Monday, April 23, 2007

Θε μου σχώρνα με, ερωτεύτηκα τον Πρόβατο...

.




Το σαγηνευτικό σχόλιο που άφησε ο Πρόβατος στο προηγούμενο ποστ μου πέτυχε το στόχο του. Και ο στόχος του ήταν η καρδιά μου, γλυκιά πικρή Συκιά μου... Έτσι βρίσκομαι σήμερα στην εφιαλτική θέση να πρέπει να διαλέξω. Πρόβατο ή Συκιά; Το βασανιστικό αυτό ερώτημα με αφήνει άγρυπνο τα βράδια στην έπαυλη όπου έχω αυτοεξοριστεί, στο Παλαιό Ψυχικό. Όμως, όχι, όχι... Δεν μπορώ να το κάνω αυτό... Δεν μπορώ να προδώσω την πρώτη και μεγάλη μου αγάπη. Ο παλιός είναι αλλιώς. Αλλά και ο νέος... μμμ... είναι ωραίος!
Είμαι απελπισμένος...
Αγόρια σας θέλω και τους δύο!
Και για τους δύο έχω σοβαρό σκοπό!
Η διγαμία επιτρέπεται στη μεσαιωνική Ελλάδα του σήμερα;




.

10 comments:

Provato said...

Σε μπάνισε η καρδιά μου και σε γουστάρει. Θέλω τα δγιό σου χέργια για μαξιλάρι.... άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου. Πες μου το ναι καλέ μου...



και όλα δικά σου


μπεεεεεεεεεε

Queerdom said...

Εγώ λέω άμα δεν έχουν πρόβλημα τα παιδιά να τα πάρεις και τα δύο, δεν είναι σωστό να ζητάμε από έναν άνθρωπο τα πάντα! (πόσο μάλλον μια Συκιά κι ένα Πρόβατο - τα οποία δεν ακούγονται και πολύ ανθρώπινα)

sikia said...

Με μεγάλη μου θλίψη και έκπληξη διάβασα τα δύο τελευταία σου ποστ. Η αλήθεια είναι ότι νιώθω μια γροθιά στο στομάχι. Την ώρα που περνάω αβυσαλέα και αδυσώπητη δικαστική διαμάχη με τον Πρόβατο, ο ίδιος μου ο αρραβωνιαστικός με απατά μαζί του. Αυτό ούτε σε καθημερινό σήριαλ δε θα γινόταν.
Από τον Πρόβατο δε θα περίμενα τίποτε καλύτερο, είναι ζιγκολό και μπερμπάντης και ποταπός, αλλά εσύ Ουρφ, ένας άνθρωπος των τεχνών και των γραμμάτων, ένας διανοούμενος, ένας της πχιότητας, με πούλησες.... Θλίβομαι. Σας εύχομαι βίο ανθόσπαρτο. Goodbye!

Urfurslaag said...

Ω Συκιά μου, μη κάνεις έτσι!
Τις δικαστικές διαμάχες ας τις βάλουμε στην άκρη.
Ας αφήσουμε τα μίση και σς πιάσουμε το γαμήσι.
Όλ τουγκέδερ νάου

λολιτα said...

Καλημέρα...

συμφωνώ με την πρόταση του ουρφ.

Και συκιά μου μην κάνεις ετσι...υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και καλύτερης ποιότητας...

Με εκτίμηση η λολίτα σας!

Provato said...

urfuslaag σιγά μην πιάσω το γαμήσι μαζί σου... να μου κοπούν καλύτερα και οι 40 πόντοι...


χεχεχε το μόνο που ήθελα να καταστρέψω την σχέση σου με τον πρώην μου στεφάνι τον Sykia...

τώρα που πέτυχα τον στόχο μου...

πάω να κάνω μπάνια στην σαμπάνια!

γιατί σε αυτή τη ζωή ή είσαι ραδιούργος ή δεν είσαι...

Provato said...

δεν μιλάς, εεεε; κάνεις ότι δεν ακούς εεεεε;


Να μάθεις να με απειλάς.... μείνε τώρα χωρίς σχέση.... χεχεχεχοχοχοχιχιχι

Anonymous said...

Σκυλιασες που ο Νικολα απο οτι φαινεται γινεται προεδραρα

Urfurslaag said...

Ω Α ωχ αχ βαχ γαβ γαβ
βρίσκομαι σε κατασταση σοκ

αρφ ουρφ αχ βαχ

Anonymous said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold m3g6l7co