Sunday, April 29, 2007

codex ethicus


codex ethicus




Ποτέ δεν έχω αφήσει ανώνυμα σχόλια.

Ποτέ δεν έχω προτρέψει κανέναν να αφήσει ανώνυμα σχόλια.

Ποτέ δεν έχω λογοκρίνει σχόλια στο μπλογκ μου.

Ποτέ δεν αφήνω αναπάντητες ερωτήσεις στο μπλογκ μου.




Διατηρώ το δικαίωμα να μπλογκάρω ανώνυμα.

Διατηρώ το δικαίωμα να μην αποκαλύπτω τις πηγές μου.

Διατηρώ το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον σέρβερ που με φιλοξενεί από την κυβέρνηση.

Διατηρώ το δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στο μπλογκ μου ως μέσο ενημέρωσης ή ως έργο τέχνης.

Διατηρώ το δικαίωμα να κρίνομαι για την αξιοπιστία μου από τους αναγνώστες και όχι από την κυβέρνηση.

Διατηρώ το δικαίωμα να υπερασπιστώ τα δικαιώματα μου με κάθε μη βίαιο μέσο.





codex ethicus

1 comment:

Queerdom said...

Ε σοφό σοφό, άστο επιτηδευμένο απ'έξω..:) Θα συμφωνήσω πολύ με τον κώδικα ηθικής σου.