Wednesday, March 26, 2008

Vivodi: συμμορία απατεώνων

Δεν είμαι άλλος ένας δυσαρεστημένος πελάτης αυτής της εταιρίας ηλιθίων, είμαι ένας εξαγριωμένος πελάτης...ή μάλλον πρώην πελάτης μια που σήμερα διέκοψα την σύνδεσή μου. Έχω ακούσει ότι ο ΟΤΕ εκβιάζει τους πελάτες των άλλων εταιριών...ε, εγώ υπέκυψα σε αυτόν τον εκβιασμό για έναν και μόνο λόγο. Ο ΟΤΕ έχει τεχνική υποστήριξη. Η Vivodi δυστυχώς δεν έχει. Αντί για τεχνική υποστήριξη αυτό το τσούρμο από τυχοδιώκτες έχει μερικούς καθυστερημένους τηλεφωνητές χωρίς ίχνος γνώσεων που ουσιαστικά εκτελούν χρέη τμήματος παραπόνων τους οποίους μόλις τους τηλεφωνείς σε ενημερώνουν ότι σε ηχογραφούν για να μην μπορείς να τους βρίσεις ιδιαίτερα...

Α, και για όσους σκέφτονται να πάνε στην Βιβόδι και τους έχουν πει ότι θα τους συνδέσουν σε 20 μέρες ας προετοιμαστούν για εξάμηνη αναμονή...

14 comments:

Anonymous said...

ολοι λιγο πολυ εχου προβλημα με τις εταιριες αυτες.εχω forthnet και στην αρχη δεν ειμουν ευχαριστημενος...ολο επανακινησεις και τα σχετικα.μετα απο λιγο καιρο ( 5 μηνες )ολα ρολοι.μου αναβαθμησαν την ταχυτητα μου κατοπιν αιτησεως μου μεσα σε 3 ημερες.αυτα στο Ηρακλειο Κρητης.

ΠΡΕΖΑ TV said...

Μακρια απο On και Vivodi..

Anonymous said...

Πόλεμος!

Anonymous said...

Εγώ είχα φόρθνετ. Ολα πήγαιναν ρολόι για ένα εξάμηνο, μέχρι που παρουσιάστηκε πρόβλημα. Τρεις φορές ήρθε στο σπίτι κάποιος "τεχνικός" και κάθε φορά που έφευγε το πρόβλημα παρουσίαζε επιδείνωση.


Γύρισα στον οτέ. Επεσα πάνω στην απεργία. Ποιος ξέρει πότε θα ξαναέχω σδσλ...

Anonymous said...

Κρίμα...


κι εγώ ήλπιζα ότι θα γλιτώναμε, αλλά φεύ...

...μπας και δούμε λίγη τελεόραση με την ησυχία μας...

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος said...

ΠΑΡΤΕ ΠΟΔΙ ΑΠ ΤΗ VIVODI !


Ειναι εξωφρενικο! Η Vivodi εχει πλεον υποχρεωσει το προσωπικο της που απαντα στο 13880 (τηλ εξυπηρετησης πελατων) να μην αναφερουν το ονομα τους με κανεναν τροπο και σε κανεναν!!!!
Η απαντηση τους οταν τους ρωτας "με ποιον μιλω παρακαλω" ειναι "θεση 101,2,3" κοκ.
Οι ξεφτιλες ειναι τοσα τα προβληματα και τα παραπονα που εχουν απο τα θυματα πελατες τους ,που τωρα πια δεν εχουν ουτε το θαρρος να σου πουν ουτε καν το ονομα τους ! Αν αυτο θεωρουν οτι ειναι σερβις, ειναι πολυ γελασμενοι και θα το καταλαβουν πολυ συντομα. Οι ρεζιλιδες!
Διαβαστε τωρα και την προσωπικη μου περιπετεια (email που αναγκαστηκα να τους στειλω μετα απο αμετρητα τηλεφωνα διχως αποτελεσμα) για να παρετε μια -πολυ μικρη σας διαβεβαιω- γευση...

Κυριοι, την 31/03/08 ελαβα λογαριασμο (αρ.τηλ 21049*****) με προηγουμενο υπολοιπο 49.68 ευρω.
Την ιδια μερα σε καταστημα της eurobank σας κατεθεσα το ακριβες ποσο.
Στις 26/05/08 λαμβανω ειδοποιηση προσωρινης διακοπης της συνδεσης μου για το δηθεν ανεξοφλητο ποσο.Τηλεφωνω αμεσως στο 13880 και η ΑΝΩΝΥΜΗ θεση 113 μου ζητα να σας στειλω με φαξ την αποδειξη της τραπεζας ,ως ΔΕΝ ειχα καμμια υποχρεωση να πραξω αφου η μη ενημερωση της εταιριας σας ,θα επρεπε λογικα να απασχολει εσας και την τραπεζα κι οχι τον πελατη. Μου ζητησε επισης η "θεση 113" να ξανατηλεφωνησω στην ιδια την επομενη μερα, για να επιβεβαιωθει οτι οντως το φαξ παρεληφθει απο τις υπηρεσιες σας, διαβεβαιωνοντας με οτι θα βρισκεται οπως παντα στην θεση της η "αγνωστη κυρια".
Σημερα 27/05/08 και ωρα 12:09 απο το καταστημα με αρ.τηλ. 21049***** σας εστειλα το φαξ και τηλεφωνησα για την επιβεβαιωση.
Η "θεση 103" μου απαντησε μετα απο ατελειωτη αναμονη
1.οτι η θεση 113 ειναι απασχολημενη.
2. οτι η θεση 113 δεν ειναι στη θεση της.
3. οτι επρεπε να στειλω το φαξ στον αρ.2117503801 κι οχι στο 2117503701 που το εστειλα εγω.
4.οτι θα πρεπει να το ξαναστειλω
5. οτι δεν υπαρχει προισταμενος ο οποιος θα μπορουσε να με εξυπηρετησει
Μετα απ αυτα ερωτω εγω.

Γιατι δεν μας λετε τα ονοματα σας?
Γιατι ουτε στο site σας, ουτε στην ειδοποιηση διακοπης, ουτε στο λογαριασμο δεν υπαρχει το νουμερο φαξ 2117503801, παρα μονο το 2117503701 για επικοινωνια?
Γιατι δεν μας ενημερωνουν ουτε οι "θεσεις" (πχ 103,113) κλπ, για την υπαρξη αυτου του αρ. φαξ?
Γιατι πρεπει εγω να ταλαιπωρουμαι με τις αθλιοτητες σας τοσες μερες τωρα, ενω εχετε οι ιδιοι προβλημα με τις τραπεζες που συνεργαζεστε?
Γιατι να ειναι τοσο δυσκολο να μου πει καποιος ,αν τελικα πηρατε το φαξ μου κι αν ειναι ολα οκ?
Για ολους αυτους τους λογους και εαν δεν επικοινωνησει μαζι μου καποιος απο τους υπευθυνους σας, σας ενημερωνω οτι :

Σε περιπτωση που γινει διακοπη της συνδεσης μου, θα κινηθω δικαστικα εναντιων και της vivodi ,αλλα και των συγκεκριμμενων "θεσεων" που οχι μονο ΔΕΝ με εξυπηρετησαν αλλα μου προκαλεσαν απιστευτα νευρα, ταλαιπωρια , αγανακτηση, περιττα εξοδα και χαμμενες ωρες απο την εργασια μου. Εννοειται πως για τη σταση σας θα διαμαρτηρηθω στην ΕΕΤΤ, στην ΓΓΚ, στον συνηγορο του πολιτη και σε καθε αλλη αρμοδια αρχη.

Αγανακτισμενος για το απαραδεκτο σερβις και την εξωφρενικη σας συμπεριφορα

******πουλος Τακης
Κωδ.συνδρομητη ########
eurobank καταστημα 0208 νικαιας τηλ 2104923323
δελτιο καταθεσης 31/03/08 σε λογαριασμο πελατη(vivodi) με αρ.0026.0093.67.0200028421
update:Απο το πρωι στις 11:55΄ και μεχρι αυτη την ωρα (19:00΄) κανενα γαιδουρι δεν εχει φιλοτιμηθει να απαντησει στο email μου!

Anonymous said...

vivodi εισαι η καλυτερη....παιδια εχει την φθηνοτερη τιμη της αγορας και ειναι πολυ αξιοπιστη εταιρεια...byeeeeeeee

Σέργιος said...

Παιδιά θα ήθελα να παραθέσω εδώ και το δικό μου πρόβλημα που συνάντησα σαν συνδρομητής της συγκεκριμένης εταιρείας. Εδώ και κάποιους μήνες προσπαθώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να διακόψω τη σύνδεσή μου (για προσωπικούς λόγους, αδιάφορους κατά την άποψή μου για την εν λόγω εταιρεία). Κάθε φορά, με το που ανέφερα το λόγο για τον οποίο επικοινωνούσα, με "συνέδεαν" με το τμήμα που υποτίθεται θα μου διευκρίνιζε το τι να κάνω. Φυσικά το τηλέφωνο δεν απαντούσε ποτέ. Όταν τελικά απαίτησα από τον "ανώνυμο" υπάλληλο της θέσης να μου πει εκείνος τι θα κάνω (ο οποίος μέχρι προ ενός λεπτού δεν γνώριζε), μου είπε αλλά στο fax που μου ζήτησε να στείλω, απαίτησε να αναγράφεται μέχρι και ο λόγος της διακοπής. Μου φαίνεται αδιανόητο, όχι μόνο το να σε υποβάλουν σε αυτήν την ταλαιπωρία, αλλά και το να απαιτούν το λόγο της διακοπής. Νομίζω ότι η πολιτική τέτοιων μεγάλων εταιρειών έχει παραγίνει.

Anonymous said...

!!!!!!

Anonymous said...

ITHELA APLA NA SOY PW PWS KANENAS DEN SE YPOXREWSE NA PERASEIS TH VIVODI MONOS SOU TO EPELEKSES AYTOI XAZOXAROYMENOI KAI OPWS ALLIWS TOYS XARAKTHRIZEIS KANOUN APLA TH DOYLEIA TOYS OPWS ESY KAI ONOMAZONTAI EMPORIKOI ANTIPROSWPOI KAI SYNERGAZONTAI ME MEGALES DIAFIMISTIKES ETAIRIES AN SE ENDIAFEREI TO THEMA TO OTI EISAI EXORGISMENOS DEN SOU EPITREPEI NA TOYS XARAKTHRIZEIS GIATI AN EINAI ETSI THA EPREPE ME TA IDIA LOGIA NA XARAKTHRIZEIS KAI TH PWLHTRIA STO SUPER MARKET EAN DEN EMEINES EYXARISTHMENOS ME TO APORYPANTIKO PIATWN (EINAI PROIONTA KAI TA DYO KAI H EPILOGI EINAI DIKH SOU) EGW APLA EIMAI ENAS APO AYTOYS STO TSOYRMO POU ANAFEREIS

Road said...
This comment has been removed by the author.
Road said...

Filarako otan les sthn tade 8esh epi ena mhna oti exeis pragmatopoihsei diakoph kai synexizoyn na soy stelnoyn xartia me aplhrhroto ypoth8emeno logariasmo, eno exeis epanel8ei sthn arxikh soy etairia (ote)kai sto logariasmo fainetai 0 (mhden) ypoloipo proygoymenoy logariasmoy, alla parola ayta stelnete xartia oti xrostao gyro sta 70 eyro me apeilh oti 8a kinh8hte kai dikastika, ti legete ayto??

Anonymous said...

pedia exete dikio apla na xerete oti osi apantane sta tilefona den einai tis eterias alla eterion pou misthoni i vivodi giana exoun tilefoniko kentro kai min nomizete oti ta pedia plirononte kai ayti me tin apili ton kamerpon zoun kai me tin anexia tis epitheorisis ergasias ean sas endiaferei pigente liosin 104 proto orofo kai spaste ta

Anonymous said...

Δυστυχώς οι τηλεφωνικές εταιρίες στηρίζονται στον ΟΤΕ και δεν έχουν δικό τους τεχνικό προσωπικό (άσχετα με το τι διαδίδουν) εκτός από μερικούς βασικούς που επικεντρώνονται στο οικιακό επίπεδο του πελάτη. Φυσικά και ο «αξιόπιστος» ΟΤΕ φροντίζει επίτηδες να δημιουργεί προβλήματα στο δίκτυο των εταιριών αυτών (αφού κατ ουσίαν αυτός το διαχειρίζεται) για να αποσπά πελάτες.
Όταν λοιπόν υπάρχει βλάβη, επειδή είναι πλέον γνωστή η γραφειοκρατική αντιμετώπιση από τις εταιρίες, το καλύτερο που μπορεί κάποιος να κάνει, δεν είναι να πάρει τηλέφωνο και να ταλαιπωρήσει το νευρικό του σύστημα, αλλά να στείλει ένα email στην εταιρία με κοινοποίηση (cc) στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (info@eett.gr).
Σας πληροφορώ ότι θα σας πάρουν αμέσως τηλέφωνο και θα ενδιαφερθούν για τη βλάβη για να γλιτώσουν το πρόστιμο.
Και ότι και να απαντήσουν εσείς να προτιμάτε να αποστέλετε τη δική σας απάντηση ΠΑΝΤΑ με email και ΠΑΝΤΑ με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ.
Το έχω δοκιμάσει και λειτουργεί, άσε που θεμελιώνεις και οποιαδήποτε δικαστική απαίτηση.
Δυστυχώς η κρατική μέριμνα σε αναγκάζει να γίνεσαι δικομανής (μαζί με δυο-τρεις άλλους δυσαρεστημένους για να μειωθούν τα κοστολόγια και να αυξηθεί η πιθανότητα αποζημίωσης).
Η αποζημίωση και τα πρόστιμα είναι το μόνο που καταλαβαίνουν οι εταιρίες γιατί όπου και να στραφείς, δυστυχώς, δεν θα αλλάξουν πολλά.