Υλικρινά, δεν ξέρω αν είμαστε ένα «έθνος χασάπηδων», όπως λες, αλλά γνωρίζω ότι ουδείς αναμάρτητος σ’ αυτόν τον κόσμο. Και γνωρίζω, πως οι αρχαίοι έλληνες, ήταν γνωστή για την σκληρότητά τους στα πεδία των μαχών, καθώς και για την άτεγκτα σκληρή στάση που επιδείκνυαν απέναντι στους χαμένους, και δη, σε στις περιπτώσεις των «εμφύλιων» ελληνικών πολέμων.
Από την άλλη, γνωρίζω και λίγη γενικότερη ιστορία, ώστε να γνωρίζω αρκετές περιπτώσει παγκοσμίως, σε πολλούς λαούς και εποχές, όπου σε περιόδους πολέμου, και όχι μόνο, λόγω καταστάσεων και ιδεολογιών, διαπραχθείσαν ειδεχθείς πράξεις.
Τέλος, ας μου επιτραπεί να πω πως δεν πιστεύω σε ανώτερους και κατώτερους λαούς, αλλά σε ανώτερες και κατώτερες πράξεις, που μπορούν να διαπραχθούν από τους περισσότερους εξ ημών.
Ειλικρινά, φοβάμαι περισσότερο απ’ όλους τον εαυτό μου. Κανείς μας πραγματικά δεν γνωρίζει πως θα αντιδράσει σε ακραίες καταστάσεις –και ο πόλεμος είναι μία ακραία κατάσταση–, και υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Μπορεί π.χ. τώρα να μου είναι αδιανόητη η δολοφονία ενός τούρκου, αλλά, αν θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό μου, θα πρέπει να παραδεχτώ πως δεν ξέρω το κατά πόσον θα αντιδράσω πολιτισμένα, αν με πείσουν με ντουκομεντα, ή δω με τα ίδια μου τα μάτια, την σφαγή του πατέρα μου από έναν τούρκο...
Αυτό που μάλλον θέλω να πω είναι πως στον πόλεμο, όλοι βγάζουνε τον πιο βάρβαρο τους εαυτό. Αυτό συνέβαινε πάντα και θα συμβαίνει πάντα, (σπάνιες και λαμπρές εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα) οπότε ναι, δεν εκπλήσσομαι. Αμφότεροι Τούρκοι και Έλληνες διέπραξα ακραιότιτες και πράξεις που επί εποχής ειρήνης, προκαλούν ντροπή και οργή. Το ευτύχημα θα ήταν να τα αναγνωρίζαμε και να διδασκόμασταν από αυτά. Αυτό όμως προϋποθέτει μια άλφα ωριμότητα την οποία, νομίζω, δεν πολυδιαθέτουμε την σήμερον ημέρα.
Όσο για το κύριο θέμα σου, τον κ. Πλέυρη... Θα πω για άλλη μια φορά πως ζούμε σε μία κοινωνία όχι δύο, αλλά πολλών μέτρων και σταθμών...
Μετά από διαδικασία που κράτησε πολλές ημέρες κατόπιν διακοπών, ολοκληρώθηκε χθες η δίκη του Κωνσταντίνου Πλεύρη στο Α΄ Πενταμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Αθηνών, για το περίφημο βιβλίο του «Εβραίοι: Όλη η Αλήθεια». Η εισαγγελέας της Έδρας πρότεινε την απαλλαγή του κατηγορουμένου, για όλες τις πράξεις. Το δικαστήριο, μετά από διάσκεψη ανακοίνωσε στις 13:45 την απόφασή του, με την οποία ο Κωνσταντίνος Πλεύρης κηρύσσεται κατά πλειοψηφία αθώος για τις πράξεις, για τις οποίες είχε κατηγορηθεί και κριθεί ένοχος στον α΄ βαθμό. Ένα μέλος του Δικαστηρίου μειοψήφησε, θεωρώντας ότι ο κατηγορούμενος έπρεπε να κηρυχθεί ένοχος, όχι όμως για την κατηγορία της προτροπής σε τέλεση πράξεων βίας, αλλά για τους χαρακτηρισμούς που περιείχε το βιβλίο. Για την κατηγορία της προτροπής σε τέλεση πράξεων βίας, κηρύχθηκε ομόφωνα αθώος.
Ήττα Δημητρά και ΚΙΣ
Η απόφαση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία δεδομένου του ότι στην ουσία αποτελεί νίκη των εθνικών ιδεών και απόψεων. Η προσπάθεια του ΕΠΣΕ του Δημητρά και του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου για ποινικοποίηση ιδεολογικών θέσεων και ιστορικών απόψεων, έπεσε στο κενό. Η απόφαση αυτή, σε συνδυασμό με την αθωωτική απόφαση του «Ελεύθερου Κόσμου» για την ίδια δίκη στον πρώτο βαθμό και σε συνδυασμό με την αθώωση στη δίκη με τους γύφτους, δημιουργεί προηγούμενο και για ανάλογες δίκες που είναι πιθανό να γίνουν στο μέλλον.
Ένταση μετά την απόφαση
Η αίθουσα του εφετείου ήταν κατάμεστη τόσο από οργανωμένες ομάδες αντιρατσιστών, όσο και από δεκάδες Έλληνες που είχαν έλθει για να συμπαρασταθούν στον Κώστα Πλεύρη. Με το που ανακοινώθηκε η αθωωτική απόφαση, οι τελευταίοι ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, πράγμα που προφανώς ενόχλησε εκείνους που ήθελαν να δουν να καταδικάζεται ο Πλεύρης και μαζί με αυτόν η ελευθερία του λόγου. Κατά την έξοδό του από το δικαστήριο μια «κυρία» κατευθύνθηκε απειλητικά εναντίον του και το επεισόδιο αποφεύχθη την τελευταία στιγμή καθώς την συγκράτησαν οι ομοϊδεάτες της. Η πράξη αυτή, όσο και η γενικότερη στάση των διάφορων αντιρατσιστών και δήθεν ανθρωπιστών, δείχνει πόσο πολύ εκτιμούν την ελληνική Δικαιοσύνη και τις αποφάσεις αυτής, όταν δεν τους συμφέρουν. Ο Κώστας Πλεύρης έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου δήλωσε στον «Ε.Κ.»: http://youtube.com/watch?v=1stJsS2IzTA «Η σημερινή αθωωτική απόφασις, απέδειξε ότι η ελληνική Δικαιοσύνη αποτελεί κόσμημα για την ελληνική Πολιτεία. Η εισαγγελεύς και οι δικαστές του Πενταμελούς Εφετείου απέδωσαν το Δίκαιο χωρίς να φοβούνται τον οποιονδήποτε. Είμαι πολύ συγκινημένος, διότι αυτή η απόφασις δικαίωσε τους αγώνες μου εναντίον των εχθρών της Ελλάδος και της ορθοδόξου Εκκλησίας. Είμαι βαθύτατα ευγνώμων προς το δικαστήριον διότι με εδικαίωσε. Θέλω να τονίσω με ιδιαίτερη έμφαση ότι το δικαστήριον με αντικειμενικότητα εξακρίβωσε την αλήθεια και απέδωσε Δικαιοσύνη. Ευχαριστώ επίσης όσους μου συμπαραστάθηκαν όλο αυτό τον καιρό και ιδιαίτερα τον Δημήτρη Ζαφειρόπουλο και την εφημερίδα "Ελεύθερος Κόσμος" που σήκωσαν μαζί μου τον σταυρό του μαρτυρίου ενάντια στον Εβραιοσιωνισμό». Ο συνήγορος του Κώστα Πλεύρη, γιος του και βουλευτής του ΛΑΟΣ, Θάνος Πλεύρης δήλωσε αποκλειστικά στον "Ε.Κ.": "Η απόφαση αποδεικνύει ότι τα δημοκρατικά καθεστώτα δεν φοβούνται την ελευθερία έκφρασης, όσο ακραία και πολλές φορές κριτική είναι. Δεν είναι δυνατόν σε μια Δημοκρατία να απαγορεύουμε σε κάποιον να έχει αντιλήψεις και να τον καταδικάζουμε γι' αυτές. Στο επόμενο τεύχος διαβάστε αποκλειστική συνέντευξη του Κώστα Πλεύρη με όλο το παρασκήνιο της δίωξης του
Η αθώωση του Κώστα Πλεύρη στη δίκη του για το βιβλίο του, αποτελεί αναμφισβήτητα μια απόφαση-σταθμό στα δικαστικά χρονικά της χώρας μας. Ο γνωστός δικηγόρος και συγγραφέας, έχει κάθε λόγο να επιχαίρει, αλλά και να ετοιμάζεται για νέους αγώνες. Στον απόηχο της δίκης, μίλησε στον "Ελεύθερο Κόσμο".
συνέντευξη στο Δημήτρη Ζαφειρόπουλο
Πώς αισθάνεσθε κ. Πλεύρη μετά την αθώωση σας;
Φυσικά αισθάνομαι ευτυχής, διότι ενίκησα τον εβραιοσιωνισμό, τους ανθρώπους που τον υπηρετούν και απεκάλυψα την αλήθειαν δια τα σχέδια και τας πράξεις του. Αυτά επόνεσαν τους Εβραίους πολύ αν και ο κόσμος λίγο πολύ τους ξέρει.
Πώς κρίνετε την απόφαση;
Η απόφασις του Πενταμελούς Εφετείου έχει ιδιαιτέρα σημασία, επειδή απέδειξε ότι υπάρχουν δικασταί, που τιμούν το λειτούργημά των και δεν τρομοκρατούνται. Όσον αφορά στην ίδια την απόφασι αυτή επεβεβαίωσε, ότι η ελευθερία της γνώμης και της επιστημονικής ερεύνης υπερισχύει σκοπιμοτήτων.
Προσέξατε τις διαμαρτυρίες των Εβραίων;
Βεβαίως και τας επερίμενα. Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο με όσα ανεκοίνωσε κατά της Δικαιοσύνης έδειξε, ότι δεν την σέβεται, όπως ώφειλε ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.
Πώς σχολιάζετε τις αντιδράσεις της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και του Δημητρά;
Σας παρακαλώ δεν ασχολούμαι με αυτούς.
Κι' όσον αφορά στους Εβραίους που κατέθεσαν εναντίον σας τι λέγετε;
Οι άνθρωποι υποστηρίζουν την θρησκεία τους και την Φυλή τους. Καλά κάνουν. Είναι δικαίωμά τους. Όπως είναι δικαίωμά μου να υποστηρίζω κι' εγώ την Φυλή μου και την θρησκεία μου. Εκείνο στο οποίο τους κατηγορώ είναι, ότι αρνούνται τον διάλογο, προφανώς διότι φοβούνται την αλήθεια. Στην αναστάτωσίν των οι Εβραίοι έβαλαν το Ευρωπαϊκό Εβραϊκό Συμβούλιον να στείλη επιστολή στον πρωθυπουργό εναντίον μου.
Διάλογο πάνω σε ποιό θέμα;
Κατ' αρχήν στο θέμα της θρησκείας τους, πού τόσο το Ταλμούδ όσο και η Παλαιά Διαθήκη τους διδάσκουν, ότι είναι ο «εκλεκτός λαός» που τον διάλεξε ο Θεός τους Ιεχωβά δια να κυριαρχήσουν εις ολόκληρον τον κόσμον και όλα τα έθνη θα υποταχθούν στους Εβραίους. Τους ερωτώ, ακόμη και με εξώδικα και δεν μου απαντούν.
Τους ρωτήσατε και στο δικαστήριο;
Μάλιστα. Στο δικαστήρο κατέθεσα μια συνέντευξι ενός ραβίνου, που παρευρίσκετο στο ακροατήριο, όπου εδήλωνε ότι είναι ο «εκλεκτός λαός» και τα λοιπά. Ο ραβίνος δεν ξαναήλθε στην δίκη, αλλά η συνέντευξίς του με εξυπηρέτησε. Τον ευχαριστώ.
Οι δικαστές πώς σας φάνηκαν;
Όλοι οι δικασταί υπήρξαν αμερόληπτοι και η κα Πρόεδρος με ευστόχους ερωτήσεις επεσήμανε την αλήθεια. Η δε κα Εισαγγελεύς έκανε μνημειώδη πρότασι απαλλαγής μου.
Πώς ακριβώς ήταν το αποτέλεσμα της δίκης;
Στην πρώτη κατηγορία που ήτο πρόκληση εις βία, απηλλάγην με ψήφους 5-0 και στην δευτέρα που ήτο εξυβρισις των Εβραίων, απηλλάγην 4-1. Ο μειοψηφήσας κ. Εφέτης εζήτησε την ενοχή μου, μόνον δια τρεις χαρακτηρισμούς, που περιέχονται στο βιβλίον μου.
Περιμένατε να δικαιωθήτε;
Το ήθελα, διότι έχω δίκαιον. Αλλά δια να το εύρης πρέπει να σε δικάσουν σωστοί δικασταί. Εδώ υπήρξα τυχερός. Οι δικασταί με την απόφασίν των κάποτε θα επαίρωνται, επειδή η απόφασίς των είναι ιστορικής σημασίας.
Γιατί το λέτε αυτό;
Διότι δια πρώτην φοράν στην μεταπολεμικήν Ευρώπην ηττήθη δικαστικώς ο εβραιοσιωνισμός. Παντού νομικώς κάνουν ό,τι θέλουν. Εδώ όχι. Υπ' αυτήν την έννοιαν, η απόφασις είναι ιστορική και εθνικής σημασίας, επειδή έχει αντίκτυπον στην Ελλάδα. Θα το ιδήτε.
Πράγματι ασχολήθηκαν διεθνή μέσα ενημερώσεως. Κι' εδώ έγραψαν σχετικά όλαι αι εφημερίδες.
Πώς είδατε τα δημοσιεύματα;
Απλώς ανέφεραν την αθώωσίν μου δίχως σχόλια. Δεν πειράζει. Το σπουδαίον είναι ότι με την δίκη απεδείχθη η αδυναμία των Εβραίων, που παριστάνουν τον πανίσχυρο.
Αδυναμία; Πού ειδικότερα;
Πρώτον οι θρησκευόμενοι Εβραίοι είχαν μάρτυρας υπερασπίσεως αθέους. Εκπεσμός. Δεύτερον, δεν διέψευσαν ούτε ένα, μα ούτε ένα σημείο του βιβλίου μου. Δεν είπαν π.χ. ότι εδώ ή εκεί γράφω ψεύδη. Τρίτον δεν έδωσαν απαντήσεις στα αδυσώπητα ερωτήματά μου π.χ. δια την στάσιν των Εβραίων κατά την Τουρκοκρατίαν, το 1912-13 την Μικρασιατικήν εκστρατείαν κ.τ.λ. Ούτε ένα τονίζω σημείο από το βιβλίον μου διέψευσαν. Έγραφα λοιπόν αληθείας. Επομένως πώς να καταδικασθώ; Και πώς να καταδικασθώ αφού οι δικασταί ήσαν έντιμοι και γενναίοι; Στην δίκη οι Εβραίοι τα είχαν χαμένα. Σκεφθήτε ότι ο Πρόεδρος του ΚΙΣ είπε, ότι τον Χριστό τον εσταύρωσαν όχι οι Εβραίοι, αλλά οι Ρωμαίοι! Έτσι εμάθαμε, ότι εκείνοι που εζήτησαν αντι του Ιησού να ελευθερωθή ο Βαραβάς ήσαν....Ρωμαίοι.
Με το Ταλμούδ τι έγινε;
Εγέλασε και το «παρδαλό κατσίκι» διότι όλοι οι Εβραίοι ισχυρίζοντο, ότι δεν εγνώριζαν το Ταλμούδ. Εγώ προσεκόμισα ανθολόγιον που είχαν εκδώσει.
Ο κόσμος σας συμπαραστάθηκε;
Πολύ. Ιδίως οι ανώνυμοι Έλληνες. Οι αυτοαποκαλούμενοι ναζιστές απουσίασαν. Ίσως να ελυπήθησαν που ενίκησα τους Εβραίους. Ευτυχώς δεν ήλθαν στην δίκη, διότι έτσι απεφεύχθησαν ευτράπελα και διότι έφερα μόνος μου, μαζί με εσάς κύριε Ζαφειρόπουλε τον αγώνα στο νικηφόρο τέλος του. Ευχαριστώ τους συμπαραστάτας μου, τους μάρτυρας υπερασπίσεώς μου που δεν εδείλιασαν και του συνηγόρους κ.κ. Στανέλλο και Μπαλέρμπα, δια το σθένος και την νομικήν θεμελίωσιν των αγορεύσεών των.
Με στοχοποιούν
Διαβάσατε σχετικό άρθρο του «Ιού» στην Ελευθεροτυπία;
Ο «Ιός» είναι γνωστός και αντιλαμβάνομαι την θέσιν του. Με στοχοποιεί, στον κάθε λογής τρομοκράτη. Στο άρθρο του γράφει ότι είπα ψεύδος στον δικαστή που με ρώτησε αν εγνώριζα πριν γράψω το βιβλίο τον νόμο 927/79. Το αληθές είναι, ότι είπα πριν γράψω το βιβλίο δεν τον εγνώριζα. Όταν έγραφα το βιβλίο τον επληροφορήθην και μάλιστα τον περιέλαβα στο βιβλίον μου. Αυτά ο «Ιός» τα παρεποίησε και με συκοφαντεί, ότι τάχα κοροίδευσα το δικαστήριον. Τον προκαλώ εις δημοσίαν συζήτησιν. Αλλά δεν τολμά. Προτιμά τον μονόλογον. Επίσης ο «Ιός» βάζει στο στόμα μου, αυτά που είπε ο Κλεμανσώ. Από τας 1.400 σελίδας του βιβλίο μία-δύο φράσεις εύρον και αυτάς τας παραποιούν. Αδιαφορώ. Αν έχουν θάρρος ας δεχθούν διάλογο. Τέλος. Κατηγόρησε και τον «γιό του Πλεύρη» ο οποίος είναι εκλεγμένος βουλευτής από τον ελληνικό λαό. Είναι διδάκτωρ Νομικής, μέ μεταπτυχιακό στην Χαϊδελβέργη και στρατιωτική θητεία εις καταδρομάς. Το τι είναι ο «Ιός» δεν με απασχολεί. Αλλοίμονόν μου, αν θεωρήσω τον «Ιό» εχθρό μου.
Θέλετε κάτι να προσθέσετε;
Ναι. Επειδή οι Εβραίοι κατεφέρθησαν εναντίον της Ελληνικής Δικαιοσύνης τους γνωρίζω, ότι είμαι έτοιμος να μεταβώ στο Ισραήλ και να δικασθώ εκεί. Τους προκαλώ να φροντίσουν δια την δικάσιμον εις εβραϊκόν δικαστήριο και να μου χορηγηθή βίζα. Εγώ τολμώ. Αυτοί; Τέλος σας πληροφορώ, ότι η απόφασις, που είναι τελεσίδικος απασχολεί ευρωπαίους νομικούς και συντόμως θα έχωμεν εξελίξεις. Το ολοκαύτωμα θα περάση από έλεγχον δια να διαπιστωθή αν αληθεύη, είτε αυτό αρέσει στους Εβραίους, είτε όχι. Ουδείς και ουδέν είναι υπεράνω ελέγχου. Αυτό επιβάλλει η λογική.
Σπάνια διαγράφω σχόλια και συνήθως όταν το κάνω είναι είτε διαφημιστικά είτε σχόλια σαν το παραπάνω. Ούρφ, το βιντεάκι δεν δουλεύει! Ναυτίλε χωρίς να έχω δει το βίντεο ακόμη, συμφωνώ μαζί σου. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα αντιδράσει κάτω από συνθήκες όπως αυτές του πολέμου, είτε του έχουν κάνει πρώτα κακό είτε όχι. Παρόλα αυτά, οι εμπειρίες της μέχρι τότε ζωής μας και η προσωπικότητα του καθενός δεν παύουν να παίζουν ρόλο καθορίζοντας το βαθμό της συμμετοχής σε αυτές τις βαρβαρότητες και το πόσο άνετα μπορεί να ζήσει ο κάποιος όταν αυτές τελειώσουν.
Διατηρώ το δικαίωμα να μπλογκάρω ανώνυμα.Διατηρώ το δικαίωμα να μην αποκαλύπτω τις πηγές μου.Διατηρώ το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον σέρβερ που με φιλοξενεί από την κυβέρνηση.Διατηρώ το δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στο μπλογκ μου ως μέσο ενημέρωσης ή ως έργο τέχνης.Διατηρώ το δικαίωμα να κρίνομαι για την αξιοπιστία μου από τους αναγνώστες και όχι από την κυβέρνηση.Διατηρώ το δικαίωμα να υπερασπιστώ τα δικαιώματα μου με κάθε μη βίαιο μέσο.
5 comments:
Υλικρινά, δεν ξέρω αν είμαστε ένα «έθνος χασάπηδων», όπως λες, αλλά γνωρίζω ότι ουδείς αναμάρτητος σ’ αυτόν τον κόσμο. Και γνωρίζω, πως οι αρχαίοι έλληνες, ήταν γνωστή για την σκληρότητά τους στα πεδία των μαχών, καθώς και για την άτεγκτα σκληρή στάση που επιδείκνυαν απέναντι στους χαμένους, και δη, σε στις περιπτώσεις των «εμφύλιων» ελληνικών πολέμων.
Από την άλλη, γνωρίζω και λίγη γενικότερη ιστορία, ώστε να γνωρίζω αρκετές περιπτώσει παγκοσμίως, σε πολλούς λαούς και εποχές, όπου σε περιόδους πολέμου, και όχι μόνο, λόγω καταστάσεων και ιδεολογιών, διαπραχθείσαν ειδεχθείς πράξεις.
Τέλος, ας μου επιτραπεί να πω πως δεν πιστεύω σε ανώτερους και κατώτερους λαούς, αλλά σε ανώτερες και κατώτερες πράξεις, που μπορούν να διαπραχθούν από τους περισσότερους εξ ημών.
Ειλικρινά, φοβάμαι περισσότερο απ’ όλους τον εαυτό μου. Κανείς μας πραγματικά δεν γνωρίζει πως θα αντιδράσει σε ακραίες καταστάσεις –και ο πόλεμος είναι μία ακραία κατάσταση–, και υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Μπορεί π.χ. τώρα να μου είναι αδιανόητη η δολοφονία ενός τούρκου, αλλά, αν θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό μου, θα πρέπει να παραδεχτώ πως δεν ξέρω το κατά πόσον θα αντιδράσω πολιτισμένα, αν με πείσουν με ντουκομεντα, ή δω με τα ίδια μου τα μάτια, την σφαγή του πατέρα μου από έναν τούρκο...
Αυτό που μάλλον θέλω να πω είναι πως στον πόλεμο, όλοι βγάζουνε τον πιο βάρβαρο τους εαυτό. Αυτό συνέβαινε πάντα και θα συμβαίνει πάντα, (σπάνιες και λαμπρές εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα) οπότε ναι, δεν εκπλήσσομαι. Αμφότεροι Τούρκοι και Έλληνες διέπραξα ακραιότιτες και πράξεις που επί εποχής ειρήνης, προκαλούν ντροπή και οργή. Το ευτύχημα θα ήταν να τα αναγνωρίζαμε και να διδασκόμασταν από αυτά. Αυτό όμως προϋποθέτει μια άλφα ωριμότητα την οποία, νομίζω, δεν πολυδιαθέτουμε την σήμερον ημέρα.
Όσο για το κύριο θέμα σου, τον κ. Πλέυρη... Θα πω για άλλη μια φορά πως ζούμε σε μία κοινωνία όχι δύο, αλλά πολλών μέτρων και σταθμών...
:-/
Μετά από διαδικασία που κράτησε πολλές ημέρες κατόπιν διακοπών, ολοκληρώθηκε χθες η δίκη του Κωνσταντίνου Πλεύρη στο Α΄ Πενταμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Αθηνών, για το περίφημο βιβλίο του «Εβραίοι: Όλη η Αλήθεια». Η εισαγγελέας της Έδρας πρότεινε την απαλλαγή του κατηγορουμένου, για όλες τις πράξεις. Το δικαστήριο, μετά από διάσκεψη ανακοίνωσε στις 13:45 την απόφασή του, με την οποία ο Κωνσταντίνος Πλεύρης κηρύσσεται κατά πλειοψηφία αθώος για τις πράξεις, για τις οποίες είχε κατηγορηθεί και κριθεί ένοχος στον α΄ βαθμό. Ένα μέλος του Δικαστηρίου μειοψήφησε, θεωρώντας ότι ο κατηγορούμενος έπρεπε να κηρυχθεί ένοχος, όχι όμως για την κατηγορία της προτροπής σε τέλεση πράξεων βίας, αλλά για τους χαρακτηρισμούς που περιείχε το βιβλίο. Για την κατηγορία της προτροπής σε τέλεση πράξεων βίας, κηρύχθηκε ομόφωνα αθώος.
Ήττα Δημητρά και ΚΙΣ
Η απόφαση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία δεδομένου του ότι στην ουσία αποτελεί νίκη των εθνικών ιδεών και απόψεων. Η προσπάθεια του ΕΠΣΕ του Δημητρά και του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου για ποινικοποίηση ιδεολογικών θέσεων και ιστορικών απόψεων, έπεσε στο κενό. Η απόφαση αυτή, σε συνδυασμό με την αθωωτική απόφαση του «Ελεύθερου Κόσμου» για την ίδια δίκη στον πρώτο βαθμό και σε συνδυασμό με την αθώωση στη δίκη με τους γύφτους, δημιουργεί προηγούμενο και για ανάλογες δίκες που είναι πιθανό να γίνουν στο μέλλον.
Ένταση μετά την απόφαση
Η αίθουσα του εφετείου ήταν κατάμεστη τόσο από οργανωμένες ομάδες αντιρατσιστών, όσο και από δεκάδες Έλληνες που είχαν έλθει για να συμπαρασταθούν στον Κώστα Πλεύρη. Με το που ανακοινώθηκε η αθωωτική απόφαση, οι τελευταίοι ξέσπασαν σε χειροκροτήματα, πράγμα που προφανώς ενόχλησε εκείνους που ήθελαν να δουν να καταδικάζεται ο Πλεύρης και μαζί με αυτόν η ελευθερία του λόγου. Κατά την έξοδό του από το δικαστήριο μια «κυρία» κατευθύνθηκε απειλητικά εναντίον του και το επεισόδιο αποφεύχθη την τελευταία στιγμή καθώς την συγκράτησαν οι ομοϊδεάτες της. Η πράξη αυτή, όσο και η γενικότερη στάση των διάφορων αντιρατσιστών και δήθεν ανθρωπιστών, δείχνει πόσο πολύ εκτιμούν την ελληνική Δικαιοσύνη και τις αποφάσεις αυτής, όταν δεν τους συμφέρουν.
Ο Κώστας Πλεύρης έξω από την αίθουσα του δικαστηρίου δήλωσε στον «Ε.Κ.»: http://youtube.com/watch?v=1stJsS2IzTA «Η σημερινή αθωωτική απόφασις, απέδειξε ότι η ελληνική Δικαιοσύνη αποτελεί κόσμημα για την ελληνική Πολιτεία. Η εισαγγελεύς και οι δικαστές του Πενταμελούς Εφετείου απέδωσαν το Δίκαιο χωρίς να φοβούνται τον οποιονδήποτε. Είμαι πολύ συγκινημένος, διότι αυτή η απόφασις δικαίωσε τους αγώνες μου εναντίον των εχθρών της Ελλάδος και της ορθοδόξου Εκκλησίας. Είμαι βαθύτατα ευγνώμων προς το δικαστήριον διότι με εδικαίωσε. Θέλω να τονίσω με ιδιαίτερη έμφαση ότι το δικαστήριον με αντικειμενικότητα εξακρίβωσε την αλήθεια και απέδωσε Δικαιοσύνη. Ευχαριστώ επίσης όσους μου συμπαραστάθηκαν όλο αυτό τον καιρό και ιδιαίτερα τον Δημήτρη Ζαφειρόπουλο και την εφημερίδα "Ελεύθερος Κόσμος" που σήκωσαν μαζί μου τον σταυρό του μαρτυρίου ενάντια στον Εβραιοσιωνισμό».
Ο συνήγορος του Κώστα Πλεύρη, γιος του και βουλευτής του ΛΑΟΣ, Θάνος Πλεύρης δήλωσε αποκλειστικά στον "Ε.Κ.": "Η απόφαση αποδεικνύει ότι τα δημοκρατικά καθεστώτα δεν φοβούνται την ελευθερία έκφρασης, όσο ακραία και πολλές φορές κριτική είναι. Δεν είναι δυνατόν σε μια Δημοκρατία να απαγορεύουμε σε κάποιον να έχει αντιλήψεις και να τον καταδικάζουμε γι' αυτές.
Στο επόμενο τεύχος διαβάστε αποκλειστική συνέντευξη του Κώστα Πλεύρη με όλο το παρασκήνιο της δίωξης του
http://elkosmos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1110:2009-04-03-08-19-04&catid=87:epikairotita&Itemid=277
Fan Club του Κωνσταντίνου Πλεύρη στο Facebook
http://en-gb.facebook.com/pages/-/24318104230
Το βιβλίο ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
http://www.thermopilai.org/content/ilektronika-entypa
οι Εβραίοι όλη η αλήθεια - Κωνσταντίνος Πλεύρης
μέρος 1ο
http://scribd.com/doc/6355803/-1
μέρος 2ο
http://scribd.com/doc/6356487/-2
http://thepiratebay.org/torrent/4004610/Konstantinos_Plevris_-_Jews__The_Whole_Truth_(greek_language)
http://eleftheriskepsis.gr/product_info.php?products_id=2029
http://youtube.com/watch?v=d494zbv00YQ
http://video.google.com/videoplay?docid=-6229070629122885245
The Eternal Jew (Der Ewige Jude) - English dub.
Διαβάστε μια πολύ καλή και σοβαρή κριτική ανάλυση του βιβλίου του Πλεύρη από τον Νίκο Σαραντάκο εδώ.
Ιδίως εσείς που αναρτήσατε το παραπάνω σχόλιο.
Ωραία η μεγαλοστομία, ακόμη καλύτερη όμως η ορθή επιχειρηματολογία.
Η αθώωση του Κώστα Πλεύρη στη δίκη του για το βιβλίο του, αποτελεί αναμφισβήτητα μια απόφαση-σταθμό στα δικαστικά χρονικά της χώρας μας. Ο γνωστός δικηγόρος και συγγραφέας, έχει κάθε λόγο να επιχαίρει, αλλά και να ετοιμάζεται για νέους αγώνες. Στον απόηχο της δίκης, μίλησε στον "Ελεύθερο Κόσμο".
συνέντευξη στο Δημήτρη Ζαφειρόπουλο
Πώς αισθάνεσθε κ. Πλεύρη μετά την αθώωση σας;
Φυσικά αισθάνομαι ευτυχής, διότι ενίκησα τον εβραιοσιωνισμό, τους ανθρώπους που τον υπηρετούν και απεκάλυψα την αλήθειαν δια τα σχέδια και τας πράξεις του. Αυτά επόνεσαν τους Εβραίους πολύ αν και ο κόσμος λίγο πολύ τους ξέρει.
Πώς κρίνετε την απόφαση;
Η απόφασις του Πενταμελούς Εφετείου έχει ιδιαιτέρα σημασία, επειδή απέδειξε ότι υπάρχουν δικασταί, που τιμούν το λειτούργημά των και δεν τρομοκρατούνται. Όσον αφορά στην ίδια την απόφασι αυτή επεβεβαίωσε, ότι η ελευθερία της γνώμης και της επιστημονικής ερεύνης υπερισχύει σκοπιμοτήτων.
Προσέξατε τις διαμαρτυρίες των Εβραίων;
Βεβαίως και τας επερίμενα. Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο με όσα ανεκοίνωσε κατά της Δικαιοσύνης έδειξε, ότι δεν την σέβεται, όπως ώφειλε ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.
Πώς σχολιάζετε τις αντιδράσεις της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας και του Δημητρά;
Σας παρακαλώ δεν ασχολούμαι με αυτούς.
Κι' όσον αφορά στους Εβραίους που κατέθεσαν εναντίον σας τι λέγετε;
Οι άνθρωποι υποστηρίζουν την θρησκεία τους και την Φυλή τους. Καλά κάνουν. Είναι δικαίωμά τους. Όπως είναι δικαίωμά μου να υποστηρίζω κι' εγώ την Φυλή μου και την θρησκεία μου. Εκείνο στο οποίο τους κατηγορώ είναι, ότι αρνούνται τον διάλογο, προφανώς διότι φοβούνται την αλήθεια. Στην αναστάτωσίν των οι Εβραίοι έβαλαν το Ευρωπαϊκό Εβραϊκό Συμβούλιον να στείλη επιστολή στον πρωθυπουργό εναντίον μου.
Διάλογο πάνω σε ποιό θέμα;
Κατ' αρχήν στο θέμα της θρησκείας τους, πού τόσο το Ταλμούδ όσο και η Παλαιά Διαθήκη τους διδάσκουν, ότι είναι ο «εκλεκτός λαός» που τον διάλεξε ο Θεός τους Ιεχωβά δια να κυριαρχήσουν εις ολόκληρον τον κόσμον και όλα τα έθνη θα υποταχθούν στους Εβραίους. Τους ερωτώ, ακόμη και με εξώδικα και δεν μου απαντούν.
Τους ρωτήσατε και στο δικαστήριο;
Μάλιστα. Στο δικαστήρο κατέθεσα μια συνέντευξι ενός ραβίνου, που παρευρίσκετο στο ακροατήριο, όπου εδήλωνε ότι είναι ο «εκλεκτός λαός» και τα λοιπά. Ο ραβίνος δεν ξαναήλθε στην δίκη, αλλά η συνέντευξίς του με εξυπηρέτησε. Τον ευχαριστώ.
Οι δικαστές πώς σας φάνηκαν;
Όλοι οι δικασταί υπήρξαν αμερόληπτοι και η κα Πρόεδρος με ευστόχους ερωτήσεις επεσήμανε την αλήθεια. Η δε κα Εισαγγελεύς έκανε μνημειώδη πρότασι απαλλαγής μου.
Πώς ακριβώς ήταν το αποτέλεσμα της δίκης;
Στην πρώτη κατηγορία που ήτο πρόκληση εις βία, απηλλάγην με ψήφους 5-0 και στην δευτέρα που ήτο εξυβρισις των Εβραίων, απηλλάγην 4-1. Ο μειοψηφήσας κ. Εφέτης εζήτησε την ενοχή μου, μόνον δια τρεις χαρακτηρισμούς, που περιέχονται στο βιβλίον μου.
Περιμένατε να δικαιωθήτε;
Το ήθελα, διότι έχω δίκαιον. Αλλά δια να το εύρης πρέπει να σε δικάσουν σωστοί δικασταί. Εδώ υπήρξα τυχερός. Οι δικασταί με την απόφασίν των κάποτε θα επαίρωνται, επειδή η απόφασίς των είναι ιστορικής σημασίας.
Γιατί το λέτε αυτό;
Διότι δια πρώτην φοράν στην μεταπολεμικήν Ευρώπην ηττήθη δικαστικώς ο εβραιοσιωνισμός. Παντού νομικώς κάνουν ό,τι θέλουν. Εδώ όχι. Υπ' αυτήν την έννοιαν, η απόφασις είναι ιστορική και εθνικής σημασίας, επειδή έχει αντίκτυπον στην Ελλάδα. Θα το ιδήτε.
Πράγματι ασχολήθηκαν διεθνή μέσα ενημερώσεως. Κι' εδώ έγραψαν σχετικά όλαι αι εφημερίδες.
Πώς είδατε τα δημοσιεύματα;
Απλώς ανέφεραν την αθώωσίν μου δίχως σχόλια. Δεν πειράζει. Το σπουδαίον είναι ότι με την δίκη απεδείχθη η αδυναμία των Εβραίων, που παριστάνουν τον πανίσχυρο.
Αδυναμία; Πού ειδικότερα;
Πρώτον οι θρησκευόμενοι Εβραίοι είχαν μάρτυρας υπερασπίσεως αθέους. Εκπεσμός. Δεύτερον, δεν διέψευσαν ούτε ένα, μα ούτε ένα σημείο του βιβλίου μου. Δεν είπαν π.χ. ότι εδώ ή εκεί γράφω ψεύδη. Τρίτον δεν έδωσαν απαντήσεις στα αδυσώπητα ερωτήματά μου π.χ. δια την στάσιν των Εβραίων κατά την Τουρκοκρατίαν, το 1912-13 την Μικρασιατικήν εκστρατείαν κ.τ.λ. Ούτε ένα τονίζω σημείο από το βιβλίον μου διέψευσαν. Έγραφα λοιπόν αληθείας. Επομένως πώς να καταδικασθώ; Και πώς να καταδικασθώ αφού οι δικασταί ήσαν έντιμοι και γενναίοι; Στην δίκη οι Εβραίοι τα είχαν χαμένα. Σκεφθήτε ότι ο Πρόεδρος του ΚΙΣ είπε, ότι τον Χριστό τον εσταύρωσαν όχι οι Εβραίοι, αλλά οι Ρωμαίοι! Έτσι εμάθαμε, ότι εκείνοι που εζήτησαν αντι του Ιησού να ελευθερωθή ο Βαραβάς ήσαν....Ρωμαίοι.
Με το Ταλμούδ τι έγινε;
Εγέλασε και το «παρδαλό κατσίκι» διότι όλοι οι Εβραίοι ισχυρίζοντο, ότι δεν εγνώριζαν το Ταλμούδ. Εγώ προσεκόμισα ανθολόγιον που είχαν εκδώσει.
Ο κόσμος σας συμπαραστάθηκε;
Πολύ. Ιδίως οι ανώνυμοι Έλληνες. Οι αυτοαποκαλούμενοι ναζιστές απουσίασαν. Ίσως να ελυπήθησαν που ενίκησα τους Εβραίους. Ευτυχώς δεν ήλθαν στην δίκη, διότι έτσι απεφεύχθησαν ευτράπελα και διότι έφερα μόνος μου, μαζί με εσάς κύριε Ζαφειρόπουλε τον αγώνα στο νικηφόρο τέλος του. Ευχαριστώ τους συμπαραστάτας μου, τους μάρτυρας υπερασπίσεώς μου που δεν εδείλιασαν και του συνηγόρους κ.κ. Στανέλλο και Μπαλέρμπα, δια το σθένος και την νομικήν θεμελίωσιν των αγορεύσεών των.
Με στοχοποιούν
Διαβάσατε σχετικό άρθρο του «Ιού» στην Ελευθεροτυπία;
Ο «Ιός» είναι γνωστός και αντιλαμβάνομαι την θέσιν του. Με στοχοποιεί, στον κάθε λογής τρομοκράτη. Στο άρθρο του γράφει ότι είπα ψεύδος στον δικαστή που με ρώτησε αν εγνώριζα πριν γράψω το βιβλίο τον νόμο 927/79. Το αληθές είναι, ότι είπα πριν γράψω το βιβλίο δεν τον εγνώριζα. Όταν έγραφα το βιβλίο τον επληροφορήθην και μάλιστα τον περιέλαβα στο βιβλίον μου. Αυτά ο «Ιός» τα παρεποίησε και με συκοφαντεί, ότι τάχα κοροίδευσα το δικαστήριον. Τον προκαλώ εις δημοσίαν συζήτησιν. Αλλά δεν τολμά. Προτιμά τον μονόλογον. Επίσης ο «Ιός» βάζει στο στόμα μου, αυτά που είπε ο Κλεμανσώ. Από τας 1.400 σελίδας του βιβλίο μία-δύο φράσεις εύρον και αυτάς τας παραποιούν. Αδιαφορώ. Αν έχουν θάρρος ας δεχθούν διάλογο. Τέλος. Κατηγόρησε και τον «γιό του Πλεύρη» ο οποίος είναι εκλεγμένος βουλευτής από τον ελληνικό λαό. Είναι διδάκτωρ Νομικής, μέ μεταπτυχιακό στην Χαϊδελβέργη και στρατιωτική θητεία εις καταδρομάς. Το τι είναι ο «Ιός» δεν με απασχολεί. Αλλοίμονόν μου, αν θεωρήσω τον «Ιό» εχθρό μου.
Θέλετε κάτι να προσθέσετε;
Ναι. Επειδή οι Εβραίοι κατεφέρθησαν εναντίον της Ελληνικής Δικαιοσύνης τους γνωρίζω, ότι είμαι έτοιμος να μεταβώ στο Ισραήλ και να δικασθώ εκεί. Τους προκαλώ να φροντίσουν δια την δικάσιμον εις εβραϊκόν δικαστήριο και να μου χορηγηθή βίζα. Εγώ τολμώ. Αυτοί;
Τέλος σας πληροφορώ, ότι η απόφασις, που είναι τελεσίδικος απασχολεί ευρωπαίους νομικούς και συντόμως θα έχωμεν εξελίξεις. Το ολοκαύτωμα θα περάση από έλεγχον δια να διαπιστωθή αν αληθεύη, είτε αυτό αρέσει στους Εβραίους, είτε όχι. Ουδείς και ουδέν είναι υπεράνω ελέγχου. Αυτό επιβάλλει η λογική.
Σπάνια διαγράφω σχόλια και συνήθως όταν το κάνω είναι είτε διαφημιστικά είτε σχόλια σαν το παραπάνω.
Ούρφ, το βιντεάκι δεν δουλεύει!
Ναυτίλε χωρίς να έχω δει το βίντεο ακόμη, συμφωνώ μαζί σου. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα αντιδράσει κάτω από συνθήκες όπως αυτές του πολέμου, είτε του έχουν κάνει πρώτα κακό είτε όχι. Παρόλα αυτά, οι εμπειρίες της μέχρι τότε ζωής μας και η προσωπικότητα του καθενός δεν παύουν να παίζουν ρόλο καθορίζοντας το βαθμό της συμμετοχής σε αυτές τις βαρβαρότητες και το πόσο άνετα μπορεί να ζήσει ο κάποιος όταν αυτές τελειώσουν.
Post a Comment