Saturday, April 21, 2007

UrfuslaART ένα νέο μπλογκ για τις τέχνες και τα γράμματα.

Γεια σας φίλοι και οχτροί μου, συγγενείς και πεθεροί μου.



Έχω να κάνω μια ανακοίνωση μέσω του μπλογκ μου προς κάθε ενδιαφερόμενο. (ακούς Συκιά μου;)

Από σήμερα 20 12 2008 σβήνω το ακαλαίσθητο μπλογκ που διατηρούσα με τίτλο «Μόνος ή πούστερ» αφιερωμένο αποκλειστικά στο να βρίζω τους ι-ρούστερς (την δικτυακή παρακρατική οργάνωση της ΦΙΣ*). Δυστηχώς εξαντλήθηκαν τα χρήματα της επιχορήγησης για το εν λόγω μπλογκ οπότε άλλο ένα ακαλαίσθητο μπλογκ χάθηκε στη λήθη. Σνίφ. Αλλά ο Γιώργος πέθανε ζήτω ο Γιωργάκης που λέμε και στο πασόκ οπότε απο σήμερα εγκαινιάζω το νέο ολοκαίνουριο μπλογκ μου για την αισθητική και την ηθική.

Μπείτε να το δείτε και αν πιστεύετε ότι έχει λόγο ύπαρξης θα το συνεχίσω.



*ΦΙΣ: Φασίστες Ιστολόγοι Συμπράττουν

4 comments:

sikia said...

Τρέχω να το δω λατρεμένε καθοδηγητή!

Urfurslaag said...

Βλέπω πραγματικό ενθουσιασμό για το καινούριο μου δημιούργημα! Τα πλήθη παραληρούν! Το κοινό με αποθεώνει! Εμπρός λοιπόν! Συνεχίζουμε με ενθουσιασμό!

Urfurslaag said...

Μα αγαπητέ Ούρφουρσλάαγκ μόνο η Συκιά πέρασε και αυτή έφυγε τρέχοντας...

Urfurslaag said...

Ναι αγαπητέ Ούρφουρσλάαγκ, έφυγε τρέχοντας αλλά με ενθουσιασμό!