Tuesday, February 12, 2008

Πλευριτισμός: Η θρησκεία-ασθένεια της νέας εποχής

.









.

9 comments:

λολιτα said...

χαχαχαχαχα


ουρφ αντε και "δεξιος" ψαλτης...



να σαι καλα με κανες και γελασα

Dr.Φλάντζας said...

Αγαπητέ Υπουργέ Αμύνης:

Έκτακτος ο υπέροχος ψαλμοδός αυτής της τόσο εύσπλαχνης θρησκείας.Συγκυνηθήκαμον δε τόσο σπου θα το buzzοποιήσωμεν εκτακτός.

Σώσον Κύριε το ΛΑΟΝ σου,
Dr.Φλάντζας

Anonymous said...

Τελειο!!! χαχαχα

ο ψαλμος εξαιρετικος!

Anonymous said...

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=149283#204435

Rodia said...

Παραδεισενια τα ηχητικα! :-)

Α! η θειτσα του περιπτερα, οταν τη ρωτησα γιατι ελειπε τον τελευταιο καιρο, μου ειπε πως ειχε πλευριτη. Αναρωτηθηκα ομως (απο μεσα μου) μηπως ειχε Πλευρη. Κρατουσε ενα Προφητικο βιβλιο, βλεπεις. Τη ρωτησα "τι ειναι αυτο" και απαντησε "α, αυτο το βαζω αντι για μαξιλαρακι στη καρεκλα".

Anonymous said...

Πάλι την απέλυσες την τελεφωνήτρια?

katerina said...

Καλέ... Τι φωνή και μουσική υπόκρουση είναι αυτή.. Μαζί με το "λευκό φόντο" φρίκαρα... Και να πεις πως δε βλέπω θρίλερ...
Αντέχω τον Dario Argento, αλλά με αυτό πραγματικά θέλω να ανάψω τα φώτα του σπιτιού και να πάρω αγκαλιά το σκύλο μου...

ratko said...

στη χημαία δεν ήμουν καλός αλλά αυτό το πέτυχα: υπάρχουν ουσίες που σε κάνουν αριστερό και άλλες που σε θεραπεύουν από τη... νόσο.

Urfurslaag said...

μου τη σπάει να βλέπω "9 σχόλια"