Thursday, May 3, 2007

ΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΝΥΧΙ...(από την ψιλικατζού)

ΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΝΥΧΙ...

(...θα ήταν δάχτυλο/ και άλλα ουτοπικά)

«Διαφωνώ με αυτά που υποστηρίζεις αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να τα υποστηρίζεις». Βολταίρος

Μια από τις δυνατότερες φράσεις ελευθερίας και δημοκρατίας. Αρκεί να κάνεις την μετάφραση : «Τί χοντρομαλακίες είναι αυτές που λες ρε αρχίδι; Επειδή όμως εγώ είμαι ανώτερος και μεγαλόψυχος και δημοκράτης θα σε υπερασπιστώ βρωμερό σκουλήκι για να καταλάβουν όλοι πόσο πραγματικά εξυπνότερος είμαι που σου κάνω πλάτες για να υποστηρίζεις τέτοιες πίπες». Νο?

Τί νομίζατε, ότι ξαφνικά όλοι γίναμε δημοκράτες και δεχόμαστε έτσι απλά να υπάρχει η άλλη άποψη; Ότι σε όλους αρέσει αυτή η δήλωση ελευθερίας του λόγου και ότι θα πεθαίναμε για να υποστηρίξουμε ας πούμε, έναν νεοναζί; Αρχίδια. Παίρνουμε έναν Βολταίρο, τον κοτσάρουμε από δίπλα και αφήνουμε μαλάκα τον καημενούλη τον νεοναζί. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο μόνο στα ζόρια θα μπορούσαμε να το διαπιστώσουμε.

Ξέρετε πολλά δημοκρατικά κράτη δηλαδή, που δεν ξεκοίλιασαν τις αντίθετες απόψεις όταν αυτές έτειναν να γίνουν οι κυρίαρχες; Ξέρετε κάναν κακομοίρη ταλαίπωρο να το έχει πει ποτέ σε κάποιον ισχυρό; Στην πρώτη ευκαιρία θα του δαγκώσει τη μύτη και θα τον εκθρονίσει ασυζητητί. Μόνο κάτι σίγουροι για την δύναμή της άποψής τους τα λένε και αυτό μόνο σε ήσυχες περιόδους. Έτσι έχουμε μείνει με το ρητό και όποιος προλάβει το ρίχνει στην μούρη του αντιπάλου και φαίνεται δυό φορές μάγκας. Πρώτον είναι διαβασμένος (ζγουάου) και δεύτερον είναι ανώτερος (ζγουάου δις). Το ζουμί σαφώς δεν είναι το ρητό ούτε το παιχνίδι εντυπώσεων. Το ζουμί είναι πάντα το δια ταύτα.

Τεστάκι θέτε; Θα πεθαίνατε για το δικαίωμα των απόψεων ενός Ταλιμπάν; Ενός Μπους; Ενός Χίτλερ;

Update ρητού : «Διαφωνώ με όσα υποστηρίζεις και κάνω ότι σε ανέχομαι με πομπώδη ρητά, αλλά θα σε γράψω και πολύ στ΄αρχίδια μου όταν έρθει η ώρα να υπερασπιστείς μέχρι θανάτου αυτά που υποστηρίζεις».

posted by COSTANTINA

3 comments:

Queerdom said...

Σιγά μην πεθάνει κανείς...Αρχίδια...
Έχουν υπερτιμηθεί κάποια πράγματα μου φαίνεται..Τελοσπάντων, ας μην με πιάσουν τα αντι-δημοκρατικά μου.

Urfurslaag said...

Οχι!!!!
βαστα Κουίρντόμ!!!!

Κρατήσου!!!!

Queerdom said...

ρε έχεις πολύ ωραίο κεφάλι σου λέω :)