Friday, April 20, 2007

Ζητώ συγνώμη από όσους δεν έχω προλάβει να βρίσω.


Μετανοώ ειλικρινά και γονυπετής απολογούμαι στους διάφορους φασιστοειδείς, συμφεροντολόγους, καιροσκόπους, δειλούς, αγάμητους φίλους δεν έχω προλάβει να βρίσω ακόμα, αλλά ένας Ούρφουρσλάαγκ είμαι και έχω μόνο τρία χέρια οπότε καταλαβαίνετε, που να σας προλάβω όλους.

Θέλω επίσης με αυτή την ευκαιρία να ξεχωρίσω κάποιους, ελάχιστους ανθρώπους που έβρισα και αυτοί φέρθηκαν με σεβασμό και αξιοπρέπεια και όχι απαξιοτικά όπως ο Πασόκος Vrypan (Παναγιώτης Βρυώνης) η παρανοϊκά όπως το σκουλήκι που τρωει το μήλο του Μίμη Ανδρουλάκη (Θανασάκης)
Η ακόμα και αναίτια εχθρικά όπως ο εξαιρετικός αλλά φοβισμένος Γκαζμέτ Καπλάνι.

Πάντως μετά από όλες αυτές τις Μπλογκομαχίες έχω να σημειώσω τον Κωσταντίνο με το μπλόγκ εθνικισμός που άλλωστε του πήρα και συνέντευξη και τον Σπύρο Ντόβα με το μπλογκ Πολιτεύομαι που φέρθηκε πολύ εντάξει και εγώ νομίζω ότι τον στεναχώρησα.
Σόρυ Σπύρο. Είσαι αξιοπρεπής άνθρωπος. Θα σου φέρομαι ανάλογα.