Ναι, στη ΧΟΥΝΤΑ που έχουμε, οι μπάτσοι κρίνουν έργα τέχνης και συλλαμβάνουν γκαλερίστες.
Ναί,στην σημερινή Ελλάδα μπάτσοι αποφασίζουν ποιό έργο τέχνης προσβάλει την δημόσια αιδώ. Μπάτσοι ορίζουν τι επιτρέπεται να δούμε και τι όχι σε μια εικαστική έκθεση. Μπάτσοι ορίζουν τι είναι Ηθικό και τι είναι Αισθητικά αποδεκτό.
κάθε χρόνο κι ένα βήμα πίσω, κάτι πρέπει να γίνει γιατί η κατάσταση πηγαίνει ολοένα προς το χειρότερο! Ποιο πουτσονομικό πλαίσιο επιτρέπει τέτοιες αυθαιρεσίες? ΣΚΑΤΑ (στο κεφάλι τους)
@ phevos: Ναι, κάθε χρόνο η κατάσταση χειροτερεύει. Όχι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να επιτρέπει τέτοιες πράξεις. Οι μπάτσοι φέρθηκαν παράνομα και αντισυνταγματικά
@ tink: Όχι χούντα κανονική είχαμε στην επταετία. Ναι ζούμε ένα σχεδόν Θεοκρατικό και ακραία συντηρητικό κράτος αλλά σε τόσο ακραίες κινήσεις δεν είχε προχωρήσει ΠΟΤΕ!
Έχουν ξαναγίνει συλλήψεις καλλιτεχνών. Αλλά αυτή δεν είναι μέθοδος για να σιωπήσεις τους καλλιτέχνες. Το να συλλαμβάνεις όμως γκαλλερίστες, επιμελητές και διευθυντές εκθέσεων είναι. Μόνο έτσι μπορείς πραγματικά να σιωπήσεις τον χώρο της τέχνης.
@ Σπύρο: Χαρά και τιμή μου να σε ξαναβλέπω στο μπλογκ μου, αλλά φοβάμαι πως κάνεις λάθος. Τα φασισταριά του Λάος δεν ενδιαφέρονται για τα εικαστικά καθόλου- οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι σημαίνει η λέξη.
Φοβάμαι πως είναι απλώς μια τεράστια βλακεία που δεν θα μπορούσε όμως να συμβεί αν στις μέρες του Πολύδωρα δεν είχε δημιουργηθεί ένα αστυνομικό κράτος με υπερεξουσίες στα αστυνομικά όργανα..
@ Πρέζα: στο βίντεο οι μπάτσοι διδάσκονται ρυθμολογία (αισθητική της αρχιτεκτονικής)
@ Λολίτα: Η συγκεκριμένη πράξη είναι σαφώς κάτι που συμβαίνει μόνο σε απολυταρχικά καθεστώτα και δικταρορίες.
Επί τω προκειμένω, νομίζω ότι οι υποψήφιοι ψηφοφόροι του Λ.Α.Ο.Σ. μια χαρά θα ευαρεστηθούν να ακούσουν ότι επί "νέας διακυβέρνησης" η αστυνομία επενέβη σε έκθεση "κουλτουριαραίων" και μάλιστα προέβη σε συλλήψεις "για παράβαση του νόμου περί ασέμνων και προσβολή συμβόλων του ελληνικού κράτους (εθνικός ύμνος)"
ΥΓ: στο προβοκατόρικο σχόλιό μου για τον στενό εναγκαλισμό τέχνης και κράτους δεν "τσίμπησες", αν και συνήθως οι ασχολούμενοι με την τέχνη "αρπάζουν" με το συγκεκριμένο θέμα... ανήκεις στην πεφωτισμένη μειοψηφία των "αυτοδύναμων" καλιτεχνών?
@ Σπυρος: Ναι είναι αλήθεια βρήκα και έναν που χάρηκε και έχει ανεβάσει και σχετικό ποστ:
http://ethnikistes.blogspot.com/
Τώρα εγώ τι είμαι ως καλιτέχνης...νομίζω πως δεν είμαι απόλυτα εξαρτημένος από κανέναν αλλά είμαι σχετικά εξαρτημένος από πολλούς. Νομίζω ότι αυτό είναι όσο πιο αυτοδύναμα μπορεί να υπάρξει ένας καλιτέχνης σήμερα.
@ Χαμπίλης: χμμ, είναι κάπως ασαφές αυτό που θές να πεις, αλλά οι προθέσεις σου είναι αγνές νομίζω. Ναι, το κράτος οφείλει να είναι και εν μέρη είναι αρωγός των τεχνών (ας πούμε με το Κέντρο Κινηματογράφου που χρηματοδοτεί άμεσα καλιτέχνες) Τώρα τι είναι η τέχνη είναι πολυ μεγάλη κουβέντα την οποία και έχω ανοίξει στο σχετικό μπλογκ (http://urfurslaart.blogspot.com/)
Αγαπητοί, δεν πρόκειται για λογοκρισία. Τι έδειχνε το έργο; Μια γυναίκα αυνανιζόμενη υπό τους ήχους του εθν. ύμνου.
Πρόκειται για προσπάθεια απόκρυψης της πραγματικότητας! Ξέρετε πόσοι (χρυσαυγίτες, Παρασκευαΐδης, Καρατζαφέρηδες, Παπαθεμελήδες και λοιπές εθνικές και παπαδαριακές δυνάμεις) επί 24ωρου βάσεως, ακούνε τον εθνικό ύμνο παίζοντας το πουλί τους;
κάθε χρόνο κι ένα βήμα πίσω, κάτι πρέπει να γίνει γιατί η κατάσταση πηγαίνει ολοένα προς το χειρότερο!
ReplyDeleteΠοιο πουτσονομικό πλαίσιο επιτρέπει τέτοιες αυθαιρεσίες? ΣΚΑΤΑ (στο κεφάλι τους)
να με συγχωρείς μα "μπάτσοι" και "αισθητική" μαζί στην ίδια πρόταση είναι άτοπο τελείως.
ReplyDeleteκαι σιγά μη περίμενες αυτό για να καταλάβεις οτι χούντα έχουμε αλλά δεν το έχουΝε πάρει χαμπάρι.
Κάπως πρέπει η ΝουΔούλα να συγκρατήσει τους φυλλοροούντες προς Λ.Α.Ο.Σ. λαϊκοδεξιούς ψηφοφόρους της.
ReplyDeleteΕλπίζω δηλαδή να είναι αυτό...
Ωραια παιδεια εχουν παρει...
ReplyDeleteΗ δούλα κύριε Ντοβα μου τα έχει κάνει τόσο μπάχαλο αλλα τι να πείς εκλογές εν όψη...
ReplyDeleteΜερικές φορές νομίζω οτι όντως ζούμε σε χούντα...
Από την άλλη βέβαια, κράτος πληρώνει (για την διοργάνωση) - κράτος πηδάει (την διοργάνωση)...
ReplyDeleteΠρέπει να πω κατ'αρχην ότι παρόμιο περιστατικό δεν έχει ξανασυμβεί από το 1974.
ReplyDeleteΣτην έκθεση ¨Αουτλουκ δεν είχε συληφθεί κανείς. Και το επίμαχο έργο που κατέβηκε έγινε μετά από απαίτηση του ίδιου του καλλιτέχνη.
@ phevos: Ναι, κάθε χρόνο η κατάσταση χειροτερεύει. Όχι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να επιτρέπει τέτοιες πράξεις. Οι μπάτσοι φέρθηκαν παράνομα και αντισυνταγματικά
ReplyDelete@ tink: Όχι χούντα κανονική είχαμε στην επταετία. Ναι ζούμε ένα σχεδόν Θεοκρατικό και ακραία συντηρητικό κράτος αλλά σε τόσο ακραίες κινήσεις δεν είχε προχωρήσει ΠΟΤΕ!
Έχουν ξαναγίνει συλλήψεις καλλιτεχνών. Αλλά αυτή δεν είναι μέθοδος για να σιωπήσεις τους καλλιτέχνες. Το να συλλαμβάνεις όμως γκαλλερίστες, επιμελητές και διευθυντές εκθέσεων είναι.
Μόνο έτσι μπορείς πραγματικά να σιωπήσεις τον χώρο της τέχνης.
Οι νέοι Γκέμπελς της ΝΔ τα ξέρουν αυτά καλά.
@ Σπύρο: Χαρά και τιμή μου να σε ξαναβλέπω στο μπλογκ μου, αλλά φοβάμαι πως κάνεις λάθος. Τα φασισταριά του Λάος δεν ενδιαφέρονται για τα εικαστικά καθόλου- οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι σημαίνει η λέξη.
ReplyDeleteΦοβάμαι πως είναι απλώς μια τεράστια βλακεία που δεν θα μπορούσε όμως να συμβεί αν στις μέρες του Πολύδωρα δεν είχε δημιουργηθεί ένα αστυνομικό κράτος με υπερεξουσίες στα αστυνομικά όργανα..
@ Πρέζα: στο βίντεο οι μπάτσοι διδάσκονται ρυθμολογία (αισθητική της αρχιτεκτονικής)
@ Λολίτα: Η συγκεκριμένη πράξη είναι σαφώς κάτι που συμβαίνει μόνο σε απολυταρχικά καθεστώτα και δικταρορίες.
Γράφω αραιά αλλά περνάω συχνά.
ReplyDeleteΕπί τω προκειμένω, νομίζω ότι οι υποψήφιοι ψηφοφόροι του Λ.Α.Ο.Σ. μια χαρά θα ευαρεστηθούν να ακούσουν ότι επί "νέας διακυβέρνησης" η αστυνομία επενέβη σε έκθεση "κουλτουριαραίων" και μάλιστα προέβη σε συλλήψεις "για παράβαση του νόμου περί ασέμνων και προσβολή συμβόλων του ελληνικού κράτους (εθνικός ύμνος)"
ΥΓ: στο προβοκατόρικο σχόλιό μου για τον στενό εναγκαλισμό τέχνης και κράτους δεν "τσίμπησες", αν και συνήθως οι ασχολούμενοι με την τέχνη "αρπάζουν" με το συγκεκριμένο θέμα... ανήκεις στην πεφωτισμένη μειοψηφία των "αυτοδύναμων" καλιτεχνών?
Ποια τεχνη ρε παιδια .Ποτε το κρατοs ηταν συμαχοs τηs ? .Την τεχνη πρεπει να την κανειs ελευθερα και οχι να εισαι θεατηs επι πληρωμη.Η τεχνη δεν ειναι εμπορευμα ουτε μεσο 'ειναι ελευθερη εκφραση.
ReplyDelete@ Σπυρος: Ναι είναι αλήθεια βρήκα και έναν που χάρηκε και έχει ανεβάσει και σχετικό ποστ:
ReplyDeletehttp://ethnikistes.blogspot.com/
Τώρα εγώ τι είμαι ως καλιτέχνης...νομίζω πως δεν είμαι απόλυτα εξαρτημένος από κανέναν αλλά είμαι σχετικά εξαρτημένος από πολλούς. Νομίζω ότι αυτό είναι όσο πιο αυτοδύναμα μπορεί να υπάρξει ένας καλιτέχνης σήμερα.
@ Χαμπίλης: χμμ, είναι κάπως ασαφές αυτό που θές να πεις, αλλά οι προθέσεις σου είναι αγνές νομίζω. Ναι, το κράτος οφείλει να είναι και εν μέρη είναι αρωγός των τεχνών (ας πούμε με το Κέντρο Κινηματογράφου που χρηματοδοτεί άμεσα καλιτέχνες)
Τώρα τι είναι η τέχνη είναι πολυ μεγάλη κουβέντα την οποία και έχω ανοίξει στο σχετικό μπλογκ
(http://urfurslaart.blogspot.com/)
Αγαπητοί, δεν πρόκειται για λογοκρισία.
ReplyDeleteΤι έδειχνε το έργο; Μια γυναίκα αυνανιζόμενη υπό τους ήχους του εθν. ύμνου.
Πρόκειται για προσπάθεια απόκρυψης της πραγματικότητας!
Ξέρετε πόσοι (χρυσαυγίτες, Παρασκευαΐδης, Καρατζαφέρηδες, Παπαθεμελήδες και λοιπές εθνικές και παπαδαριακές δυνάμεις) επί 24ωρου βάσεως, ακούνε τον εθνικό ύμνο παίζοντας το πουλί τους;