tag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post8082660889607908314..comments2023-11-03T12:09:02.319+02:00Comments on ______________Λιανοκλάδι______________: Κάνοντας ζιγκ-ζαγκ στις νερατζιές με τον Πλεύρη (σκέψεις για τη λογοκρισία)Urfurslaaghttp://www.blogger.com/profile/03682631859493987525noreply@blogger.comBlogger61125tag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-26353189559252922392011-02-01T11:51:01.019+02:002011-02-01T11:51:01.019+02:00скачать kazantip voices
http://downnipteo.p...скачать kazantip voices <br />http://downnipteo.prv.pl/bgdg.html скачать double fault цинизм и пафосAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-70892757327620277512011-01-16T23:30:53.081+02:002011-01-16T23:30:53.081+02:00Urteter nuytre: http://skachayhore.yourfreehosting...Urteter nuytre: http://skachayhore.yourfreehosting.netAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-44813481805931293332010-11-16T13:42:58.546+02:002010-11-16T13:42:58.546+02:00Найти лучшее: скачать заставки для windows xpНайти лучшее: <a href="http://downfet.ugu.pl/kylt.html" rel="nofollow">скачать заставки для windows xp</a>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-80645329845909824702009-02-02T21:10:00.000+02:002009-02-02T21:10:00.000+02:00Που τραβάμε την καλύτερη μαλακία;Θα σας εξομολογηθ...Που τραβάμε την καλύτερη μαλακία;<BR/><BR/>Θα σας εξομολογηθώ την αμαρτία μου.Γουστάρω τρελά να διαβάζω ερωτικές ιστορίες από πορνοπεριοδικά & να τραβάω μαλακία με τις ώρες φαντασιώμενος εμένα να παίζω στα γαμήσια.<BR/>& καβλώνω & δεν κολλάω & AIDS.<BR/>ΑΛΛΑ ΕΧΩ 1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ.<BR/>ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΒΑΖΕΙ & ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ & ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΤΣΟΝΤΑΚΙΑ.<BR/>Τώρα τελευταία όμως διάβασα δεν χρειάζεται να πηγαίνω σε τσοντάδικα.Άκουσα ότι κυκλοφορεί 1 βιβλίο "ΖΙΓΚ ΖΑΓΚ ΣΤΙΣ ΝΕΡΑΤΖΙΕΣ" κάποιας λογοτέχνιδος ΕΡΣΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ λέγεται που έχει πάρει & ΚΡΑΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ & ευτυχώς παρά την περιπέτεια που είχε στα δικαστήρια,ξανακυκλοφορεί στις σχολικές βιβλιοθήκες.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ αλλά είδα σήμερα σε κάποια ιστοσελίδα http://666storage.blogspot.com/2008/05/blog-post.html ΥΠΑΡΧΕΙ & ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΟΙ http://youtube.com/watch?v=Yt7yDsdULJs που είχαν αναρτήσει μια αίτηση ενός δικηγόρου στα δικαστήρια που έγραφε κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο.ΚΑΒΛΩΣΑ ΔΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΜΑΖΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ pornosites για να δούμε πώς θα τραβήξουμε γρηγορότερα μαλακία.ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΣΤΟ 1 ΧΕΡΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ & ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ.<BR/><BR/>ΕΡΣΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ(Λογοτεχνία)«Πόσο υπέροχο είναι να είσαι άρρωστος, ότι ο πυρετός φτιάχνει την καλύτερη μαστούρα κι’ ότι το πιο άγριο σεξ γίνεται μετά το χειρουργείο όταν είσαι ακόμα ναρκωμένος, Κι’ ότι μιά φορά μέσα στην εντατική είχε δει ένα δικέφαλο πέος»!! (σελ. 18-19).<BR/><BR/>ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΓΝΩΣΤΩΝ στο internet(πορνογραφία)... Ο πούτσος μου εκρήγνυται και τα χύσια, αποτέλεσμα της εντατικής εργασίας του, καταλήγουν τα μισά στο στόμα του και τα υπόλοιπα τ’ αφήνω στο σώμα του…<BR/><BR/>ΕΡΣΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ(Λογοτεχνία)«με μία μπύρα στο ένα χέρι και τον πούτσο στο άλλο...»!! (ένθ.ανωτ.).<BR/><BR/>ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΓΝΩΣΤΩΝ στο internet(πορνογραφία)...Πριν προλάβω να καταλάβω τι έγινε, βρέθηκα με άλλον ένα πούτσο στο άλλο χέρι...<BR/><BR/>ΕΡΣΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ(Λογοτεχνία)«μικρά μυτερά στήθη» με «ρώγες... σκληρές και τσιτωμένες σαν κουκούτσια ελιάς» (σελ. 49).<BR/><BR/>ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΓΝΩΣΤΩΝ στο internet(πορνογραφία)...<BR/>Εντάξει είπε και χαμογελώντας αχνά, έκατσε στην άκρη του καναπε, η μέση της ήταν στητή και σαν αποτέλεσμα το ιδρωμένο της φόρεμα, κόλλησε στα μικρά μυτερά στήθη της…<BR/><BR/>ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΕ,ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΩ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. <BR/><BR/>http://makelio.blogspot.com/2009/02/vs.htmlAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-4295475711099368282009-01-29T21:21:00.000+02:002009-01-29T21:21:00.000+02:00Ανεξάρτητα του αν ο δικαστής χρησιμοποιεί κατάλληλ...Ανεξάρτητα του αν ο δικαστής χρησιμοποιεί κατάλληλα επιχειρήματα νιώθω πολύ καλά την απόγνωσή του. Η κοινωνία μας είναι σάπια. Ξυπνήστε ρε! Σε ποια χώρα του κόσμου επιτρέπεται οι σχολικές βιβλιοθήκες να περιέχουν τέτοια βιβλία; Σε ποια χώρα του κόσμου θα ανέχοντο οι γονείς να διαβάζουν τα παιδάκια στα βιβλία της σχολικής βιβλιοθήκης για πηδήματα και δικέφαλα πέη, για σεξ με το ψυγείο και άγριο σεξ στο χειρουργίο; <BR/>Σε ποιά χώρα του κόσμου ένα τέτοιο "λογοτεχνικό" κείμενο θα έπαιρνε βραβίο λογοτεχνίας και πολύ περισσότερο θα μοιραζόταν αγορασμένο με τον ιδρώτα του λαού στις βιβλιοθήκες των σχολείων ώστε να έχουν πρόσβαση τα μικρά παιδάκια;<BR/>ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-66643407605956195922008-09-04T15:12:00.000+02:002008-09-04T15:12:00.000+02:00Καταρχάς δεν πρόκεται για θέμα "ελευθερίας του λόγ...Καταρχάς δεν πρόκεται για θέμα "ελευθερίας του λόγου" ή "λογοκρισίας" γιατί δεν απαγορεύτηκε το βιβλίο σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας.<BR/>Το βιβλίο βγήκε από τις παιδικές βιβλιοθήκες των σχολείων.<BR/>Σίγουρα "δεν ήταν κατάλληλο για άτομα κάτω των 18 ετών" όπως και οι τσόντες που παίζουν μερικά κανάλια μεταμεσονύκτια.<BR/><BR/>Από την άλλη όμως, ναι, συμφωνώ ότι υπάρχει λογοκρισία γιατί το βιβλίο του Πλεύρη "Εβραίοι, όλη η Αλήθεια" τιμωρήθηκε με 14 μήνες φυλάκιση για δήθεν ρατσισμό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-29230728555035487762008-08-30T01:08:00.000+02:002008-08-30T01:08:00.000+02:00Μου προξενεί πραγματικά θλίψη η κατάντια των Ελλήν...Μου προξενεί πραγματικά θλίψη η κατάντια των Ελλήνων. Από την μια οι παρα-μετα-μοντέρνοι θολοκουλτουριαραίοι του δώσε και μένα μπάρμπα, βάλε και ολίγον από τούτο και εκείνο και το άλλο, αχταρματζήδες και εκλεκτικοί συνάμα, δημοκράτες υπερ πάσης αμφιβολίας αλλά και ταυτόχρονα με ελιτιστική συμπεριφορά. Και από την άλλη οι λιγώτερο προοδευτικοί, οι συγκρατημένοι, άλλοτε εθνικιστές ή αγνοί πατριώτες, έστω απλοί πολίτες που όμως χαμένοι μέσα στο φρενοκομείο που λέγεται "μοντέρνο ελληνικό κράτος" όπου η κοινή λογική εξέλιπεν και το αυτονόητο έχει απαξιωθεί, ψαχνουν απεγνωσμένα δίνοντας μάχες οπισθοφυλακής να περισώσουν κάτι, δίκην σωσίβιου, στην επερχόμενη πλημμυρίδα.<BR/><BR/>Οι πρώτοι μεν (οι προοδευτικοί) είναι αποφασισμένοι για όλα, τα δέχονται όλα χωρίς κριτική, χωρίς αντιστάσεις, όλα μέσα στο παιχνίδι, όλα παίζουν. Μιά ατομική βόμβα, πυρηνική σύντηξη που όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει. Ένας Αρμαγεδών για όλες τις χρήσεις. Σου λένε εδώ πιάσαμε πάτο, χειρότερα δεν γίνεται, ας καταλύσουμε τα πάντα να αρχίσουμε από την αρχή. Αλλά όταν όλα γρεμισθούν (έστω καλώς) μετά θα χρειασθούμε μιά ΒΑΣΗ για την ανοικοδόμηση. Ποιά είναι αυτή; Κανείς δεν ξέρει... Αυτό που σίγουρα ξέρουν είναι ότι δεν μπορεί να είναι ούτε η ΠΑΤΡΙΔΑ, ούτε η ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ούτε η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ γιατί αυτό το "απαίσιο" τρίπτυχο το καβάντζωσε με copyright η γαμημένη η χούντα. Είναι λοπόν εκτός από "ντεμοντέ" και εξοβελισμένο στο πυρ το εξώτερον. Οπότε στην θέση της πατριδας θα βάλουμε την ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, αντι για θρησκεία την τράπεζα, την μετοχή ή ακόμη και την ποδοσφαιρική ομάδα της προτίμησής του ο καθένας (το Δωδεκάθεο παρότι έχει ρεύμα είναι ασύμφορο, εδώ με τριαδικό Θεό και έχουμε γεμίσει εκκλησίες, φαντάσου με δώδεκα συν τους ημίθεους και βάλε) όσο για την οικογένεια, χμ, χμ, ποιός χέστηκε τώρα για οικογένεια, εγώ ο "Μητσάρας" (Μίμης) θα κάνω ένα σύμφωνο κοινής συμβίωσης με τον φίλο μου τον Νώντα (Ντίντης) και αν η επιστήμη ΔΕΝ τα έχει καταφέρει μέχρι τότε να κάνει εξωσωματική στον άνδρα, ε τότε θα υιοθετήσουμε κανα-δυό σκυλάκια, γατάκια, παπαγαλάκια, άντε και αφρικανάκια πρόσφυγες από την γενοκτονία της Ροδεσίας, το πετ-σοπ να'ναι καλά και οι τριτοκοσμικοί δικτάτορες και θα είμαστε μιά χαρά "οικογένεια". Δηλαδή ο Ρεμί του Έκτωρος Μαλώ στο "Χωρίς Οικογένεια" άσχημα τα κατάφερε όταν κατάλαβε ότι η μαμά του ΔΕΝ ήταν η μαμά του; Όχι πείτε μου! <BR/><BR/>Αυτή είναι η εναλλακτική μας πρόταση, μία πρόταση που από ΚΑΙΝΗ καταλήγει με μαθηματική ακρίβεια στο ΚΕΝΗ. Οπότε φτού και από την αρχή να ξανα-μανα-ανακαλύψουμε τον τροχό.<BR/><BR/>Όσο δε για τους δεύτερους, τους "μη προοδευτικούς" εκεί να δεις κατάντια. Έχουν χάσει τα αβγά και τα πασχάλια με τα διάφορα περίεργα, ενίοτε φαιδρά και κατά κανόνα γραφικά που ακούνε, βλέπουν και είναι εκ των πραγμάτων αναγκασμένοι να ανέχονται "εν ονόματι της προόδου". Και ελλείψει ηγέτη, είναι βλέπεις της μόδας να είσαι "αντι-" τις μέρες αυτές (αντι-έλληνας, αντι-φάς, αντι-ο,τιδήποτε, αντι-κύθηρα(!) και πάει λέγοντας) άφησαν το πεδίο της μέσης οδού ελεύθερο και το λυμαίνονται οι ακραίοι. Αυτοί που μιλάνε για Δημοκρατία, αλλά καίνε βιβλιοπωλεία και αυτοί που θέλουν δικαιοσύνη αλλά την ενοούν να εφαρμόζεται όπως τους συμφέρει. Αυτοί που αντί να πάνε στην "Αγορά" να συζητήσουν και να επιχειρηματολογήσουν κατεβαίνουν με κουκούλες και κράνη, λοστούς και μαχαίρια για να ξεκαθαρίσουν απλήρωτους λογαρισμούς.<BR/><BR/>Αυτή είναι η σημερινή δημοκρατία σας κωλο-έλληνες. Η "δημοκρατία" του φωνακλά, του τσαμπουκά, του τσαχπίνη και του πιό καπάτσου. Η φαυλοκρατία του αδίκου. Δηλαδή μιά στυγνή ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ των δειλών, των μέτριων, των ανώνυμων, των ατομιστών. Και των λίγων. Μιά ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ μεσαιωνικού τύπου που όταν εκπέσει, πάλι σκοτάδι, μεσαίωνα θα φέρει.<BR/><BR/>--<BR/><BR/>Μου αρέσει που το πλέον φυσιολογικό, λογικό και πρακτικό συνάμα θα ήταν να δώσετε ένα link με το βιβλίο. Αφού δε το διαβάσουμε, ο καθένας να καταθέτει τις απόψεις του. Τώρα συζητάτε σαν τις μωρές παρθένες για την ανεπάρκεια του δικαστικού συστήματος, κλπ, κλπ, και την ανελαστικότητα της κοινωνίας μας. Αφού τα ξέρατε όλα αυτά, τι καμώνεστε ότι "κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο τηε Δανιμαρκίας". Μπλά - μπλά - μπλά είστε όλοι σας μπλα-μπλάδες, υποκριτές και φαφλατάδες.<BR/><BR/>Μα καλά, από το 1821 σε μεταπρατικό, μιμητικό, κακέκτυπο κράτους ζουμε, ποιός σας είπε ότι είχαμε ποτέ κοινωνική κουλούρα στην Ελλάδα;<BR/><BR/>Περαστικά μας ...Δημήτριοςhttps://www.blogger.com/profile/09506035997406276042noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-36998195356522315142008-08-26T14:22:00.000+02:002008-08-26T14:22:00.000+02:00@Anonymous: "Οι έχωντες νου δε χρειάζονται τιποτα ...@Anonymous: <I>"Οι έχωντες νου δε χρειάζονται τιποτα περισσότερο. Οι υπόλοιποι "τον αραπη κι αν τον πλένεις..."."</I><BR/><BR/>Πόσο, μα πόσο δίκιο έχεις, ω ανώνυμε, που μας είπες τί ψηφίζεις, και τί <B>θα</B> ψηφίσεις, αλλά ένα όνομα δεν άφησες.<BR/><BR/>Κατά τ'άλλα, Hellenic Revenge foreva.<BR/><BR/>Καλή σχολική χρονιά και καλά μυαλά.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-54651199285519155162008-08-26T03:07:00.000+02:002008-08-26T03:07:00.000+02:00Αν αυτη η ... BEEP,BEEP,BEEP ειναι συγγραφέας, εγώ...Αν αυτη η ... BEEP,BEEP,BEEP ειναι συγγραφέας, εγώ είμαι θεός !<BR/><BR/>Να, πάρτε μια ώραία συνέντευξη (θα μπορούσε να είναι και τεστ ευφυιας) της συγγρα(φ/π)έος για μια μικρή επιφοίτηση:<BR/><BR/>http://hellenicrevenge.blogspot.com/2008/04/blog-post_9347.html<BR/><BR/>Μη ξεχάσετε να διαβασετε τα σχόλια, είναι ενδιαφέροντα...<BR/><BR/>Πότε πια θα αποκτήσουν μερικοί την ευφυια να ξεχωρίζουν τα μαθηματικά σύνολα {σωστο / λάθος} ή {δίκαιο / άδικο} από το {δεξιές ιδεολογίες / αριστερές ιδεολογίες / άλλες ιδεολογίες} ...<BR/><BR/>Μη προσπαθήτε να τα ταυτίσετε, γιατί κατι τετοιο μονο ηλιθιο μπορεί να χαρακτηριστει...<BR/><BR/>Και σε περίπτωση που προσπαθείτε να ταυτίσετε τα σύνολα {δεξιές ιδεολογίες / άλλες ιδεολογίες} και {θρησκευτικό αίσθημα / αθεϊα} τότε αγγίζετε τον ορισμό της ηλιθιότητας...<BR/>Συζητουσα καποια μερα μα κάποιους και τους έκανε μεγάλη εντύπωση που ένας δικαστής ανέφερε τη θρησκεία μας σε απόφασή του. Τον είπαν μαλιστα και ακροδεξιό (λες και τον γνώριζαν απο το στρατό) για αυτον τον λόγο. Τότε λοιπον αυτοι που εγγραψαν το Συνταγμα και αυτοί που το αναθεωρούν είναι και αυτοί ακροδεξιοί αφού αναφέρονται σαφέστατα για το θρησκευτικό χαρακτήρα του έθνους και της παιδέιας μας. Και ακροδεξιοί είναι και οι δικαστές αφου σε βάζουν να ορκιστεις στο ευαγγέλιο όταν σε καλουν σαν μάρτυρα.<BR/><BR/>Ότι έκανε ο Πλευρης είναι νομιμο.<BR/>Τέλος.<BR/><BR/>Εκτός αυτού είναι λογικό, σωστό και οδηγεί στην εφαρμογή Συντάγματος.<BR/>Γι αυτο και η απόφαση τον δικαιώνει.<BR/>Τέλος.<BR/><BR/>Αυτά απο έναν "αναντάμ παπαντάμ" αριστερο-κεντρόο που, εαν οι πολιτικοι εκφραστές του συνεχίσουν τις ίδιες μαλακίες θα πάει στην ακριβώς αντίθετη πλευρά για να ψηφίσει - ακούσατε, ακουσατε - το Λ.Α.Ο.Σ. . Τουλάχιστον εκεί υπάρχουν ανθρωποι με την υποτυπώδη λογική, παρόλο που την εκφράζουν με τον πιο αγριο και αποκρουστικό τρόπο.<BR/><BR/>Όσο για την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης που ΟΛΟΙ φωνάζουν, τέτοια μπουρδέλα που τα κάνατε τα σχολεία και τα πανεπιστήμια, σε τελική ανάλυση καλύτερα να γίνουν ιδιωτικά. Χειρότερα απο τώρα δε θα είναι. Τουλάχιστο θα προσφέρουν ποιοτική παιδεια και όχι αηδίες για διάπλαση ηλιθίων παίδων...<BR/><BR/>Τα υπόλοιπα τα λέει το link που έδωσα. Οι έχωντες νου δε χρειάζονται τιποτα περισσότερο. Οι υπόλοιποι "τον αραπη κι αν τον πλένεις...".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-82013052741011517792008-05-06T00:11:00.000+02:002008-05-06T00:11:00.000+02:00"Αφού η κ. Σωτηροπούλου είναι τόσο καλή (και βραβε...<I>"Αφού η κ. Σωτηροπούλου είναι τόσο καλή (και βραβευμένη, ντε!) γιατί δεν βάζουμε κι άλλα βιβλία της στις σχολικές βιβλιοθήκες?"</I> <BR/><BR/>Έλα ντε! Στείλε γράμμα στον Στυλιανίδη και πρότεινέ το. Μη ξεχάσεις να μας πείς τί σου απάντησε.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-541043146782355732008-05-06T00:03:00.000+02:002008-05-06T00:03:00.000+02:00Αφού η κ. Σωτηροπούλου είναι τόσο καλή (και βραβευ...Αφού η κ. Σωτηροπούλου είναι τόσο καλή (και βραβευμένη, ντε!) γιατί δεν βάζουμε κι άλλα βιβλία της στις σχολικές βιβλιοθήκες?<BR/><BR/>Ευγενικά παραθέτω:<BR/><BR/>* Το «Διακοπές χωρίς πτώμα» <BR/> <BR/>Η ιστορία του βιβλίου, αν υπάρχει, είναι πολύ ισχνή. Μια νεαρή γυναίκα, η Σάρα, πηγαίνει για θερινές διακοπές στο σπίτι μιας φίλης της και τελικά σκοτώνει το παιδί της. Η ηρωίδα με μια τρέχουσα δηλητηριώδη γλώσσα καταγράφει τις μύχιες υποσυνείδητες και συνειδητές απωθήσεις προς τα περιβάλλοντα πρόσωπα και πράγματα. Αρνούμενη το γυναικείο προορισμό της, αποστρέφοντας το πρόσωπό από την ιερή μητρότητα, αναζητώντας την τρυφερότητα μιας φευγαλέας αγάπης που υπόσχεται, ίσως, ένα ευγενικό τυχαίο ανδρικό πρόσωπο, επιδίδεται σε γελοίες θανατηφόρες σεξουαλικές εμπειρίες ή σε μοναχικούς αυτοερωτισμούς, σκοτώνοντας σαδιστικά το αρχέτυπο της γυναικείας υπόστασης. Με μίσος προς την μητέρα που τη γέννησε, καταστρέφει οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας μαζί της και με την ίδια αποστροφή αναζητεί και δολοφονεί το παιδί που ουσιαστικά είναι η ίδια, σαν μια πράξη εκδίκησης, σαν μια πράξη παιδοκτονίας όμοια μ' εκείνη της Μήδειας που αρνείται τη ζωή έτσι όπως έχει καταντήσει.<BR/><BR/><BR/>* Το "εορταστικό τριήμερο στα Γιάννενα"<BR/> <BR/>Ο τίτλος του αφηγήματος στεγάζει μια ιστορία που εκτυλίσσεται το τριήμερο 27, 28, 29 Οκτωβρίου. Μια γυναίκα που πλένει πιάτα σ' ένα μικρό εστιατόριο στο δρόμο Αγρινίου Ιωαννίνων δέχεται την πρόταση ενός περαστικού άντρα, οδηγού κάποιου αυτοκινήτου για μια τριήμερη βόλτα στα Γιάννενα. Στο ξενοδοχείο που θα καταλύσουν αρχίζει ο εφιάλτης. Εκεί συμβαίνουν πλείστα αντιεορταστικά. Ο άντρας, θα αποποιηθεί την ερωτική προσφορά της γυναίκας, είναι κρυψίνους, κυκλοθυμικός, βίαιος, φιγούρα του σύγχρονου άγχους ενώ εκείνη είναι μια ακαταστάλαχτη ύπαρξη που δεν μπορεί να προσδιορίσει τι την ευχαριστεί και τι την τρομάζει. Θα βγει μια στιγμή έξω αλλά στην επιστροφή ο οδηγός την αρπάζει, την κλείνει στην τουαλέτα όπου ζει ή ονειρεύεται μια κόλαση, την τιμωρία της για την έξοδο στην πόλη. Όσα ζει τώρα είναι απροσδιόριστα και νεφελώδη. Είναι οδύνη μαζί κι αναμονή ηδονής… Τη δεύτερη μέρα, τη μέρα της γιορτής το πηχτό γκρίζο σάλιο που εκκρίνει κάποιο όργανό του, θα φυλακίσει τη γυναίκα σ' ένα στεγνό, χωμάτινο νάρθηκα. Την Τρίτη μέρα ο άντρας θα τραφεί με τις σάρκες της γυναίκας<BR/><BR/><BR/><BR/>*Την "Φάρσα"<BR/> <BR/>Η «Φάρσα» είναι το μανιφέστο της επαναστατημένης γυναίκας - επαναστατημένη στο μέτρο που ο άντρας είναι ακόμα ο απόλυτος άρχων, που κρατάει τα ηνία, αφού δεν έχει εκλείψει η βασιλεία του ούτε στους ουρανούς, ούτε επί της γης. Η ευρωπαία γυναίκα ζει ακόμα αυτή τη μεσαιωνική φαντασίωση της απόλυτης εξουσίας, μια εξουσία που συμβολίζεται από τον Φαλλό ως αντιπρόσωπο της δύναμης του αρσενικού στοιχείου. Η επαναστατική πράξη συνίσταται στην υπονόμευση αυτής της δύναμης με τη γελοιοποίησή της, την καταβαράθρωσή της με το γέλιο. Τουλάχιστον αυτό είναι το σύστημα της φάρσας που υποδηλώνει και ο τίτλος. Μ' ένα σμπάρο χτυπιούνται συλλογικά η σοβαροφάνεια, η αξιοπρέπεια, τα αξιώματα, η γραφειοκρατική νοοτροπία , ο στόμφος και άλλα παρόμοια στομφώδη και συν τοις άλλοις αυτή καθεαυτή η φυσιολογική ανδρικότητα που γίνεται το παίγνιο ενός τηλεφωνικού αγώνα που καταλήγει σε μια παροδική τηλεφωνική συνουσία στην οποία συμμετέχει σύσσωμο το έθνος με την ιστορία του, ηρωικά πραγματοποιημένη στο κενό.<BR/><BR/><BR/><BR/>*το «Δαμάζοντας το κτήνος»<BR/><BR/><BR/> Ο ήρωας, ο Άρης, πενηντάρης, σύμβουλος υπουργού και κομματικό στέλεχος του κυβερνώντος κόμματος, τέως αριστερός και με συμμετοχή στην αντίσταση κατά της δικτατορίας, ζει στο πολυτελές σπίτι του στα βόρεια προάστια με τη γυναίκα του και το νεαρό γιο του. Έχει την ερωμένη του για να πραγματώνει την εμμονή του με το σεξ. Η διαταραγμένη νοητικά μητέρα του διαμένει με την απαραίτητη οικιακή βοηθό. Ο γάμος του είναι νεκρός, η γυναίκα του αποξενώνεται από αυτόν και ο γιος του προσκολλάται σ' έναν περιθωριακό φίλο. Επιπλέον ο Άρης πιέζεται από κάποιο κομματικό στέλεχος για να προωθήσει μια επένδυση με το ανάλογο κέρδος. Ποιητής ο ίδιος ετοιμάζεται για μια εκδήλωση που ετοιμάζει γι αυτόν η ένωση συγγραφέων και αποφασίζει να γράψει ένα ποίημα και να το απαγγείλει σ' αυτήν. Ο Άρης αγωνίζεται να δαμάσει το κτήνος της έμπνευσης γράφοντας το ποίημα που θα του φέρει τον θρίαμβο. Όμως ο κόσμος του ανατρέπεται. Η ερωμένη του τον εγκαταλείπει, η γυναίκα του γνωρίζει τον σαρκικό έρωτα στην αγκαλιά του περιθωριακού φίλου του γιου του, η μητέρα του πεθαίνει μόνη, ο υπουργός του συμπράττει στη διαφθορά και το ποίημα του δεν είναι τελικά καλό.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-75490562081235234412008-05-05T23:35:00.000+02:002008-05-05T23:35:00.000+02:00Καλησπέρα κι από μένα, middlefingerhellas.Λες ότι ...Καλησπέρα κι από μένα, middlefingerhellas.<BR/><BR/>Λες ότι δεν σε πολυενδιαφέρει το θέμα, αλλά εγώ πολύ στέρεα διατυπωμένες είδα τις απόψεις σου. <BR/><BR/>Μην μπερδεύεις το βιβλίο της Ρεπούση με ένα λογοτεχνικό βιβλίο, δεν έχουν καμία σχέση. Και φυσικά δεν έχει σχέση με φαινόμενα τύπου Σουφλιά. <BR/><BR/>Η λογική του "δες τί συμβαίνει" είναι πολύ βάσιμη, κατά τη γνώμη μου, απέναντι στο ερώτημα "είναι αυτές οι λέξεις κατάλληλες για παιδιά;" Αν δεί κανείς πώς μιλούν τα παιδιά (και αν θυμηθεί πώς μιλούσαμε όλοι μας) θα πάρει την απάντησή του. Όλοι βρίζαμε, θεωρώντας το μαγκιά ή όχι, και μια χαρά άνθρωποι βγήκαμε (σχεδόν :P).<BR/><BR/>Αλλά όλη αυτή η συζήτηση έχει ξαναγίνει παραπάνω, και είναι άσκοπο να επαναλαμβάνεται.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-35451477611092885532008-05-05T19:33:00.000+02:002008-05-05T19:33:00.000+02:00για να ειμαι ειλικρινης βαριεμαι..ουσιαστικα δεν μ...για να ειμαι ειλικρινης βαριεμαι..ουσιαστικα δεν με πολυνοιαζει το ζητημα..<BR/><BR/>απλα διαβασα καμια δεκαρια μπινελικια που χει μεσα και κατι προτασεις καπως γκαου...τεσπα...ισως και να χουν δικιο και αυτοι που λενε πως το βιβλιο ανηκει στις προθηκες των βιβλιοπωλειων και οχι των σχολικων βιβλιοθηκων...απο την αλλη ισως να χουν δικιο οι ιδεολογικοι ομοιδεατες της κυριας σωτηροπουλου(αν και υποψιαζομαι οτι ειναι το ιδιο ρευμα που δημιουργησε και ανεθρεψε τον συνωστισμο της ρεπουση)<BR/>το σιγουρο ειναι παντως πως οι λογικες του στυλ"εδω της πουτανας γινεται σε αυτα κολας?"δεν εχουν ιδιαιτερη βαση..θυμιζουν τυπο που αναπαυοντας την συνειδηση του με το αυθαιρετο "καστρο"του σουφλια κοβει καμια εικοσαρια δεντρα"μωρε"για να σηκωσει το φτωχοκαλυβο του"μα για 50 τετραγωνικα κανουμε ετσι?"<BR/>και ετσιτοελληνικομπουρδελο διογκωνεται<BR/><BR/>πολλα ειπα για ενα θεμα που δεν με απασχολει ιδιαιτερα φαντασου την φλυαρια μου σε αλλα.<BR/>την καλησπερα μουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-71578630553832864912008-05-05T18:37:00.000+02:002008-05-05T18:37:00.000+02:00Ναι όντως, πολύ αντιφατική η κοινωνία μας. Όπως έχ...Ναι όντως, πολύ αντιφατική η κοινωνία μας. Όπως έχω ξαναπεί στα σχόλια εδώ, πέρνα έξω από ένα σχολίο και μετά έλα να μου πεις αν σε πειράζουν οι λέξεις ενός βιβλίου. Επίσης, επισκέψου το link που δίνω παραπάνω, στην Παιχνιδούπολη του Νάσου. Εκεί αναφέρεται το πλαίσιο στο οποίο ανήκει η φράση "δικέφαλα πέη", και κάνε τον κόπο να το διαβάσεις.<BR/><BR/>Όντως, τα βραβεία δεν λένε και πολλά, το είπα και μόνος μου άλλωστε. Το μόνο που λένε για μένα (όπως είπα), είναι ότι το βιβλίο αυτό είναι άξιο προσοχής.<BR/><BR/>Διάβασε τα προηγούμενα σχόλια, εδώ και στην Παιχνιδούπολη, και μη με αναγκάζεις να λεω τα ίδια και τα ίδια.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-81063091349689244522008-05-05T18:35:00.000+02:002008-05-05T18:35:00.000+02:00βεβαια θα πει κανεις πως αυτη ειναι η λογικη της ...βεβαια θα πει κανεις πως αυτη ειναι η λογικη της αδρανειας.η χαρα της αναβλητικοτηταςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-71039579213403588842008-05-05T18:32:00.000+02:002008-05-05T18:32:00.000+02:00to θεμα ειναι πως αν στην ελλαδα λειτουργουσε το κ...to θεμα ειναι πως αν στην ελλαδα λειτουργουσε το κρατος θα επρεπε να αρχισει το μαχαιρι απο τα πρωιναδικα και τα μεσημεριανα αποβλητα και μετα να ασχοληθει με νερατζιες και πορτοκαλεωνεςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-63371853950161230802008-05-05T18:31:00.000+02:002008-05-05T18:31:00.000+02:00frapdigo..τα βραβεια ειδικα στην ελλαδα δεν λενε τ...frapdigo..τα βραβεια ειδικα στην ελλαδα δεν λενε τιποτα...ειναι γνωστες οι συντεχνιες (αριστερες συνηθως)που αναδεικνυουν καθηγητες απο την μια στιγμη και βιβλια..<BR/> (δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο βιβλιο)<BR/>εν τουτοις παντως με την ιδια λογικη με την δικια σου θα μπορουσε να πει καποιος πως.."αφου ο εισαγγελεας,ο δικαστης το απαγορευεσε αρα αυτο κατι σημαινει για το βιβλιο.."Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-39826918086957358822008-05-05T18:26:00.000+02:002008-05-05T18:26:00.000+02:00εδω που τα λεμε...το μαλακας στην τηλεοραση στα δε...εδω που τα λεμε...το μαλακας στην τηλεοραση στα δελτια ειδησεων απαγορευεται δια ροπαλου...ωστοσο τα δικεφαλα πεη στα σχολεια επιτρεπονται και προαγουν την παιδεια..<BR/>μες την αντιφαση αυτη η κοινωνια μαςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-74416581840666965642008-05-05T17:23:00.000+02:002008-05-05T17:23:00.000+02:00Δε "με λες" κι εσύ ανώνυμε, πώς κατακρίνεις εσύ έτ...Δε "με λες" κι εσύ ανώνυμε, πώς κατακρίνεις εσύ έτσι ένα βιβλίο που δεν έχεις καν διαβάσει; (έτσι συμπεραίνω τουλάχιστον, αφού με ρωτάς αν είναι αυτό το "είναι το βιβλίο που συνουσιάζεται κάποια με το ψυγείο της;") <B>Ειδικά όταν αυτό έχει βραβευτεί.</B><BR/><BR/>Δεν λέω πως αυτό σημαίνει απαραίτητα ότι θα αρέσει σε όλους, αλλά σίγουρα σημαίνει ότι κάτι καλό έχει να πεί, άρα αξίζει μια καλοπροαίρετη αντιμετώπιση, έτσι; <BR/><BR/>Και όχι, <A HREF="http://paixnidoupoli.blogspot.com/2008/04/blog-post_16.html" REL="nofollow">Αντιγράφοντας από την Παιχνιδούπολη του Νάσου, που έχει διαβάσει το βιβλίο, σου λέω ότι "δεν είναι αυτό το βιβλίο που κάποια κάνει έρωτα με το ψυγείο της". Σου παρουσιάζω τα σχετικά του σημείου στο οποίο αναφέρεσαι, αλλά όχι αποκομμένο, όπως το δίνει ο Πλεύρης:</A><BR/><BR/>"Αν όμως μπει κάποιος στον κόπο να διαβάσει και το βιβλίο, θα καταλάβει εντελώς άλλα. Η Νίνα είναι μία έφηβη ερωτευμένη με έναν συνομίληκο (άνθρωπο!), τον Στέφανο. Στο οικογενειακό καφενείο που δουλεύει, όποτε βρίσκει ευκαιρία πηγαίνει στη βεράντα, πίσω από την κουζίνα (με ψυγείο ;-)) του καφενείου, ονειροπολεί τον έρωτά της και λέει συνέχεια «σ΄αγαπώ». Η σκηνή με το ψυγείο, σωστά τοποθετημένη στο πλαίσιό της, ερμηνεύεται αβίαστα: Το «σ’ αγαπώ» της κοπέλας απευθύνεται στο νεαρό αγόρι, και αγκαλιάζοντας το ψυγείο φαντάζεται πως αγκαλιάζει το αγόρι αυτό (βλ. στο βιβλίο το κεφ. 6, σελ. 74-80)."<BR/><BR/>Εντάξει τώρα; <BR/><BR/>Με ρωτάς τί το ιδιαίτερο είχε το βιβλίο. Θα σου απαντήσω ότι περιμένω να το διαβάσεις και να μου πεις τη γνώμη σου, αν σου άρεσε ή όχι. Επίσης θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη της κόρης σου. Αυτό είναι θέμα γούστου, και σίγουρα δεν αποτελεί λόγο να βγεί από τις βιβλιοθήκες.<BR/><BR/>Αν, από την άλλη, νομίζεις ότι το βιβλίο "δεν είναι πρέπον", σε καλώ να διαβάσεις τα σχόλια σε αυτό το post και στην Παιχνιδούπολή, στο παραπάνω link, για να μην αναγκάζομαι να λέω τα ίδια και τα ίδια. Επίσης, κρίνε το ποιόν του λόγου ενός πολέμιου του βιβλίου και υπερασπιστή της (ψευτο)"ηθικολογίας" στα σχόλια της Παιχνιδούπολης.<BR/><BR/>Καλά κάνεις και διαλέγεις το καλύτερο για την κόρη σου, αλλά ποιός ορίζει τί είναι καλύτερο; Εσύ πώς το ορίζεις; Θα σε συμβούλευα, για την καλύτερη διαπαιδαγώγηση του παιδιού σου, να αφουγκραστείς τα συνομήλικά του παιδιά. Τα είπα όμως και παραπάνω, ας μην επαναλαμβάνομαι.<BR/><BR/> Κάνε τον κόπο και διάβασε τα προηγούμενα σχόλια αν σε ενδιαφέρει το θέμα.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-31112202968347042932008-05-05T17:02:00.000+02:002008-05-05T17:02:00.000+02:00Δε με λες frapdigo,είναι το βιβλίο που συνουσιάζετ...Δε με λες frapdigo,<BR/>είναι το βιβλίο που συνουσιάζεται κάποια με το ψυγείο της;<BR/><BR/>Και καλά βρε παιδί μου, αυτός ο προβληματισμός της αποξένωσης και του παγώματος των ανθρώπινων σχέσεων, όπου ανθρώπινες σχέσεις δεν είναι μόνο το σεξ, εννοείται προφανώς, έπρεπε να πάει σε δημοτικά σχολεία;<BR/>Στερέψαμε απο άλλη λογοτεχνία;<BR/><BR/>Δεν θα το παίξω παιδοψυχολόγος, διότι δεν είμαι, αλλά θα σου πω, ότι κάθε βιβλίο που αγόραζα και ακόμα αγοράζω για τη κόρη μου, το διαλέγω ένα ένα. Θέλω να της δίνω ότι καλλίτερο νομίζω. Η ίδια ας πάει να αγοράσει ότι γουστάρει και ότι θέλει, δεν πρόκειται ούτε να το κοιτάξω ούτε να το λοκρίνω, αλλά όταν δίνω ένα βιβλίο θέλω να είναι ενα καλό βιβλίο.<BR/>Μήπως το ίδιο δεν κάνουμε για τους φίλους μας; Οταν πας ένα βιβλίο δώρο δεν διαλέγεις ένα καλό βιβλίο;<BR/>Δηλαδή τι το ιδιαίτερο είχε το βιβλίο της Σωτηροπούλου για να πάει στις παιδικές βιβλιοθήκες;<BR/>Η έχω λάθος πληροφόρηση;<BR/>Διότι για το βιβλίο κανείς δεν μιλάει αλλα για την απόφαση του ΓαβαλάAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-80208936217288295412008-04-24T15:00:00.000+02:002008-04-24T15:00:00.000+02:00@Ααρών: "πολλές εξυπναδούλες άκουσα αλλά τα πράγμα...@Ααρών: <I>"πολλές εξυπναδούλες άκουσα αλλά τα πράγματα είναι απλά.<BR/>"</I><BR/><BR/>Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου σε αυτό, αγαπητέ Ααρών.<BR/><BR/> Όσο για το (1) που λες, σε διαφωτίζω ανάλογα: Προσωπικά ήμουν κατά της καταδίκης του Πλεύρη. Αν ψάξεις σε αυτό το blog το ανάλογο post, και δεις τα σχόλιά μου, θα το επιβεβαιώσεις με τα ίδια σου τα μάτια. Αλλά εδώ που τα λέμε, ποιός χέστηκε για την γνώμη ενός ανώνυμου (τη δική μου δηλαδή); <B>Μήπως χέστηκε ο...κάθε Aaron Mnevisiades? ;)</B><BR/><BR/>Για το (2) που λες, όχι. Απλά ο δικαστής αυτός είναι ένας γραφικός νοσταλγός της ηθικοπλασίας και της ελληνορθόδοξης παιδείας. Γενικότερα, της χούντας. Ψάξε δημοσιεύματα σε εφημερίδες να δείς τί έχει ειπωθεί για αυτόν. Ψάξε σε κανονικές εφημερίδες όμως, έτσι; Ξέρεις, από εκείνες τις "αμερικανοσιωνιστοκρατούμενες".<BR/><BR/>Απορώ, δεν τον έτρωγε η συνείδησή του που ήταν μέλος (τυπικά τουλάχιστον) ενός δημοκρατικού πολιτεύματος (πάλι τυπικά τουλάχιστον); Μπορεί βέβαια να ήθελε κι αυτός να "σπάσει το σύστημα από μέσα", όπως το ΛΑΟΣ.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-68005135934865549522008-04-24T14:26:00.000+02:002008-04-24T14:26:00.000+02:00πολλές εξυπναδούλες άκουσα αλλά τα πράγματα είναι ...πολλές εξυπναδούλες άκουσα αλλά τα πράγματα είναι απλά.<BR/><BR/>1. Ο Πλέυρης καταδικάστηκε από την Δικαιοσύνη επειδή έτσι έκρινε η Δικαιοσύνη και όχι επειδή έτσι έκρινε ο κάθε φραπντίγο.<BR/><BR/>2. Το βιβλίο αποσύρθηκε από τις σχολικές βιβλιοθήκες επειδή έτσι έκρινε η Δικαιοσύνη και όχι ο κάθε Πλεύρης.<BR/><BR/>μπορεί να μη σας αρέσει η δεύτερη απόφαση όπως και σε πολλούς άλλους δεν αρέσει η πρώτη. αυτό δεν είναι πρόβλημα ούτε της Δικαιοσύνης ούτε του Πλεύρη. Κατα τα άλλα συνεχίστε να μιλάτε για χούντες και άλλα τέτοια αστεία.ΑΑΡΩΝ ΜΝΗΣΙΒΙΑΔΗΣhttps://www.blogger.com/profile/08869073609180256692noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-30922800924786192052008-04-24T01:37:00.000+02:002008-04-24T01:37:00.000+02:00@Anonymous: Μη με γλύφεις ρε! :PΤην ευλογία μου στ...@Anonymous: Μη με γλύφεις ρε! :P<BR/><BR/>Την ευλογία μου στον καφέ σου!<BR/><BR/>Την ευλογία μου και στον καφέ του Martingale. Martingale, εύχομαι ο καφές σου να είναι δυνατός και μυρωδάτος, για να ανοίξουν λίγο τα μάτια σου και να δεις ότι ελευθερία είναι το βιβλίο να υπάρχει στις σχολικές βιβλιοθήκες, και όποιος θέλει να το παίρνει.<BR/><BR/>Ποτέ κανείς δεν τραυματίστηκε ψυχολογικά από ένα λογοτεχνικό βιβλίο, πόσο μάλιστα όταν αυτό απευθύνεται στους εφήβους, χρησιμοποιώντας τη δική τους γλώσσα. Πόσο μάλλον όταν είναι ένα βιβλίο βραβευμένο σε πολλές χώρες.<BR/><BR/>Πολλοί όμως τραυματίστηκαν ψυχολογικά από τις απαγορεύσεις.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-40668642748815804312008-04-23T23:09:00.000+02:002008-04-23T23:09:00.000+02:00O Martignale έχει χάσει την μπάλα!Ο frapdigo καλά ...O Martignale έχει χάσει την μπάλα!<BR/><BR/>Ο frapdigo καλά τα λέει<BR/><BR/>Ο Μαρτινιαλε, να μην ξαναμιλήσει τον βαρέθηκα<BR/><BR/>Ο φραπ, να ανοίξει δικό του μπλογκ να τον διαβάζουμε!!<BR/><BR/>Εσυ Ουρφ, κανε οτι γουστάρειςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3120328019532061149.post-13913593199694200422008-04-23T19:22:00.000+02:002008-04-23T19:22:00.000+02:00@Martingale: Η εφαρμογή ενός ηλεκτρικού πεδίου σε ...@Martingale: <BR/><BR/>Η εφαρμογή ενός ηλεκτρικού πεδίου σε μια πολώσιμη ουσία, προκαλεί σχετική μετατόπιση των ιόντων, η οποία οδηγεί σε μια πλεγματική πόλωση που περιγράφεται από την ιοντική πολωσιμότητα.<BR/><BR/>Συνεπώς, το βιβλίο πρέπει να παραμείνει στις σχολικές βιβλιοθήκες.FrapDigohttps://www.blogger.com/profile/13151620457364549731noreply@blogger.com