Saturday, June 30, 2007
Ζώντας στην εποχή του Πολύδωρα #3: Πυροπροστασία και μεμονωμένα περιστατικά
Εγληματική αμέλεια και εγκατάλειψη των μέσων πυρόσβεσης και πυροπροστασίας στα Δερβενοχώρια
κανένα σημείο συγκέντρωσης, οργάνωσης κι εξοπλισμού των εθελοντών.
ο υπουργός Δημόσιας Τάξης άφηνε τον συντονισμό των δυνάμεων, προκειμένου να παραβρεθεί σε γιορτή για την επανίδρυση της Αγροφυλακής
Αστεία ποσά έχουν δοθεί για την πυροπροστασία :Χαρακτηριστικά στο Δασαρχείο Πειραιά, που έχει ευθύνη για εκτεταμένα δάση στην περιοχή της Τροιζήνας και του Πόρου, όπου υπάρχει πυρκαγιά όπως ξέρουμε, στα νησιά κ.λπ. ενώ ζητήθηκαν για τους καθαρισμούς επιχορήγηση δύο εκατ. ευρώ, η επιχορήγηση ήταν περίπου 20.000 ευρώ
Την ίδια στιγμή καταστολή σκληραίνει: Τρομοκρατική ενέργεια η ρίψη μολότοφ με νέο προεδρικό διάταγμα
Friday, June 29, 2007
Μετά τη φωτιά η στάχτη.
Επιτέλους πότε θα καταλάβουμε πως τα δέντρα είναι σημαντικότερα από τους ανθρώπους;
Αν τα πράγματα είναι έτσι φέτος πως θα είναι του χρόνου;
.
Wednesday, June 27, 2007
Tuesday, June 26, 2007
Saturday, June 23, 2007
Wednesday, June 20, 2007
Ο σύντροφος Μπρέζνιεφ είναι μαλάκας.

Αυτή τη στιγμή έχουμε από πλευράς ελευθερίας έκφρασης λιγότερα δικαιώματα από όσα είχε ένας έλληνας πολίτης την εποχή της δικτατορίας. Στην δικτατορία μπορούσες να πείς ελεύθερα όποια γνώμη συμφωνούσε με το καθεστώς. Τώρα ούτε καν αυτό. Μπορείς να μιλάς ελεύθερα μόνο αν αυτά που λες δεν σημαίνουν τίποτα. Οποιαδήποτε κριτική μπορεί να οδηγήσει αυτόν που τη διατύπωσε στα δικαστήρια με παλαβά και ασαφή κατηγορητήρια όπως περιύβριση νεκρών ή προσβολή συμβόλων.
Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε ελευθερία του λόγου στην Ελλάδα, ενώ οι Αμερικάνοι που τόσο μας αρέσει να βρίζουμε και να κατηγορούμε έχουν. Και για αυτό το λόγο και έχουμε όλοι τα μπλογκ μας σε αμερικάνικους σέρβερ για να μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε μια και μιλάμε από την αμερική.
Όταν η ελευθερία περιορίζεται τότε παύει να υπάρχει. Δεν υπάρχει "λίγη ελευθερία" όπως δεν υπάρχει "λίγη έγκυμοσύνη". Οι άνθρωποι πρέπει να είναι απόλυτα ελεύθεροι να πουν ότι θέλουν και να κρίνονται ελεύθερα για τα λεγόμενά τους. Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει σε έναν κράτος-πατέρα που ορίζει αυτός τι πρέπει να ειπωθεί και τι δεν πρέπει, ανάμεσα στους πολίτες-παιδιά του.
Αυτή η νοοτροπία έχει διαποτίσει τόσο πολύ την ελληνική κοινωνία ώστε η λογοκρισία να βρίσκει εύκολα υποστηρικτές ακόμα και ανάμεσα σε σκεπτόμενους ανθρώπους. Αυτοί κατά κανόνα επιχειρηματολογούν υπέρ της αστυνόμευσης της έκφρασης φέρνοντας ακραία παραδείγματα και οριακές καταστάσεις οι οποίες πράγματι θα υπάρχουν και θα είναι το τίμημα της ελευθερίας.
Αλλά από το να βάζουμε την κυβέρνηση ρυθμιστή των συζητήσεών μας, από το φιμώνουμε τα μέσα ενημέρωσης, από το να δεχόμαστε να αποφασίζουν τα δικαστήρια τι είναι υβριστικό και τι όχι θα πρέπει να ανεχτούμε και την ύπαρξη του όποιου κόστους.
.
Tuesday, June 19, 2007
Friday, June 15, 2007
Ζώντας στην εποχή του Πολύδωρα #2 "μεμονωμένα περιστατικά"
Ο ξυλοδαρμός μέχρι θανάτου ενός ψυχικά άρρωστου στο αστυνομικό τμήμα της Καλλιθέας
Ο βασανισμός και ο βιασμός λαθρομετανάστη από λιμενικό που έμεινε ατιμώρητος.
Ο πυροβολισμός πολίτη από αστυνομικό για μια θέση πάρκινγκ.
Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι που καταγγέλει την Ελληνική Αστυνομία για τις σχεδόν καθημερινές παράνομες, ρατσιστικές και απάνθρωπες παρενοχλήσεις και απειλές προς τους Αλβανούς Ρομά (νόμιμους μετανάστες)
Η περίεργη ιστορία με τα πράσινα παπούτσια.
Ο διοικητής αστυνομικού τμήματος που πυροβολούσε κάνοντας τον μάγκα στα Μέγαρα.
Η απόφαση της διευθύντριας του νοσοκομείου Κορυδαλλού να απαγορεύσει την είσοδο σε Έλληνα Ευρωβουλευτή στο νοσοκομείο,
και (το αγαπημένο αυτού του ιστολογίου) η παράνομη κατάσχεση έργου τέχνης και η βίαιη προσαγωγή του διοργανωτή της έκθεσης Αρτ-Αθήνα.
Μήπως το κράτος έγινε ο μόνος τρομοκράτης;

.
Ζώντας στην εποχή του Πολύδωρα
Τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα: τον σκότωσαν στο ξύλο
τα βίντεο ανέβασε στο you-tube ο καλός μας SPY
.
Thursday, June 14, 2007
Cargo Cult

Στον Β' ΠΠ, όταν - πολεμώντας τους Ιάπωνες - οι Συμμαχικές δυνάμεις αποβιβάστηκαν στη Παπούα, χρειάστηκε να φτιάξουν διαδρόμους προσγειώσεως / απογειώσεως για τα αεροσκάφη που θα τους τροφοδοτούσαν. Αυτό σήμαινε οτι έπρεπε να καθαρίσουν εκτάσεις ζούγκλας, εργασία που ήταν αρκετά κοπιαστική.
Οι ντόπιοι κανίβαλλοι τους παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον. Όταν αυτοί οι μίνι-αερολημένες ήταν έτοιμοι, οι Παπούα έμειναν έκθαμβοι καθώς τα μεγάλα ασημένια Πουλιά των Θεών, άρχισαν να κατέρχονται και να αποθέτουν κάθε λογής αγαθό στα χέρια αυτών των παράξενων νεοεισερχόμενων.
Οι Παπούα δεν ήταν χαζοί. Κατάλαβαν αμέσως την σημασία αυτών των αερολωρίδων, και ζηλεύοντας τα αγαθά που έβλεπαν στα χέρια των λευκών, έσπευσαν αμέσως και αυτοί να φτιάξουν δικά τους αεροδρόμια. (Θα προτιμούσαν, βέβαια, να έτρωγαν και τους λευκούς και τους αερολιμένες τους, αλλά δυστυχώς τα όπλα των λευκών ήταν πολύ δυνατά, και τα Θεϊκά Πουλια τους έφερναν όλο και περισσότερα.)
Οι Παπούα δεν ήταν τεμπέληδες. Σκάλισαν ξύλινους ασύρματους και ξύλινα ακουστικά, και τα φόραγαν όσο κάθονταν σε καλαμένιους πύργους ελέγχου που είχαν επινοήσει. Έκαναν με ξύλινα κουτάλια τα σήματα προσγείωσης και απογείωσης που είχαν μάθει επ΄ακριβώς!
Μέχρι και ξύλινα μοντέλα αεροπλανάκια είχαν φτιάξει, και ανάβαν φωτιές δίπλα στις αερολωρίδες σε ακριβή διαστήματα, όπως είχαν παρατηρήσει...
Οι άμοιροι οι Παπούα μείναν με τους αερολιμένες για πολυ καιρό αφού έφυγαν οι λευκοί. Σποραδικά κούλτες εμφανίζονταν μέχρι και την δεκαετία του '60. Τί τεμενάδες να κάνουνε, τί προσευχές, φαντάζομαι ακόμα και καμμιά ανθρωποθυσία που και πού - αλλά για κάποιον περίεργο ανεξήγητο λόγο τα Ασημένια Θεϊκά Πουλιά δεν πήγαν ποτέ στις τοποθεσίες που με τόση ευλάβεια τους είχαν ετοιμάσει.
Το κείμενο αυτό το βρήκα σε ένα φόρουμ. Το έχει γράψει ο Κυνικός. Το διάβασα πριν 3 μέρες και από εκείνη τη στιγμή το σκέφτομαι συνέχεια. Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο παράδειγμα για το τι ακριβώς είναι οι Θρησκείες: μια παρεξήγηση.
Monday, June 11, 2007
Η περίπτωση της Στεφανή και η υπόθεση ΦανΕλ. Ομοιότητες και διαφορές.

Και στις δύο περιπτώσεις ο μηνυτής είναι ακροδεξιός βιβλιοπώλης
Και στις δύο περιπτώσεις ο στόχος είναι να φιμωθεί ένας καλλιτέχνης
Και στις δύο περιπτώσεις οι καταγγελίες προκάλεσαν την άμεση επέμβαση της αστυνομίας (η οποία δεν προκαλείται ούτε από καταγγελία βιασμού) η οποία προχώρησε σε κατασχέσεις και συλλήψεις.
Και στις δυο περιπτώσεις αυτός που τραβολογιέται είναι ο μεσολαβητής μεταξύ του καλλιτέχνη και του κοινού.
Όμως:
Ο φανΕΛ δεν έχει κανένα συμπαραστάτη έξω από τη μπλογκόσφαιρα, ενώ η Εύα έχει ένα σωρό κόσμο.
...άρα: Υπογράψτε για το blogme.gr
.
Sunday, June 10, 2007
Saturday, June 9, 2007
Thursday, June 7, 2007
Post Coitus: Ευχαριστώ τον κ.Βουλγαράκη και τον κ.Πολύδωρα.
Το πρώτο ερώτημα που απαντήθηκε είναι αν γίνεται λογοκρισία στη Τέχνη.
Νομίζω ότι απαντήθηκε με απόλυτη σαφήνεια.

Το δεύτερο είναι τι είναι Τέχνη.
Τέχνη λοιπόν είναι ότι η αστυνομία αποδέχεται ως Τέχνη.
Η αστυνομία αποφασίζει αν τα δημιουργήματα των ελλήνων πολιτών είναι τέχνη ή είναι βανδαλισμός. Ας μην ξεχνάμε το συνεχές παράδειγμα των γκραφίτι.
Η αστυνομία αποφασίζει αν κάποιο έργο τέχνης επιτρέπεται να το δει το κοινό ή όχι.
Η αστυνομία έχει την υπερεξουσία να κατάσχει έργα τέχνης από εκθέσεις που τελούν υπό την αιγίδα του ΥΠΠΟ.
Η αστυνομία λοιπόν και όχι οι φορείς του υπουργείου πολιτισμού έχουν τον τελευταίο λόγο στο τι είναι τέχνη και τι δεν είναι.

Και πάλι ευχαριστούμε για τις αποσαφηνίσεις.
Tuesday, June 5, 2007
anima trista

Γιατί η λογοκρισία θα κρύψει ό,τι μας ενοχλεί.

Στην περίπτωση ενός πολέμου η λογοκρισία θα αποκρύψει πληροφορίες φροντίζοντας να προβάλει το δικό μας δίκιο και το άδικο του αντιπάλου.
Αυτό θα μας κάνει να μην είμαστε σε θέση να κρίνουμε αντικειμενικά καταστάσεις και συμπεριφορές.

Μοιραία η απόκρυψη αυτή των πληροφοριών θα μας οδηγήσει σε λανθασμένα συμπεράσματα.
Ως επακόλουθο θα χάσουμε την δυνατότητα κριτικής σκέψης και αξιολόγησης και θα είμαστε έρμαια της θέλησης του λογοκριτή μας. Χειραγωγούμενα πιονάκια σε παιχνίδι που κατευθύνεται από άλλους.

Αν αλογόκριτα προσλαμβάνουμε πληροφορίες τότε και μόνο τότε μπορούμε να τις παραθέσουμε, αξιολογήσουμε και τελικά πάρουμε αποφάσεις σύμφωνες με την δική μας θέληση και όχι κάποιου τρίτου.

Η κριτική που μας ενοχλεί είναι αυτή που μας κάνει καλύτερους.
Αν κάποια κριτική μας ενοχλήσει τότε έχει πετύχει τον στόχο της.
Η τέχνη είναι η σημαντικότερη μορφή διανοητικοποίησης έχει πεί ο Φρόυντ.
Η τέχνη είναι η πράξη της μετουσίωσης. Της επεργασίας ερεθισμάτων από το περιβάλλον και επαναδιατύπωσής τους με ένα αντικείμενο που δεν αναφέρεται στον εαυτό του αλλά σε κάτι έξω και γύρω από αυτό.
Το δημιούργημα αυτό υπόκειται σε υποκειμενικές αναγνώσεις.

Ο καλιτέχνης παραθέτει στοιχεία και επιτρέπει στον θεατή να βγάλει συμπεράσματα από αυτή την παράθεση, ανάλογα με την παιδεία και τα βιώματα του θεατή.
Στην τέχνη δημιουργείς συμβολικά αντικείμενα.
Ο καθένας δικαιούται να προσβάλεται από οτιδήποτε, αλλά κανείς δεν επιτρέπεται να εξαφανίζει αντικείμενα-σύμβολα.

Τα έργα που υπάρχουν σε αυτό το ποστ είναι έργα "Ναζισικού ρεαλισμού" που επιτρέπονταν και προάγονταν την περίοδο της χιτλερικής διακυβέρνησης της Γερμανίας και έργα "Γερμανικού εξπρεσιονισμού" που την ίδια χρονική περίοδο απαγορεύονταν και καταστρέφονταν.
Μια έκθεση "χωρίς τίτλο" αλλά με λόγο ύπαρξης.





Κάνουμε τέχνη για να αντισταθούμε στη βλακεία.
.
Το σβήσανε και από το You-Tube
Αφήσαν όμως (προς το παρόν) το βίντεο του σκοτεινού, νεοταξίτη, πουλημένου, προδότη Chaka-Κhan που έχει (είναι αλήθεια) πολύ καλύτερη εικόνα και πιο σταθερό χέρι ο άτιμος.
Monday, June 4, 2007
Η πρώτη συμμετοχή του Ούρφουρσλάαγκ σε ομαδική έκθεση.

.
Pictures From An Expedition
Στην αρχή ήταν άλλη μια έκθεση που προλόγιζε Υπουργός Πολιτισμού.

Που συνεχίζεται ακόμα
από τους:
Ευα Στεφανή
Ροϊδη εμμονές
Ζειν Ακινδύνως
Κουρούνα
Πιτσιρίκος
Vrypan
Αllu Fun Marx
aspripetraxexaspri
Στάθης Τσαγκαρουσιάνος
Σπύρος Δερβενιώτης
Aλέξης Σταμάτης
Old Boy
Αrt attack
Μanifesto.gr
McManus
Futura
Λαπούτα
e-roosters
arxediamedia
Στράτος Φουντούλης
Savage Garden
M.Hulot
Crack Hitler
Υellow Kid
raresteak
Mirandolina
Greek History X
Μπουκάλια στο πέλαγος
Nonsense Madrigals
Been Around
Oργή Λαού
...και ένας που χάρηκε:
εθνικιστές.τζιαρ
...στο ποστ αυτό θα γίνεται update
το τελευταίο έγινε 9 ιουνίου 2007
.
Έκθεση εναντίον της λογοκρισίας στη τέχνη

Έκθεση χωρίς τίτλο, εναντίον της απαράδεκτης λογοκρισίας που σημειώθηκε στην Art Athina 2007.
Δευτέρα 4 - Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007
Ιάσωνος 45, Μεταξουργείο
Sunday, June 3, 2007
Ναι, στη ΧΟΥΝΤΑ που έχουμε, οι μπάτσοι κρίνουν έργα τέχνης και συλλαμβάνουν γκαλερίστες.
Μπάτσοι ορίζουν τι επιτρέπεται να δούμε και τι όχι σε μια εικαστική έκθεση.
Μπάτσοι ορίζουν τι είναι Ηθικό και τι είναι Αισθητικά αποδεκτό.
Μπάτσοι σαν αυτούς:
Ναι είναι επίσημο. Έχουμε χούντα...

...και μάλιστα της χειρότερης μορφής. Έχουμε δικτατορία των Ηλιθίων. Ο υπουργός πολιτισμού και ο υπουργός δημόσιας τάξης κατά παράβαση του συντάγματος που ορίζει με σαφήνεια πως η ανάπτυξη των τεχνών και της επιστήμης είναι ελεύθερη στην Ελλάδα, διατάζουν την σύλληψη του διευθυντή της Art Athina Μιχάλη Αργυρού και την κατάσχεση του έργου της καλλιτέχνιδος Εύης Στεφανή.
Και μάλιστα η υπόθεση είναι ακόμη πιό βλακώδης: Το απόγευμα του Σαββάτου 02.06.2007 άνδρες της Αστυνομίας κατέφθασαν στους χώρους της Hellexpo, επί της οδού Κηφισίας, όπου παρουσιάζεται η γνωστή έκθεση των γκαλερί Art Athina. Oι αστυνομικοί, κατόπιν καταγγελίας, κατέσχεσαν βίντεο έργο της καλλιτέχνιδος Εύης Στεφανή και συνέλαβαν τον διευθυντή της Art Athina Μιχάλη Αργυρού. Η επέμβαση της Αστυνομίας έγινε διότι, σύμφωνα με την καταγγελία και σύμφωνα με την αυτοψία και την κρίση των αστυνομικών το έργο προσβάλλει τη δημόσια αιδώ.











