Thursday, January 10, 2008

και οι απαντήσεις του Ούρφουρσλάαγκ

1. ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ - ΚΑΤΑΓΩΓΗ- ΕΘΝΟΣ- ΦΥΛΗ. (ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΕΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΕΜΕΛΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΩΣ ΦΥΣΗΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΕΣ).

Να διευκρινίσω αρχικά πως εκπροσωπώ αποκλειστικά τον εαυτό μου και μπορώ να μιλήσω μόνο για το πως βλέπω εγώ τα πράγματα. Η δική μου λοιπόν θέση απέναντι σε αυτές τις έννοιες είναι πως πρόκειται για συναισθηματισμούς χωρίς ειδικό βάρος κι χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση. Όπως κάθε έννοια αν χρησιμοποιείται για να χωρίσει τους ανθρώπους και να σπείρει μίσος τότε είμαι κατά. Αν αποτελούν εφαλτήριο για να χτίσουμε πολιτισμό τότε είναι καλοδεχούμενες



2. ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΑΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ (ΚΑΤ ΕΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΩΣ ΘΕΩΡΗΣΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΡΧΙΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ).

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΩ.. Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ, Ο ΚΡΟΠΟΤΚΙΝ, Ο ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΚΤΛ. ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΘΝΟΣ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Ο ΑΛΛΟΣ. ΘΕΛΩ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ.

Λοιπόν εγώ θα ξεκινούσα από τον Δαρβίνο. Αν δεχθούμε τη θεωρεία της εξέλιξης μπορούμε να χτίσουμε λογικούς συνειρμούς. Αν προσθέσουμε σε αυτόν τις θεωρίες του Φρόιντ έχουμε μια πυξίδα για να ερμηνεύσουμε και την φυσική πραγματικότητα γύρω μας αλλά και τον εσωτερικό μας κόσμο. Η επικοινωνία μέσω της γλώσσας έρχεται αμέσως μετά όπως και η κοινωνιολογική ερμηνεία μέσα από το πρίσμα της ψυχανάλυσης. Έτσι θα κατέληγα στον Τσόμσκυ και στον Κορνήλιο Καστοριάδη σαν τους τελευταίους δυο διανοητές που τελικά θα μας οδηγήσουν σε μια ξεκάθαρα αναρχική αντίληψη.




3. ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΑΣΧΕΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΘΕΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΗ Η' ΤΕΧΝΙΤΗ)


Η δύναμη της θέλησης! φυσικά είναι καθοριστικός παράγοντας που σε ατομικό επίπεδο φτιάχνει μεγαλοφυΐες και σε ομαδικό αλλάζει τον ρου της ιστορίας. Αν η θέληση ελεγχθεί και φιλτραριστεί από λογική και αγάπη τότε έχουμε πραγματικά υπεράνθρωπους



4. ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ (ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ 99% ΗΔΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ)

Θρησκευτικό συναίσθημα δεν υπάρχει. Υπάρχει μια ανάγκη των ανθρώπων να ερμηνεύσουν τον κόσμο γύρω τους. Η οργανωμένη εκκλησία εκμεταλλεύεται αυτή την ανάγκη με τσαρλατανισμούς κουτοπονηριές και ευκολίες. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια χάνει σταδιακά αυτόν τον ρόλο τον οποίο και αναλαμβάνει η επιστήμη.


5. ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΩΣ ΑΝΘΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ (ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΓΝΩΣΤΗ ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΦΡΑΝΚΟ).


Κάποτε η ιστορία είχε την δημοκρατία ως ανθυποσημείωση και τώρα έχει κυριαρχήσει στον κόσμο. Ο εκδημοκρατισμός αλλά και η αρχή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως λογική εξέλιξη έχουν την αναρχία. Η μετάβαση είναι και θα είναι το πρόβλημα...

3 comments:

Ασμοδαίος said...

Ούρφουσλάαγκ, αυτό "θα κατέληγα στον Τσόμσκυ και στον Κορνήλιο Καστοριάδη σαν τους τελευταίους δυο διανοητές που τελικά θα μας οδηγήσουν σε μια ξεκάθαρα αναρχική αντίληψη" είναι τόοοοοσο λάθος. Ο Καστοριάδης δεν είναι σε καμία περίπτωση αναρχικός, είναι δημοκράτης.

Nievskii said...

Ο Καστοριάδης δεν είναι απλά "δημοκράτης", ανήκει στο μη-μαρξιστικό ιδεολογικό ρέυμα της αυτονομίας ιδεολογικό ρέυμα της αυτονομίας, αλλά ούτε αναρχικός είναι πάλι-έχει ασκήσει σοβαρή κριτική στις ετερονομίες που πιστεύει ότι εκφράζουν οι αναρχικοί. Υπάρχουν και Έλληνες αυτόνομοι, εδώ κι εδώ . Πάντως, αν κρίνουμε την αφοσιώση του Ούρφι στην ελευθερία του λόγου, από τη μεριά του ο Καστοριάδης έχει καταφερθεί ενάντια στον λόγο που δεν εκφέρεται στην Αγορά, και πιστεύει ότι η ελευθερία του λόγου δεν έχει νόημα χωρίς Αγορά.
Υ.Γ. Ο Τσόμσκι δεν είναι αναρχικός ούτε για αστείο, όχι εδώ και πολύ καιρό. Ακόμα και ο Μπούκτσιν, που ο ίδιος αποκήρυξε την ταμπέλα του αναρχικού του την λέει ότι δεν είναι αναρχικός. Αλλά ας μην κολλάμε στις ταμπέλες. Για όποιον θέλει να δει μια φυσική συνέχεια του αναρχισμού, ας διαβάσει ετούτον εδώ τον τύπο και τον -κατά Μπούκτσιν πάντα-lifestyle αναρχισμό του.

Anonymous said...

o chomsky ειναι αναρχικος.σε διαβεβαιωνω
αποδειξη.noam chomsky remains a vivid anarchist i can assure you

www.arelis.gr
it contains the most provocative
work erotonomicon that its publication was forbidden by the greek regime and the hyperconservative literature cycles of greece