσης και τους υπερβολικά τσαμπουκάδες."

alla 'nt' alla, tis paraskevis to gala, to noima akoma den to exeis piasei, den prospatho na peiso kanena, kai sigoura den thelo na tous "rimakso" olous, mono aftous pou tous aksizei, boreis na dikaiologeis ston eafto sou tis epiloges sou paizontas to anoteros kai yperano, alla kapoies stigmes sti zoi sou prepei na ksereis pote tha antapodoseis, kai afto to leo os anthropos pou den exei kanei xoby to ksylo opos sas aresei na to parousiazete oi "pasifistes", sygkekrimena borei kai na exo katafygei sti via kai ligoteres fores apo sena, to thema mas edo einai ti orizoume os via kai pote afti einai dikaiologimeni kai themiti. Pote, tha poun kapoioi apo esas, kai eiste aksioi tis moiras sas tha po ego

Anonymous said...

Στο πολυτεχνείο το 73 δεν δείρανε κανέναν, αλλά πείσανε τον κόσμο και εν τέλει η χούντα πήρε δρόμο. Εσυ λες οτι είμαστε ήδη σε στάδιο που ξεκινάμε επανάσταση και στην πορεία πείθεται ο κόσμος, ναι αλλά αν μετά τους δώσουμε έτσι ευκαιρία να απομονώσουν τον χώρο και να κάνουν πιο έντονη την προπαγάνδα, στο τέλος παίζει να γεμίσουμε με φασισταριό. Πρώτα θα πέσουνε τα μέσα προπαγάνδας τους και μετά οι ίδιοι, και αυτή τη μάχη άμα την δώσεις με όπλα αντι για λόγια λογικά θα την χάσεις

Anonymous said...

Στο πολυτεχνειο το 73' δεν ηταν και τοσο ειρηνικα τα πραματα...

@Urfus Πως υπερτερεις την στιγμη που ολα τα ΜΜΕ ειναι στα χερια του "αλλου στρατοπεδου"? Αν ενδεχομενως εχεις το δικιο με το μερος σου,σιγουρα δεν εχεις τα μεσα ωστε να το δειξεις.

Θεωρω πως οποιοσδηποτε θελει συνειδητα να αλλαξει το σκηνικο στην κοινωνια μας δεν μπορει να αποτασσει ετσι αβιαστα την βια. Καθαρα λογικα αν το δουμε, πρεπει να την χρησιμοποιησεις..

Anonymous said...

Δεν ήταν αλλά καταλαβαίνεις τι λέω. Θα πω και κάτι άλλο πάνω στην μεγαλύτεη imo καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σε μαζική κιολας κλίμακα, που είναι η υποχρεωτική στράτιωτική θητεία. Είναι αδιανόητο να σε παίρνουν με το ζόρι να σπαταλάς 6 μήνες απ την ζωή σου για να "υπηρετήσεις την πατρίδα" και μετά να υπάρχει μια ιδιότυπη ομερτά κάτι που όλοι λίγο πολύ την αποδέχονται οτι άμα δεν πας θα σε αποκλείσουν κοινωνικά. Και ρωτάω με το να βγεις και να βαράς θα αλλάξει τίποτα σε αυτό το πράγμα, μεσοπρόθεσμα τουλάχιστον όχι. Αν όμως πας και ενημερώσεις και μαζέψεις κόσμο και ξέρω γω βγάλεις στην φόρα 10000 υπογραφές "εμείς δεν πάμε στρατό και τελείωσε που να χτυπάτε τον κώλο σας κάτω" τι θα σε κάνουν; Αργα η γρήγορα ο φαύλος κύκλος θα σπάσει

Anonymous said...

Και για την κακοποιηση των καρετα-καρετα μπορεις να κανεις καμια παρεμβαση και να μαζεψεις υπογραφες(γιατι ως γνωστον οι ελληναρες ειναι και γαμω τους οικολογους) και να σωσεις κανα δυο... Και τι εκανες? Και μην μου πεις οτι λιγο λιγο και σιγα σιγα θα αλλαξουν τα πραματα.. Λες αυτους ανθρωπους που σε εξουσιαζουν "ευχαριστουμε πολυ, φτανει ομως" και τους στελνεις στο διαολο. Κατι που γινεται μονο με βια. Τωρα αν το παρεις λαου λαου μπορει (εστω εμεις γαιδαροι) να μας ξεφορτωσουν λιγο αλλα παλι εξουσιαζομενοι θα ειμαστε. Ή ολα ή τιποτα. Μαλλον, Η ολα ή ολα...

abbax said...

"Στο πολυτεχνείο το 73 δεν δείρανε κανέναν, αλλά πείσανε τον κόσμο και εν τέλει η χούντα πήρε δρόμο."

yperaploustevmeni i ekdoxi sou gia ta sygkekrimena gegonota

"αυτή τη μάχη άμα την δώσεις με όπλα αντι για λόγια λογικά θα την χάσεις"

allo ena megalo provlima se afti ti syllogistiki, kanenas den proteine pote i via na antikatastisei tis idees kai tin ekfrasi tous, to mono pou zitisa kai tha synexiso na zitao einai na min aporriptoume etsi efkola otidipote. Etsi tha xasoume ti maxi, kovontas apo ton eafto mas epiloges.

"Αργα η γρήγορα ο φαύλος κύκλος θα σπάσει"

de mas kanei to arga, se ligo pethainoume, prepei na kanoume prosopikes epiloges gia ti zoi mas o kathenas. Oso gia tis ypografes se vrisko ligo aitherovamona, aftes oi "orthodokses morfes dimokratikis ekfrasis" to mono pou katafernoun einai na mas koroidevoun oti kati katafernoume, pisteveis pragmatika oti ama tous legame os edo tha stamatousan? apla tha mas katastelan pio agria. To os edo prepei na to ypostirikseis kai me prakseis

kai mia mikri fainomenika asxeti istoria, ston 2 P.P. i antistasi stin athina eixe strosei tous yponomous kato apo ena megalo ksenodoxeio (nomizo ti megali vretania alla den kovo kai to xeri mou, borei na kano lathos) me ekriktikes yles. Sto ksenodoxeio afto menane "labres" prosopikotites oi opoies me tin eksafanisi tous, an diladi oi antistasiakoi eixan anatinaksei ta ekriktika, tha eixan kanei ton kosmo ena pio omorfo meros tote. Ti egine kai den anatinaxtikan ta ekriktika? Tous lypithikan, perimenan mexri tin teleftaia stigmi pos tha boresoun na vroun mazi me tous afentes tou kosmou mia symvivastiki lysi gia na lythoun ta provlimata olon kai pos den tha eprepe na katafygoun sti via. Kai piran ta paparia mou. Kapoia stigmi ta vrikan ta ekriktika kai akyrothike to sxedio, kai ta opla piran apo tous antartes kai gamiontas pigan opoion itan aristera tou hitler kai meiname oloi me to pouli sto xeri. To ithiko didagma vreite to monoi sas. Ego pantos me to pou stronontousan ta ekriktika kai eftana se asfali apostasi ta eixa anatinaksei.

Anonymous said...

'Αυτό που είδα λοιπόν αυτές τις μέρες είναι μια κτηνώδης καταπάτηση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ελευθεριών'


και ως τι διαμαρτυρεσαι

ως δικαιωμα η ως ελευθερια;

μολις εμαθαν τα ανθρωπινα δικαιωματα αρχισαν απεργια φαγητου

Anonymous said...

kai mia mikri fainomenika asxeti istoria, ston 2 P.P. i antistasi stin athina eixe strosei tous yponomous kato apo ena megalo ksenodoxeio (nomizo ti megali vretania alla den kovo kai to xeri mou, borei na kano lathos) me ekriktikes yles. Sto ksenodoxeio afto menane "labres" prosopikotites oi opoies me tin eksafanisi tous, an diladi oi antistasiakoi eixan anatinaksei ta ekriktika, tha eixan kanei ton kosmo ena pio omorfo meros tote. Ti egine kai den anatinaxtikan ta ekriktika? Tous lypithikan, perimenan mexri tin teleftaia stigmi pos tha boresoun na vroun mazi me tous afentes tou kosmou mia symvivastiki lysi gia na lythoun ta provlimata olon kai pos den tha eprepe na katafygoun sti via.

αγαπητε πρεζονια

i antistasi stin athina

καμια αντισταση

τα σοβιετικα φασιστοκαθικια που εκτελουσαν εντολες του κοκκινου ολιγαρχικου καθεστωτος μεσα στο κκε.

Sto ksenodoxeio afto menane "labres" prosopikotites

ο τσωρτσιλ ηταν σε συνεννοηση με τον σταλιν..


eixan anatinaksei ta ekriktika, tha eixan kanei ton kosmo ena pio omorfo meros tote


τον οποιον βιωσαν μεσα στην τρελλη χαρα ενα ολοκληρο παραπετασμα..

τοσο δε ομορφο που εσυ θα εσπαγες πετρες στη σιβηρια και η μανα σου με την αδελφη σου θα επαιρναν πιπες σε βιτρινα του αμστερνταμ οπως οι ευτυχεις του παραπετασματος..


Ti egine kai den anatinaxtikan ta ekriktika? Tous lypithikan, perimenan mexri tin teleftaia stigmi pos tha boresoun na vroun mazi me tous afentes tou kosmou

ναι κρατουσαν και ζεβα μαντηλακια απο την συγκινηση.

εφτασε εντολη απο τον σταλιν να κανουν πισω οι εδω τσατσοι υποτακτικοι κκεδες του γιατι τα εχουν μοιρασει με τον ουιστον τα δικαιωματα σφαιρων επιρροης.

Ego pantos me to pou stronontousan ta ekriktika kai eftana se asfali apostasi ta eixa anatinaksei.

προσεξε γιατι και πολυ αλλοι θα εφταναν σε ασφαλη αποσταση και θα ανατιναζαν εκρηκτικα κανοντας και εσενα κολατσιο για τους ποντικους...

οι σφαιρες δεν φευγουν μονο ερχονται κιολας..

abbax said...

"καμια αντισταση" - ok, gia na to les esy kati tha ksereis, kaptan papara

"τον οποιον βιωσαν μεσα στην τρελλη χαρα ενα ολοκληρο παραπετασμα" - sosta, o kosmos ME ton stalin kai ton tsortsil den tha borouse para na einai idios me ton kosmo XORIS ton Stalin kai ton Tsortsil. I logiki sou einai adiavliti, aleksisfairi, aleksikeravni, trixoti kai ble me mov pitsiles


"εφτασε εντολη απο τον σταλιν" - ox nai more kaimene, oloi oi antistekomenoi anthropoi tote itan tsirakia tou stalin, entaksei, poios gamei tin alitheia afou esy ksereis pos eginan ola

"ναι κρατουσαν και ζεβα μαντηλακια απο την συγκινηση" - more sarkasou oso thes, eleftheria tis ekfrasis exoume, leme tora, to gegonos einai oti to sxedio kathysterise giati itan anthropoi kai eniothan typseis, gi aftous o exthros tous den eixe xasei tin anthropini morfi tou, kai telika akyrothike giati tous vrikan, kai yparxoun kai ntokoumenta pou stirizoun to sygkekrimeno isxyrismo

exeis berdepsei re mastora tis vourtses me tis poutses kai t'arxidia me ta mydia, ego den ypostiriksa kanenan, poso mallon ton stalin pou ama diavasei kaneis mono tin apantisi sou tha nomizei oti tou pairno pipes nyxthimeron, ena istoriko paradeigma parathesa eksousiasti-eksousiazomenou opou me xrisi vias o eksousiazomenos tha borouse na eixe kataferei ena pligma ston eksousiasti tou, apla pragmata, esy tora eides kati pou ksefevgei apo ta stena oria sou, apofasises oti eimai stalinikos, meta fasistas kai meta me ekanes kai trofi gia pontikia giati ego den to eixa skeftei afto to endexomeno profanos ki esy irthes kai me fotises, poios einai o fasistas telika?

oso gia tis eksypnades peri dromologion sfairon, i pio epikyndini skepsi kai idea pou exei ekfrasei o monternos malakoastos einai i eksisosi "tis vias ap'opou ki an proerxetai"