Wednesday, March 28, 2007

ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΓΑΜΑΩ ΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.

Πολλοί φίλοι με ρωτούν γιατί είμαι τσαντισμένος και βρίζω σαν χαμάλης…

Φταίει το ότι ζω στα Μακντόναλτ Άιλαντς και όχι στην υπέροχη και φωτογόνο ΕΛΛΑΔΑ που ζείτε όλοι εσείς φίλοι μου, ευτυχισμένα και με αξιοπρέπεια. Στη χώρα μου συμβαίνουν περίεργα πράγματα (όπως απρόκλητοι και κτηνώδεις ξυλοδαρμοί φοιτητών από αστυνομικούς) που δεν θα συνέβαιναν ποτέ σε κανένα πολιτισμένο ευρωπαϊκό κράτος πόσο μάλλον στο δικό σας.

Στον έναν από τους χώρους εργασίας που διατηρώ ως ελεύθερος επαγγελματίας (ναι, εργάζομαι δεν τρωω μόνο μάνα εξ ουρανού)
Είμαι συνδρομητής του ΟΤΕ
Τα τελευταία 8 χρόνια
Έχω ΙSDN σύνδεση και πληρώνω 35 ευρώ κερατιάτικα το μήνα, γνωρίζοντας ότι με εξαπατούν κατάμουτρα και ότι εδώ και χρόνια κάνω τον μαλάκα….


Καθυστέρησα 16 μέρες να πληρώσω τον (υπέρογκο) λογαριασμό που μου έχουν στείλει…
Σήμερα ήρθα στον χώρο εργασίας μου, ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΤΟΥ ΟΤΕ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!!

Κύριοι, σας γαμώ την μάνα και εσάς και εσάς και εσάς.

15 comments:

Anonymous said...

Κύριε,

εαν ενθυμούμαι καλώς είχατε ισχυριστεί παλαιότερα πως είστε σαρκοβόρος. Γι' αυτό δε τρώτε μάννα εξ΄ουρανού?


Γιατί αφήσατε το λογ/μό 16 ημέρες απλήρωτο? Δε γνωρίζατε ότι θα σας το κόψουν και ότι θα σας χρεώσουν 7,5 Ευρώ ως "Τέλος Επανασύνδεσης"?

Τέλος, αν οι φίλοι σας ρωτούν γιατί βρίζετε σα χαμάλης, οι εχθροί τι σας ρωτούν?

Urfurslaag said...

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑΝΟΗΣΙΣ

Ουδέποτε είπα ότι είμαι σαρκοβόρος.


Δεν ενθυμούστε καλώς.

sikia said...

Αχ τα καθάρματα! Μη συγχύζεσαι όμως γλυκέ μου Ουρφ, σκέψου ότι πρόκειται περί κάφρων....
Και ότι η δύναμη της αγάπης μας ενώνει και ο χρυσός μας φέρνει πιο κοντά!

Anonymous said...

Κύριε,


Wednesday, March 14, 2007
O ΟΥΡΦΟΥΡΣΛΑΑΓΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ!

... εγώ είμαι.

Ο Oύρφουρσλάαγκ κανιβαλίζει άλλα μπλογκ.

...εγώ τρώω ναξιώτικη γραβιέρα και κρητικά παξιμάδια.

Urfurslaag said...

μμμμμ χρυσσσσόςςςςςςςςς

μμμμμμμ

Urfurslaag said...

"O ΟΥΡΦΟΥΡΣΛΑΑΓΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ!"= Ο ΟΥΡΦΟΥΡΣΛΑΑΓΚ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΧΟΡΤΑ

"... εγώ είμαι."=ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ

Urfurslaag said...

O ΟΥΡΦΟΥΡΣΛΑΑΓΚ τρώει μόνο ΜΠΛΕ ΦΑΓΗΤΑ

έχει μιλήσει άλλωστε για τις διατροφικές του συνήθειες εδώ

Anonymous said...

Kύριε (Ούρφους),

από πότε το μάννα κατατάσσεται στα χορταρικά? Αφού δεν είστε χορτοφάγος, επαγωγικά θα είστε σαρκοβόρος. Άλλωστε τρώτε τον Πολύδωρα, νες πα?

Όσο για τον άλλον (τον γραβιεροφάγο) δε μας αφορά. Ας πάει να πλΕρώσει το τΕλέφωνο πρώτα.

Urfurslaag said...

Συμφωνώ μαζί σας

Να πάει να πληρώσει το τηλέφωνο ο μαλάκας.

Μέχρι τότε θα απαντάω εγώ που έχω και DSL

Αλλά τον Πολύδωρα δεν τον έφαγα. Ζωντανός δεν είναι ακόμα;

Λυπούμαι αλλά πραγματικά δεν έχω ΤιΒι

Anonymous said...

Kύριε,

ε όχι και μαλάκας. Έχω πλΕροφόρηση ότι είναι καλό παιδί.

Urfurslaag said...

Mhn pisteyetai tipota


reject false icons

Anonymous said...

Κύριε,

έχετε γίνει κίτρινος από τη ζήλια σας - ένα τόνο πιό έντονο από το χρώμα που μέχρι πρόσφατα είχατε στο blog σας.

Urfurslaag said...

Κύριε

Λάθος κάνετε. Δεν είμαι κίτρινος είμαι χρυσός διότι άγγιξα τον εαυτό μου.

Την ζήλεια την αγνοώ.

Urfurslaag said...

Νομίζω ότι πρέπει να ανεβάσω ένα πιο βίζουαλ ποστ, να μιλάμε αλλά να έχουμε και μια εικόνα να χαζεύουμε βρε αδερφέ.

Anonymous said...

Θέλω και'γω bλουκουμάδες!