Monday, May 12, 2008

Πώς γνώρισα τον Urf (by Lazy Lizard)

.

Ένα μεσημέρι της ερήμου. Το αεράκι χάιδευε το λείο σαυροδέρμα μου, όπως καθόμουν αραχτά-αραχτά στον τρίτο αγαπημένο μου βράχο, κάπου στην Αριζόνα. Ένιωσα μια παρουσία πίσω μου, να πλησιάζει. Δεν αισθάνθηκα όμως κίνδυνο. Ένιωσα ασφαλής, όχι επειδή κατέχω 7 dan στην πολεμικη τέχνη lizar – do, αλλά επειδή σαυρο-ενστικτωδώς ήξερα ότι δεν υπάρχει φόβος.

Η σκιά του πλάσματος ζωγράφισε στα πλαϊνά του βράχου ένα δίποδο πλάσμα, με κάτι σαν ραβδί στο χέρι και μια μούρη που μου θύμιζε τα παιδικά μου χρόνια, στο New Mexico, στη φωλιά των σαυρο-γονιών μου. Μνήμες από τα παλιά αναδύθηκαν στιγμιαία…

Lazy, φάε όλα τα σκουληκάκια σου, οι σαυρούλες στην Ευρώπη πεινάνε κι εσύ δεν εκτιμάς το φαγητό που έχεις!

Lazy, μην τρέχεις όλη μέρα, αν δεν καθήσεις να απολαύσεις τον ήλιο τι θα καταφέρεις στη ζωή σου;

Νοσταλγικά και νωχελικά γύρισα προς το μέρος του παράξενου επισκέπτη…Πριν προλάβω όμως να τον αντκρίσω, με χαιρέτησε με ένα χασμουρητό τεραστίων διαστάσεων.

Ουααααααααααααχχχχχχχχχχχχ!”. Έτριξε η γη και φύσηξε χασμουρητοάνεμος.

Ότι και να πει κανείς, είναι δείγμα ευγένειας να σέβεται κανείς την κουλτούρα σου, και να την χαιρετίζει με τέτοιο τρόπο. Ανταπέδωσα ευγενικά με ένα καλοφτιαγμένο χασμουρητό, που στριφογύριζε γύρω από τις φράσεις “Δεν πάνε να γαμηθούν τα φασισταριά του κερατά;” και “στερημένο παπαδαριό!


Απάντησε με ένα χασμουρητό βαθύ και σοφό, που ξεκινούσε απαγγέλοντας “Urfurslaaaaaaaaaaaaaggg…” και τελείωνε με το μυστηριώδες όνομα “Θανασάκηηηηηηη…”.

Δεν μπορούσα παρά να απαντήσω με ένα καλοζυγισμένο και μουσικό χασμουρητορεφραίν, που βασιζόταν στην έννοια “Ελευθερία του λόγου και του χασμουρητού”.

Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο τεράστιο πρόσωπό του. Οι συστάσεις των πολιτισμών τελείωσαν επιτυχώς. Του προσέφερα λικέρ κάκτου, αλλά μου είπε ότι δεν πίνει, αφού το ποτό (και τα ξενύχτια) είναι ο λόγος που εξαφανίστηκαν οι υπόλοιποι δεινόσαυροι, και αυτός έμαθε από τα λάθη τους.

Ωραία”, του είπα. “Δεν πίνεις, δεν τρως κρέας. Σπαράγγια δεν έχει εδώ. Τι θέλεις να κάνουμε;

Να πάμε βόλτα με την Corvette”, μου απάντησε. “Στο Los Angeles, στο Hard Rock Cafe.”


Το αυτοκίνητο προσπερνούσε τρέχoντας τους αμμόλοφους. Ο άνεμος έκανε τα τρία κερατάκια του Urfurslaag να ανεμίζουν χαρούμενα.

Αλήθεια, τι σημαίνει Urfurslaag?”, ρώτησα. “Είναι μια κραυγή των Vikings”, απάντησε. “Lazy Lizard τι σημαίνει;”, με ρώτησε με τη σειρά του. “Δεν έχω ιδέα”, απάντησα. Και ο δρόμος συνέχιζε αμείλικτος..

Από τα ηχεία του αυτοκινήτου ακουγόταν το “Today’s Lesson” και ο άνεμος σαν να ψιθύριζε κάτι.

He says there oughta be some kind of law against us going down on the street.”, είπα..

Ποιος το λέει;”, ρώτησε μπερδεμένος ο Urf.

Ο αέρας”, απάντησα εγώ. “Mου τα ‘χει πρήξει από το πρωί”.








.

12 comments:

Rodia said...

Ολα ωραια και καλα, μονο που ξεχαστηκες και δεν ηρθες να παιξεις...
Ελα εδώ να παίξεις κι εσύ! ΙδιογράφΩς
αν δεν ανοίγει, διάλεξε:-->>
http://autographcollectors.blogspot.com/

Lazy Lizard said...

Urf, το σκέφτηκα, το ξανασκέφτηκα...εσένα εννοεί μάλλον, αφού εγώ είμαι σαύρα και δεν έχω αντίχειρες.

Ευτυχώς κιόλας, γιατί είχα μια νύστα...

**ΟυυυΑΑαΑΑααΑΑΑΑαχχχΧΧΧχχχ...**

Urfurslaag said...

ασε τα ψόφια και τις δικαιολογίες τεμπέλικη σαύρα...και οι δύο θα παίξουμε, αμ πως;

Lazy Lizard said...

ZZZzzZZzzzzzZZzzzzzz...

Η τεμπελιά μου είναι μεγάλη σαν αναστεναγμός.

Θα το σκεφτώ όμως Urf, σου χρωστάω χάρη για τις βενζίνες που πλήρωσες μέχρι τον Ειρηνικό.

Αλλά σίγουρα όχι πριν τον υπνάκο.

ZZZZzzZZzzzzZZzzzzzz...

λολιτα said...

καλα περνατε υπεροχα τα δυο σας!

αντε βρε και καλους απογονους

Urfurslaag said...

σεξ,σεξ,σεξ

όλο το σεξ έχετε στο μυαλό σας αγαπητή Λολίτα...κάντε ένα διάλειμμα, κάντε ένα κιτ-κατ και διαλογιστείτε πάνω στην τέχνη και την τυροκαφτερή...

:-)

Νάσος said...

Εξαιρετική διήγηση.

Μόιάζει με τα ορόσημα της ιστορίας, όπου δύο σπουδαίοι άνθρωποι συναντιούνται, και μια μεγάλη φιλία γεννιέται (Μαρξ και Ένγκελς, Τσε και Φιντέλ, για να μείνω σε επίπεδο εβραιοκομουνισμού).

Προσοχή όμως, είναι ορατός ο κίνδυνος η ιστορία να λογοκριθεί, μετά και το σχόλιο της Λολίτας, και να κατηγορηθείτε για ροπή προς την ομοφυλοφιλία, σαν τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη (Κρητικός είναι;).

Urfurslaag said...

Μια Λολίτα δυσκολεύεται να καταλάβει μια αγνή αντρική φιλία. Ας ελπίσουμε πως το ΕΣΡ θα την καταλάβει...

Lazy Lizard said...

Η αλήθεια είναι πως, αναλογιζόμενος το απόκοσμο χάος που επικρατεί στο μυαλό των γυναικών, θα μπορούσα να γίνω γκέι.

Αλλά βαριέμαιιιιι... ποιός πετάει αυγά στον Άνθιμο μετά...

*ΟυααΑΑΑΑαΑΑΑαΑΧΧΧχχχχΧΧΧχχχχχ...*

Οπότε ο Urf θα μείνει ανέγγιχτος από τεμπελόσαυρες (από εμένα τουλάχιστον).

Urf, περί τυροκαυτερής συμφωνώ και επαυξάνω! Και όσο για το άλλο που λες, τη μέρα που οι γυναίκες θα καταλάβουν τους άντρες και τούμπαλιν, εγώ ξαφνικά θα γίνω Workaholic Lizard. (Not gonna happen.)

Νάσο, μην ξεχνάς όμως ότι και ο Μπομπ προκαλεί. Γεμάτος τρύπες είναι! xaxaxaxaxaxa

Άντε, τσαι λίγα λόγια για τον Μπάμπ' τον Σφουγγαράτση!

:-)

Lazy Lizard said...

Η αλήθεια είναι ότι η Minnie, που φαίνεται δίπλα μου στην Corvette, μας κουνιόταν λίγο.

Αλλά αδύνατον, από δύο τρείς γωνίες προφίλ ήταν σαν να έβλεπα τον Μίκυ Μάους.

Αδύνατον.

Μπππρρρρρρ...

Την αφήσαμε στο Phoenix και συνεχίσαμε ήσυχοι το ταξίδι.

Μπιλ said...

Lazy Lizzy, αν δεν είναι μεγάλη κασκαντεριά, πέρνα μια βόλτα για να παίξουμε στις λάσπες.

Lazy Lizard said...

Thanx, θα έρθω. Αλλά αφού τελειώσει το νωχελικό τέντωμα, που κρατάει σίγουρα κανένα 24ωρο (ειμαι πρωταθλητής Arizona).